اعتراض نساجی به زمان بازی با پرسپولیس

کد خبر: 1039370

اعتراض نساجی به زمان بازی با پرسپولیس: چرا تصمیمات فدراسیون بر وفق مراد یک باشگاه است؟

اعتراض نساجی به زمان بازی با پرسپولیس

ایسنا: دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر به علت حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و خطر ابتلا به ویروس کرونا در صورت سفر به مازندران، از سوی سازمان لیگ لغو شد. در ابتدا مسوولان پرسپولیس درخواست برگزاری این بازی در تهران را داده بودند تا در صورت پذیرش این موضوع، بازی برگشت دو تیم در قائمشهر برگزار شود اما با موافقت باشگاه نساجی همراه نبود.

حال سازمان لیگ زمان بازی معوقه این دو تیم را اعلام کرده است که این موضوع به علت فشردگی بازی‌های نساجی با اعتراض این باشگاه مواجه شده است.

ایزد سیف‌الله‌پور، قائم‌مقام باشگاه و سرپرست تیم نساجی مازندران درخصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ و زمان بازی معوقه این تیم با پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس در آسیا به‌عنوان نماینده کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما برای صلاح فوتبال کشور واکنشی به لغو بازی با پرسپولیس نشان ندادیم و از تصمیمات فدراسیون تبعیت کردیم.

او به برنامه نساجی در ادامه لیگ برتر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی جدید، بعد از بازی با پرسپولیس بلافاصله باید ۴ روز بعد یک بازی سنگین در اهواز انجام دهیم! چرا تصمیمات فدراسیون فقط بر وفق مراد یک باشگاه است؟ چرا نباید با باشگاه نساجی به‌عنوان یک تیم خصوصی پرهوادار عادلانه برخورد شود؟

سرپرست نساجی اظهار کرد: تقاضا داریم یک روز بازی را جلو بیندازند تا ما برای بازی با فولاد از زمان کافی برای استراحت برخوردار باشیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها