یحیی گل محمدی:دنبال بازیکن جدید هستیم

کد خبر: 1031125

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تصمیمات داور بازی با سایپا کمی سخت‌گیرانه بود، گفت: دنبال بازیکن جدید هستیم؛ بازیکنی که بتواند باری از روی دوش پرسپولیس بردارد.

یحیی گل محمدی:دنبال بازیکن جدید هستیم

خبرگزاری مهر: یحیی گل محمدی بعد از پایان بازی پرسپولیس با سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: نسبت به شرایطی که داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. در بازی‌های سخت که حریف با انگیزه است باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. نتوانستیم این کار را کنیم و بازی مساوی شد.

وی تاکید کرد: شرایط یک مقدار سخت است. به مرور زمان بازیکنان زیادی را از دست دادیم. نفراتی که گرفتیم در شرایطی بود که جایگزین کردیم. هرکسی از پرسپولیس کنار رفت و جدا شد، جای او بازیکن گرفتیم. اخیراً هم دو بازیکن جدا شدند و چون سهمیه لیگ برتری پر شده است باید دنبال بازیکنی بگردیم که در حد پرسپولیس باشد. در حال جستجو هستیم و تلاش می‌کنیم جایگزین کنیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در نشست خبری این مسابقه گفت: خوشحالم که لیگ دوباره شروع شد. فوتبال بخشی از جامعه شده است که می‌تواند به مردم شادی بدهد و آنها را سرگرم کند. همه ما باید به فوتبالیست‌ها و کسانی که زحمت می کشند تشکر کنیم.

گل محمدی ادامه داد: بازی خوبی برای ما بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم تا گل بزنیم اما در این بخش از مسابقه یعنی گلزنی خوب عمل نکردیم و فرصت‌های خوبی از دست دادیم. منادی دروازه بان سایپا هم روز خوبی داشت و توانست موقعیت‌های خوبی از ما بگیرد.

وی گفت: بازیکنان بعد از فینال آسیا روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. متاسفانه هنوز دلیلش برای من هم روشن نیست که چرا این همه فشار روی بازیکنان و کادر و مجموعه تیم وجود داشت. در مجموع می‌توانستیم امروز برنده شویم. سایپا هم تیم سختکوش و دونده ای بود. با این شرایط زمین و توپ بازی کردن سخت است. تعویض‌هایی هم که داشتیم هجومی بود.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: حتی وقتی ۱۰ نفره شدیم فشار آوردیم تا برنده شویم. برای بردن جنگیدیم و این نقطه مثبت بازی بود.

گل محمدی در خصوص جذب نفرات جدید گفت: باید بازیکنی بگیریم که در حد نام پرسپولیس باشد و بتواند باری از دوش پرسپولیس بردارد. دنبال این نیستیم بازیکنی باشد که فقط بخواهد لیست را پر کند. در تلاش هستیم برای پست‌هایی که بازیکن از دست دادیم، نفر جدید بگیریم. از وقتی لیگ تمام شد یکی یکی بازیکنان را از دست دادیم. باید این شرایط سخت را متحمل شویم. نفرات فعلی همه بازیکنانی هستند که با تمام وجود کار می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره اخراج کامیابی نیا مقابل سایپا اظهار کرد: من کنار زمین بودم و هیچ برخوردی صورت نگرفت. تصمیماتی که امروز گرفته شد، سخت گیرانه بود و کارتهای زیادی داده شد. همانطور که تیم‌ها در شرایط مسابقه نیستند و در اولین بازی شرایط سخت است، ممکن است این اتفاق برای داوران هم رخ بدهد. برای تمام داوران آرزوی موفقیت می‌کنم. مشکلاتی بود ولی اگر راجع به داوری صحبت نکنیم بهتر است. باید روی نقاط ضعف خودمان تمرکز کنیم.

گل محمدی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا از آریا برزگر استفاده می‌کند؟ با کنایه گفت: آیا لیست دیگری ندارند که ارائه کنند؟

ابراهیم صادقی:می‌توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم/ محسن مسلمان به ما کمک می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل پرسپولیس چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم ولی درخشش حامد لک مانع پیروزی ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی بعد از بازی پرسپولیس و سایپا در هفته نخست لیگ برتر گفت: فصل گذشته آخرین بازی به پرسپولیس را واگذار کردیم. باید ذهنیت تیم را تغییر بدهیم. فصل گذشته به جوان‌های زیادی میدان دادیم و انتظار داریم این فصل بهتر باشند. هدفمان این است که هم فوتبال بهتری بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. روند بازیکن سازی را هم ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با تیمی بازی داشتیم که چهار بار قهرمان ایران شده است. دو سه موقعیت به پرسپولیس دادیم ولی ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گلزنی کنیم و برنده شویم. از همه راضی هستم ولی جا دارد بهتر باشیم. چند بازیکن کیفیت تمریناتشان را نداشتند. اولین بازی لیگ بود و انتظار داریم بهتر از این بازی کنند.

سرمربی سایپا درباره انتقال محسن مسلمان به این تیم تاکید کرد: مسلمان خیلی سن بالایی ندارد. او ۲۹ ساله است. تیم ما سال گذشته خیلی جوان بود ولی امسال سعی کردیم چند بازیکن باتجربه بگیریم. محسن مسلمان از آن دسته بازیکنان است که می‌تواند به ما کمک کند.

صادقی همچنین در نشست خبری بازی درباره درخشش محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان سایپا گفت: حامد لک دروازه بان پرسپولیس هم در دقایق آخر درخشش خوبی داشت و اگر درخشش او نبود، می‌توانستیم یک بر صفر پیروز شویم.

وی در خصوص قضاوت حسن اکرمی داور مسابقه تاکید کرد: اعتراض‌ها زیاد بود و نگران بودم داور تحت تاثیر این اعتراض‌ها قرار بگیرد ولی به نظرم خوب بازی را اداره کرد.

سرمربی سایپا در پایان درباره برگزاری بازی در ورزشگاه شهید دستگردی هم گفت: حق طبیعی ما است که در استادیوم خودمان بازی کنیم. امروز کیفیت زمین را دیدید. اینجا هیچ چیزی از استادیوم آزادی کم ندارد. مدیریت باشگاه اصرار داشت که به حقمان برسیم و ما هم باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیستم برابر سایپا به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها