سبقت قابل‌توجه استراماچونی از «تخم‌مرغ» معروف +عکس

کد خبر: 1036186

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال رکوردی جدید از خود برجای گذاشت.

سبقت قابل‌توجه استراماچونی از «تخم‌مرغ» معروف +عکس

خبرگزاری تسنیم: سایت «دربی‌ دربی دربی» ایتالیا گزارش داد؛ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و اودینزه به رکورد مهمی دست یافته است، اما این رکورد مربوط به پیروزی و کسب جام‌ها روی نیمکت سرمربی یک تیم باشگاهی نمی‌شود و به رکورد این سرمربی ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ سرمربی پیشین اینتر به نظر می‌رسد در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خیلی محبوب باشد، علیرغم اینکه به اندازه دیگر همکارانش در این شبکه اجتماعی خیلی فعال و به روز نیست. حقیقت این است که تنها پستی که استراماچونی منتشر کرده نزدیک به هشت میلیون کامنت (نظر) دریافت کرده که این بیش از دو برابر تعداد کامنت‌هایی (در حدود سه میلیون و سیصد هزار کامنت) است که آن پست «تخم مرغ» معروف دریافت‌ کرده است. آن پست تخم‌مرغ معروف هنوز رکورددار بیشترین تعداد لایک (پسندیدم) در اینستاگرام است.

به نظر می‌رسد علت ثبت این رکورد توسط استراماچونی، هواداران استقلال باشند، تیمی که در لیک برتر ایران حضور دارد و آندره‌آ استراماچونی فصل گذشته هدایت آن را برعهده داشت. پس از اینکه این سرمربی ایتالیایی در حالی که استقلال را به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران و مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایران رسانده بود، قرارداد خود را با باشگاه استقلال یکجانبه فسخ کرد و به ایتالیا بازگشت، هواداران این تیم زیر تنها پست او در اینستاگرام پیام‌های گذاشتند و خواهان بازگشت او به ایران شدند، هرچند در نهایت قدرت شبکه اجتماعی در بازگرداندن استراماچونی تأثیرگذار نبود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها