ماجرای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

کد خبر: 1055319

وکیل دروازه‌بان سابق پرسپولیس می‌گوید مسئولان این باشگاه تنها تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با پرداخت مطالبات همه طلبکاران از مجازات های فدراسیون فوتبال در امان باشند.

ماجرای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

ایسنا: با وجود اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره طلبکاران باشگاه پرسپولیس و همین‌طور بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال مطرح بود اما باشگاه پرسپولیس دیروز رسما اعلام کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز شده و مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد.

یکی از طلبکاران اصلی باشگاه پرسپولیس سوشا مکانی دروازه‌بان سابق این تیم است که براساس حکم نهایی کمیته استیناف سرخ‌ها باید حدود ۸۰۰ میلیون تومان به او بپزدازند.

در همین باره آرش شکرریز وکیل سوشا مکانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلسه‌ای با آقای نورشرق برگزار کردم و مباحث خوبی در این جلسه مطرح شد. دیروز رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس جناب آقای صدری و همین طور آقای سمیعی به عنوان مدیرعامل و همین طور ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه سخت‌ترین تضمین‌های ممکن را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند تا بدهی‌های باشگاه پرداخت شود چون باشگاه دولتی است و آن‌ها دست چک در اختیار نداشتند. آن‌ها لیست طلبکاران باشگاه را پذیرفتند و زیر نامه‌ای را امضا کردند که نشان می‌دهد همه طلب‌ها را به صورت قطعی قبول دارند. آن‌ها تعهد دادند تا تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ همه بدهی‌های ارائه شده از سوی کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال را پرداخت کنند در غیر این صورت مجازات شدید در اختیار باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

وی افزود: اگر باشگاه پرسپولیس در زمان تعیین شده بدون چون و چرا مطالبات طلبکارانش را پرداخت نکند با مجازات‌هایی نظیر کسر امتیاز و بسته شدن پنجره‌های بعدی باشگاه روبرو خواهد شد. به علت تحریم‌های ظالمانه آمریکا حدود دو میلیون و ۷۰۰ هزار دلار از پاداش آسیایی پرسپولیس نزد AFC مسدود شده و به همین خاطر کمیته وضعیت براساس قانون آخرین فرصت را به باشگاه پرسپولیس داد تا با طلبکارانش تصفیه حساب کند. آقای نورشرق در این‌باره زحمات زیادی کشیدند و برای حل مشکل کاملا قانونی قدم برداشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها