نتیجه بازی پرسپولیس -گل گهر در یک نیمه جذاب

کد خبر: 1052038

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست دیدار با گل گهر و در یک مسابقه جذاب و تماشایی به پیروزی رسید.

نتیجه بازی پرسپولیس -گل گهر در یک نیمه جذاب

خبرگزاری مهر: در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس در سیرجان به مصاف گل گهر رفته است که نیمه نخست این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد. احمد نورالهی (۳۰) برای پرسپولیس در این نیمه گلزنی کرد.

بازی دو تیم در نیمه نخست با جذابیت زیادی دنبال شد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم به وجود آمد. گل گهری ها که روی ارسال‌های بلند و کرنر برنامه داشتند، چند بار دروازه پرسپولیس را تا آستانه باز شدن پیش بردند.

شاگردان امیر قلعه نویی در روز محرومیت سرمربی خود از دقیقه ۱۹ تا ۲۰ سه کرنر متوالی به دست آوردند که یکی از این ضربات کرنر به صورت مستقیم به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

در دقیقه ۳۰، این تیم پرسپولیس بود که با نفوذ از سمت چپ توسط سعید آقایی و تاثیر سیامک نعمتی، توسط احمد نورالهی به گل رسید. این ششمین گل نورالهی در این فصل برای پرسپولیس بود.

گل گهر که نمی‌خواست بازنده به رختکن برود، فشار روی دروازه پرسپولیس برای جبران گل خورده را بیشتر کرد. در دقیقه ۳۸ یونس شاکری با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

پرسپولیس هم با استفاده از فضای ایجاد شده پشت بازیکنان گل گهر روی ضد حملات می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند. در دقیقه ۴۳ وحید امیری در حالت تک به تک با بشاگردی دروازه بان گل گهر قرار داشت اما ضربه مهاجم پرسپولیس توسط بشاگردی دفع شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها