تغییر جالب در ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا هند

کد خبر: 1062342

یحیی گل‌محمدی برای دیدار برگشت مقابل میزبان این تورنمنت، چند تغییر جالب در ترکیب تیمش شکل داده است.

تغییر جالب در ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گوا هند

ورزش 3: بعد از دستیابی به ٩ امتیاز و صدرنشینی در گروه که خیال شاگردان گل‌محمدی را برای صعود تا حد زیادی راحت کرده، آنها قصد دارند برای فرار از فشردگی بازی‌ها دست به تغییراتی زده و با چهره‌ای جدید برابر گوآ هند در بازی برگشت حاضر شوند.

اولین تغییر مربوط به اولین خط است و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور آسیایی خود را بالاخره تجربه خواهد کرد. بوژیدار که طی فصول اخیر همواره پشت سر علیرضا بیرانوند قرار داشت و شماره یک تیم ملی فرصت بازی در آسیا را به او نمی‌داد، اکنون در دوره حضور حامد لک و بعد از گلایه‌ای که یحیی در نشست خبری نیز نسبت به دریافت گلش برابر گوآ داشت، اکنون فرصت بازی آسیایی را نیز به دست آورده و باید دید چه نمایشی مقابل این حریف خواهد داشت.

در خط دفاعی نیز زوج سیدجلال حسینی و محمد‌حسین کنعانی زادگان در کنار هم حاضر خواهند بود و در سمت راست مهدی شیری و در سمت چپ نیز علی شجاعی اولین حضور فیکس خود در این فصل از رقابت‌ها را پی خواهند گرفت. بعد از اینکه وحید امیری و سیامک نعمتی زوج تهاجمی و غیرتخصصی دو سمت دفاعی پرسپولیس را شکل دادند باید دید اینبار شیری و شجاعی چه خواهند کرد.

در پست هافبک دفاعی نیز میلاد سرلک بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و البته سورپرایز یحیی سود بردن از محمد شریفی جوان و ناشناخته برابر گوآ هند خواهد بود. در سمت راست امید عالیشاه و در سمت چپ نیز مهدی ترابی برابر حریف به میدان می‌روند و احسان پهلوان، کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی تغییرات این پست نسبت به بازی قبلی مقابل این حریف خواهند بود.

زوج تهاجمی دیدار قبل بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهند شد و امیدوار خواهند بود برخلاف اولین تقابل با گوا هند اینبار موفق شوند تا نام خود را به عنوان گلزنان این بازی مطرح کنند.

یحیی گل‌محمدی با تفکری قابل دفاع و با پشتوانه صدرنشینی ٩ امتیازی تیمش، در چهارمین بازی در مرحله گروهی این فرصت را به دست آورده تا با ایجاد تغییراتی ۶ نفره، فرصت استراحت مناسبی برای شاگردانش شکل دهد و باید دید در این جدال شرایط برای او و تیمش به چه شکل پیش خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

علی شجاعی

میلاد سرلک

محمد شریفی

امید عالیشاه

مهدی ترابی

شهریار مغانلو

عیسی آل کثیر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها