گل‌محمدی بعد از بازی پرسپولیس چه گفت؟

کد خبر: 1043505

سرمربی پرسپولیس می‌گوید داور مسابقه با سپاهان پنالتی تیمش را اعلام نکرده است.

گل‌محمدی بعد از بازی پرسپولیس چه گفت؟

ایسنا: یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی داشتیم و مسلط بر بازی بودیم و بازی را کنترل کردیم. می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. هر چند بازی کم موقعیتی بود چرا که هر دو تیم یک مقدار دنبال گل نخوردن بودند و از طرفی در یک سطح قرار داشتند.

او ادامه داد: یک مقدار هم فکر می‌کنم که داور از پنالتی مسلم به نفع تیم‌مان گذشت و متاسفانه نتوانستیم بازی را ببریم و باید خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم.

گل‌محمدی درباره اعتراضات به داور بازی در خلال این مسابقه اظهار کرد: چند صحنه بود که ما فکر می‌کردیم باید به نفع ما گرفته می‌شد. سر این صحنه‌ها اعتراض کردیم اما مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره افت خط حمله تیمش در غیبت عیسی آل‌کثیر گفت: فشار زیادی روی این بازیکنان وجود دارد. تا جایی که توانستیم در این هفت بازی، برای مهاجمان موقعیت خلق کردیم. این فشار بیش از حد باعث شده نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آن‌ها احتیاج به زمان و تمرینات اختصاصی بیش‌تری دارند تا از موقعیت‌مان استفاده کنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرینات بیشتر است.

وی درباره داربی تهران که روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود اظهار کرد: در هر صورت داربی همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد. گرفتن سه امتیاز در داربی هدف اصلی ما است چرا که به این موضوع نیاز داریم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی باشد. باید خودمان را برای این دیدار آماده کنیم.

پیروانی: پنالتی ما گرفته نشد/ امیدوارم در داربی قضاوت خوبی صورت بگیرد

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید داور یک پنالتی برای سرخ‌پوشان در بازی با سپاهان نگرفته است.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در بازی معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ در یک صحنه داور می‌توانست پنالتی بگیرد. امیدوارم VAR سریع‌تر به فوتبال ایران بیاید چون در این هفته قضاوت‌های مقداری متفاوت بوده است. امیدوارم حق به حق‌دار برسد. وقتی داوران کنار دروازه آمدند، فکر می‌کردم کمک می‌کنند اما صحنه‌های تلویزیون هم نشان می‌دهد که یک پنالتی باید به نفع ما گرفته می‌شد.

او ادامه داد:‌ دعا می‌کنیم VAR بیاید و همه را به یک چشم ببیند چون صحنه‌هایی بود که می‌توانست شرایط را تغییر دهد. من به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. آقای نویدکیا شجاعت داشت که توانست فوتبال خوبی ارائه دهد. من فکر می‌کنم تیم سپاهان روند خوبی داشته باشد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیروانی درباره داربی پایتخت گفت: شرایط داربی هم خاص است و امیدوارم بهترین بازی خود را انجام دهیم. تیم ما محروم ندارد و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها