استراماچونی و یک «ان شاءالله» برای بازگشت به ایران!

کد خبر: 1040547

سرمربی سابق و ایتالیایی تیم فوتبال استقلال یک بار دیگر خبرساز شد؛ آن هم در حالی که برای بازگشت به ایران کلمه «ان شاءالله» را به کار برده است.

استراماچونی و یک «ان شاءالله» برای بازگشت به ایران!

خبرگزاری مهر: آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی به قدری عملکرد خوبی در استقلال داشت که باوجود جدایی اش از این تیم همچنان به شکل عجیبی از سوی هواداران فوتبال ایران و بخصوص استقلالی‌ها دنبال می‌شود. هر پیام یا مصاحبه استراماچونی بازتاب گسترده‌ای در ایران دارد و خیلی‌ها را به بازگشت او به فوتبال ایران امیدوار می‌کند؛ درست مثل تازه‌ترین اقدام استراماچونی که باعث شده است شایعه بازگشتش دوباره قوت بگیرد.

یکی از شروط این مربی ایتالیایی قبل از آغاز به کار در استقلال نداشتن دستیار ایرانی بود و او با خودش «سباستین لتو»، «عمر دانسی» و «مارکو کاسر» را به ایران آورد.

سخت گیری استراماچونی در بحث دستیار ایرانی تنها یک استثنا داشت و آن هم بهزاد غلامپور مربی دروازه بان ها بود که در کنار سه خارجی دیگر کادر فنی، کارش را در این تیم پیش برد. غلامپور رابطه خوبی با مربیان خارجی داشت و بارها همان شیوه خاص شادی گل خود (پریدن روی دوش سرمربی) را روی استراماچونی هم اجرا کرد!

استراماچونی امروز به بهانه تولد غلامپور صحبت‌هایی را بر زبان آورد و با انتشار آن در اینستاگرام، هواداران فوتبال ایران را به فکر فرو برد. استراماچونی ابتدا پیام‌های تصویری تبریک لتو، دانسی و کاسر را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و در پایان در حالی که «نینا» دخترش را در آغوش داشت، خطاب به غلامپور گفت: «سلام بهزاد. تولدت خیلی مبارک. برای تو و خانواده ات بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم تو را زودتر ببینم. شاید در ایران.»

این مربی ایتالیایی سپس کلمه «ان شاءالله» را در پایان پیامش برای غلامپور و دیدنش در ایران به کار می‌برد تا این سئوال ایجاد شود که آیا استراماچونی برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران دارد یا خیر.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها