فرهاد مجیدی: به دلیل اشتباهات فردی باختیم

کد خبر: 1062153

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال مدعی است تیمش در هر دو نیمه دیدار مقابل الدحیل بهتر از حریف قطری عمل کرده است.

فرهاد مجیدی:  به دلیل اشتباهات فردی باختیم

 خبرگزاری تسنیم: فرهاد مجیدی پس از شکست 4 بر 3 تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم الدحیل تبریک می‌گویم. از بازیکنانم بابت تلاش‌شان و بازی خوب‌شان تشکر می‌کنم. تقریباً در هر دو نیمه بهتر از حریف کار کردیم. در نیمه دوم فکر می‌کنم آنها فقط یک موقعیت داشتند و همان توپ را به گل تبدیل کردند.

وی افزود: باز هم به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، ولی در خط دفاعی اشتباهات فردی بسیار زیادی داشتیم. مطمئناً این مشکلات را برطرف می‌کنیم. خوشبختانه سه روز دیگر می‌توانیم الدحیل را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: الدحیل، تیمی است که بسیار با سازماندهی بازی می‌کند. هم در دفاع و هم در حمله اینگونه است و این مطلب حتماً به دلیل تأثیر مربی خوب‌شان بر آنهاست. ما دوست داشتیم امروز یک بازی تهاجمی انجام دهیم. نشان دادیم از آنها بهتریم و اگر نتیجه را واگذار کردیم، به خاطر اشتباهات فردی‌مان بود. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بازیکنانم با تمام وجود و با دل‌شان بازی کردند. مطمئن باشید سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها