امیر قلعه نویی: گل‌های عجیبی خوردیم/تارتار بعد از پیروزی پیکان چه گفت؟

کد خبر: 1037485

سرمربی تیم فوتبال گل گهر با اشاره به باخت این تیم مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر، از نحوه گل خوردن تیمش و گل نشدن موقعیت‌ها به عنوان اتفاق غیرعادی و عجیب یاد کرد.

امیر قلعه نویی: گل‌های عجیبی خوردیم/تارتار بعد از پیروزی پیکان چه گفت؟

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی گل گهر مقابل پیکان گفت: به جز پنج دقیقه ابتدایی بازی، با احتساب وقت‌های تلف شده بیش از ۹۰ دقیقه خوب بازی کردیم. برایم تعجب دارد. گل‌های عجیبی خوردیم بخصوص گل دوم. بعضی از توپ‌ها هم به گل تبدیل نمی‌شد که برایم تعجب داشت. دیگر نمی‌توانم از بازیکنان ایراد بگیرم. توپی که روی خط دروازه هم بود به گل تبدیل نمی‌شد. فکر می‌کنم مشکلی وجود دارد.

وی درباره اینکه چرا بعد از عقب افتادن از تیم پیکان و خراب کردن موقعیت بازیکنی چون پیمان رنجبری دست به تعویض نزد، تاکید کرد: وقتی ایجاد موقعیت می‌کنید نیازی به تعویض نیست. تیم ما داشت هجومی و خوب بازی می‌کرد. برای من هم عجیب بود که چطور موقعیت پیمان گل نشد.

سرمربی گل گهر در خصوص ارزیابی اش از عملکرد داور تاکید کرد: در نیمه نخست کمک داور دو اشتباه فاحش کرد ولی بازهم باید فیلم بازی را ببینیم. در صحنه‌ای که داور خطای هند رنجبری را گرفت، دست او باز نبود و به بدنش چسبیده بود.

قلعه نویی که به نظر می‌رسید به اتفاق خاصی مشکوک است، مجدداً گفت: نمی دانم چرا آن موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد و چرا گل دوم را آنطور عجیب خوردیم. اصلاً عادی نبود و مسئله، فنی نبود.

سرمربی گل گهر در پایان با تبریک به مهدی تارتار سرمربی پیکان و بازیکنان این تیم تاکید کرد: وقتی این توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شود، بحث فنی نیست.

تارتار بعد از پیروزی پیکان: مقابل گل گهر بازی را طوفانی شروع کردیم/ میخواستیم گل سوم را بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دو گل زودهنگام ما به گل گهر خیلی کمک کرد و شروع طوفانی داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل گل گهر، گفت: بازی سنگین بود. ارتفاع سیرجان هم مزید بر علت شد و کار ما را سخت‌تر کرد. بازیکنان ما در آخر بازی واقعاً به خاطر کمبود اکسیژن خسته شده بودند.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه بازیکنانش هوشمندانه بازی کردند، تصریح کرد: بازیکنان ما به جز گلی که دریافت کردیم خوب کار کردند. صادقانه بگویم خوش شانس بودیم که موقعیت‌های حریف به گل تبدیل نشد.

تارتار درباره دو گل زودهنگام تیمش در این مسابقه و اینکه چقدر این دو گل به پیکان کمک کرد، گفت: بازی را طوفانی شروع کردیم و این دو گل زودهنگام خیلی به ما کمک کرد.

وی افزود: استراتژی ما این بود که زود به گل برسیم. قبل از بازی به بچه‌ها گفتم در شروع مسابقه گل بزنیم چون اگر بازی مساوی می‌ماند کار برایمان تا انتهای مسابقه سخت می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: البته وقتی نتیجه ۲ بر یک باشد، کار سخت می‌شود. به بچه‌ها تاکید کردم گل سوم را بزنیم که نشد. خدا را شکر موقعیت‌های تیم حریف هم به گل تبدیل نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پیکان در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد تیم گل گهر را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها