گل «دیاباته» و «عبدی» نامزد بهترین گل آسیا

کد خبر: 1040962

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۲۳۶ گلی که در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به ثمر رسیده ۲۰ گل برتر را به عنوان نامزد بهترین گل انتخاب کرده است.

گل «دیاباته» و «عبدی» نامزد بهترین گل آسیا

تسنیم: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نظر دارد بهترین گل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را با رأی کاربران خود انتخاب کند که در میان ۱۰ گل مرحله نخست، گل‌های شیخ دیاباته به الاهلی عربستان و مهدی عبدی به النصر عربستان در میان گزینه‌ها دیده می‌شود

AFC درباره این گل‌ها نوشت: «ضربه سر شیخ دیاباته که استقلال را با ۳ گل از الاهلی پیش انداخت، در آخرین بازی مرحله گروهی که آن‌ها را به مرحله یک‌هشتم نهایی رساند، به نقطه خوبی از دروازه رسید.

گل عبدی در ظاهر ساده و کافی بود،، اما مثالی از تمام‌کنندگی فوق‌العاده در بالاترین مرحله بود. سانتر دقیق بشار رسن، پرش عبدی در زمان فوق‌العاده و ضربه سر بدون خطای او.»

گل جلال‌الدین ماشاریپوف به شباب الاهلی، گل حسن الهیدوس به سپاهان، گل عبدالرزاق حمدالله به سپاهان، گل یون بیت‌گارام به FC توکیو، لوک براتان به شانگ‌های SIPG، رناتو آگوستو به FC سئول، گل آندرس اینیستا به شانگ‌های SIPG و گل جان سوک‌جونگ به یوکوهاما مارینوس، سایر گزینه‌های بهترین گل رقابت‌ها به شمار می‌روند.

مرحله بعدی این نظرسنجی با ۱۰ گل دیگر به رأی مخاطبان گذاشته خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها