امروز سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟/فکری: باخت را به گردن می‌گیرم

کد خبر: 1033974

سرمربی گل گهر گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه‌های خودمان نبودیم و علت آن هم زمین چمن مصنوعی بود اما حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم.

امروز سرمربیان بعد از پایان بازی چه گفتند؟/فکری: باخت را به گردن می‌گیرم

ایسنا: امیر قلعه نویی پس از برد تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: من در استان کرمان خاطرات خوبی دارم و شهرش فرقی ندارد و در رابطه با استان صحبت می‌کنم. قبل از این‌که درباره بازی صحبت کنم باید از رفتار و معرفت تیم میزبان تشکر کنم چرا که همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند نیروی انتظامی هم در تمرین و مسابقه تیم را اسکورت کرد. محمد ربیعی جوان است اما یک مربی دارای سبک است.

او ادامه داد: شاید محمد ربیعی در آینده نزدیک یکی از بهترین مربی‌های تاریخ ایران شود چرا که ایده و سبک دارد. آنالیز بازی و مربی‌گری‌اش خیلی خوب است. اما در هرصورت این تیم از لیگ یک آمده وتغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان دارد. سال گذشته گل گهر هم تا پانزده هفته اصلا شرایط خوبی نداشت و از آن طرف هم به نظر من قرعه بدی به تیم مس رفسنجان خورده است. آن‌ها امروز خیلی ما را اذیت کردند.

سرمربی گل گهر با بیان این‌که شاید حرفه‌ای گری بازیکنان ما باعث شد تا سه امتیاز را بگیریم، گفت: در نیمه اول اصلا در حد اندازه‌های خودمان نبودیم و علت هم زمین چمن مصنوعی است و ان‌شاءالله هرچه زود تر استادیوم جدید آماده شود. این زمین برای خود مس رفسنجان هم خوب نیست چرا که آن‌ها هم یک تیم تکنیکی هستند. ار آن‌هایی نیستند که بازی بلند انجام دهند و این زمین برای آن‌ها سم است. امیدوارم هرچه سریعتر چمن‌شان آماده شود.

او اضافه کرد: تیم ما خداراشکر خیلی خوب بازی کرد. دروازبان حریف تا قبل از این‌که گل اول را دریافت کند یکی از روزهای خوبش بود و دو سه واکنش خوب داشت. بچه‌های در نیمه دوم به زمین عادت کردند و توانستیم بازی را ببریم و این سه امتیاز نتیجه خوبی بود و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که در نیمه دوم تلاش بیشتری کردند. حتی آن‌ها می‌توانستند برنده بازی باشند.

قلعه نویی درباره عملکرد داور بازی گفت: بالاخره داد و بیداد در همه بازی‌ها هست ولی فکر می‌کنم گلی که به ثمر رساندیم سالم بود اما باید فیلمش را بازی بینی کنیم. فکر می‌کنم گلی که علیرضا ابراهیمی زد سالم بود. در بقیه صحنه‌ها داور نزدیک تر بود و فکر نمی‌کنم آن صحنه‌های خطا در محوطه جریمه پنالتی‌ها بودند.

فکری: باخت را به گردن می‌گیرم/ درباره داوری کارشناسان نظر بدهند

سرمربی استقلال می‌گوید باخت تیمش را مقابل فولاد خوزستان به گردن می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. از هواداران استقلال به خاطر این نتیجه عذرخواهی می‌کنم و به عنوان مسئول فنی باشگاه استقلال مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم. به نظر من بازی خوبی بود و بازیکنان در این بازی با تمام وجود خود تلاش کردند و می‌خواستند در این بازی با دریافت امتیاز به خانه بروند. ما شانس پیروزی هم داشتیم اما اتفاقاتی افتاد که باعث شد امتیازی از این بازی کسب نکنیم. شاید این باخت در زمان خوبی اتفاق افتاد و باعث شد تا در بازی‌های آینده هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: بهتر است که درباره داوری صحبت نکنم. امیدوارم که کارشناسان درباره داوری صحبت کنند و نظر بدهند. بازی پربرخوردی و پرحاشیه‌ای بود و شاید بیشتر مسائل روی نیمکت ها اتفاق افتاد.

فکری در پاسخ به این سوال که چرا در اواسط نیمه دوم دست به تعویض نزدید، گفت:‌ این مساله تشخیص خودمان بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا از بیانیه باشگاه استقلال علیه داور این بازی خبر نداشتید؟ خاطرنشان کرد:‌ این سوال‌ها در رابطه به مسائل فنی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها