گل‌محمدی: باحوصله بازی کردیم

کد خبر: 1048435

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پنالتی گرفته شده برای ماشین‌سازی اشتباه بود.

گل‌محمدی: باحوصله بازی کردیم

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: من به همه اهالی فوتبال و خانواده میناوند تسلیت می‌گویم. خدا به آن‌ها صبر بدهد.

او درباره بازی هم گفت: در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و توانستیم به گل برسیم. در دقیقه ۲۵ که شماره مهرداد بود به گل رسیدیم. از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم. در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی شجاعت بیشتری برای جبران گل به خرج داد و خوب بازی کرد و به گل هم رسید. البته روی آن صحنه بحث و اعتراض داریم. داور خیلی راحت اعلام پنالتی کرد. آن چیزی که ما در تصاویر دیدیم، به نظر پنالتی نبود. ماشین‌سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد. در ادامه هم اسیر تجربه و فرصت‌طلبی بازیکنان ما شدند و بازی به نفع ما تمام شد.

او در نشست خبری بعد از بازی هم بیان کرد: از گرفتن این سه امتیاز راضی و خوشحال هستیم. نیمه اول خوب بازی کردیم و کنترل بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. دقیقه ۲۵ هم گل زدیم که خوشایند و جالب بود. ماسعی کردیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. چیزی که در این مواقع مهم است زدن گل دوم است. در نیمه دوم موقعیت برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم به گل دوم برسیم. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم استرس گل نخوردن در تیم ما بیشتر می‌شد. تیم حریف هم از طریق پنالتی به گل رسید.

گل‌محمدی اضافه کرد: بعد از گل ماشین‌سازی بازیکنان خیلی خوب به خودشان مسلط شدند و سعی کردند فوتبال بازی کنند و احساسی بازی نکردیم. بازی را به کناره‌ها بردیم و ارسال کردیم. این واکنش بازیکنان نسبت به گل حریف خیلی خوب بود. باحوصله بازی کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. به همه بازیکنان تبریک می‌گویم و این برد را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم. ان‌شاءالله که روحش همیشه شاد باشد و همیشه او را کنارمان احساس می‌کنیم. برای علی انصاریان عزیز هم آروزی سلامتی و بهبودی داریم. امیدوارم که همه بیماران شفا پیدا کنند. اوضاع سخت و ملتهبی را پشت سر می‌گذاریم. یک سال از آمدن کرونا گذشته و عزیزان زیادی را از دست دادیم. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. چیزی که به مردم و روحیه و سرگرمی آن‌ها خیلی کمک کرد فوتبال بود. بعد از کادر پزشکی و درمان این اهالی فوتبال بودند که به نشاط جامعه کمک کردند. از همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها و کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند تشکر و قدردانی می‌کنم. اهالی فوتبال با تمام سختی‌ها کار می‌کنند تا جامعه بانشاط‌تر باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا تیمش در چند بازی بعد از زدن گل اول عقب می‌نشیند هم توضیح داد:‌ این سوال خیلی خوبی است. ما باید بعد از زدن گل اول واکنش بهتری نسبت به ادامه بازی داشته باشیم. بهترین کاری که می‌شود کرد زدن گل دوم و خوب دفاع کردن است. ما در بحث دفاع تیمی بعد از زدن گل مقداری مشکل داریم. باید سعی کنیم این مشکل را برطرف کنیم. این مشکلی نیست که حل نشود. باید با تمرین بیشتر درستش کنیم. البته بازیکنان ما از نظر روحی تحت فشار شدیدی هستند. مشکلات مالی هم وجود دارد. از زمانی که تمرینات‌مان را بعد از تعطیلی لیگ شروع کردیم، یعنی اوایل خرداد، بازیکنان ما بدون وقفه و استراحت دارند کار می‌کنند. وقتی در پرسپولیس بازی می‌کنید انتظار هواداران از شما به حق زیاد است. فشار تمرینات هم وجود دارد. بازی‌های لیگ را داشتیم که قهرمان شدیم. در جام حذفی هم بازی کردیم. در لیگ قهرمانان هم ۷ بازی در ۱۸ روز انجام دادیم. بعد از آن فینال مسابقات را داشتیم. همه‌اش زیر فشار روحی و روانی زیادی بودیم. تیم ما هنوز نتوانسته چهار روز پشت سر هم تعطیلات و استراحت داشته باشد. ماه‌های خیلی سختی را گذراندیم. بحث‌های فنی یک طرف، حاشیه‌های این چندوقت هم فشار زیادی به ما وارد کرد. ظاهرا در نیم‌فصل هم تعطیلاتی وجود ندارد. روزهای خیلی سختی را در پیش داریم. هیچ‌کس به این مساله نگاه نکرده است. همه تیم‌ها استراحت داشتند و هیچ توجهی به استراحت تیم ما نشده است.

او ادامه داد: باید ماه‌های آینده را که فشردگی مسابقات زیاد است خوب مدیریت کنیم. حداقل کاری که باشگاه می‌تواند بکند حل کردن مشکلات مالی بازیکنان است. سازمان لیگ هم باید به فکر استراحت تیم‌ها باشد. وقتی در نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کنید باید در یک مسابقه تدارکاتی به میدان برود. امیدوارم که مردم، فدراسیون و باشگاه، بازیکنان ما را خوب درک کنند تا ان‌شاءالله روند ما روبه‌شد باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها