ماجرای زنی که فرهاد مجیدی را عصبانی کرد

کد خبر: 1066176

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش باید مقابل پرسپولیس پیروز باشد.

ماجرای زنی که فرهاد مجیدی را عصبانی کرد

 ایسنا: فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سخت و حساسی داریم. با توجه به اینکه هفته پیش مقابل ذوب‌آهن در حالی که موقعیت‌های زیادی داشتیم، شکست خوردیم و در  کمال بدشانسی باختیم، باید طوری بازی کنیم که این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

او در پاسخ به این سوال که بعد از فرهاد مجیدی چه کسی داربی‌باز ترین فرد در استقلال است؟ گفت: مهدی قایدی.

مجیدی در خصوص بسته نشدن تیم  استقلال توسط مربیانش گفت: من بیشتر صحبتم روی تیم پرسپولیس است. تیم پرسپولیس روی تفکرات مربی‌اش بسته شده است و  ۲ سال است که تیم استقلال روی نظر سرمربی بسته نمی‌شود. الان ما در یک پست ۵ بازیکن باکیفیت داریم و در یک پست این مساله وجود ندارد. همه بازیکنان استقلال بسیار خوب هستند و من قول می‌دهم تیمی را ببندم که همه هواداران دوست داشته باشند.

سرمربی استقلال در خصوص تفکرات تیم در داربی پایتخت گفت: استراتژی ما این است که یک بازی انجام دهیم تا پیروز بازی باشیم تا در کورس قهرمانی بمانیم. اگر ما باهوش باشیم، می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

مجیدی درباره وضعیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا و تاکتیکی که در بازی‌ها داشت، اظهار کرد: به خاطر اینکه بازی‌ها سه روز یک بار برگزار می‌شد، بعد از بازی سوم تیم ما تحلیل رفت و امکانات تیم‌های عربی را نداشتیم. من از آقای آبادی تشکر می‌کنم که چیزی حدود ۳۰ هزار یورو هزینه کرد تا تیم شرایط خودش را به دست آورد. ما باهوش هم بازی کردیم چون می‌دانستیم اگر مقابل الاهلی در بازی برگشت مساوی کنیم، می‌توانیم الشرطه را شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

او درباره خلاء دفاعی که برخی کارشناسان درباره آن صحبت می‌کنند، گفت: بحث دفاعی اگر مشکلی داشته باشد، بحث دفاع تیمی است. من هفته قبل روی این مساله هم کار کردم.

او درباره شرایط مدیریتی باشگاه استقلال گفت: اجازه بدهید تمرکز بازیکنان من به هم نخورد و من بعد از بازی صحبت خواهم کرد. من سعی کردم در این دوره کمتر صحبت کنم تا تمرکز بهم نخورد ولی این سکوت باعث شده کارها جلو نرود و من صحبت کنم. الان می‌گویند دکتر تیم ما نمی‌تواند روی نیمکت باشد. من با ایشان در بازی‌های المپیک ‌آشنا شدم و در لیگ قهرمانان آسیا با ما بود.

مجیدی افزود: من دکتر تیم را به خاطر مسائلی که در عربستان به وجود آمد و نگفتم که چه بلایی سر تیم آورد، کنار گذاشتم و الان خانم هراتیان اجازه حضور آقای آبادی را نمی‌دهد. البته تمرکز من به هیچ عنوان بهم نمی‌خورد. ما خواستیم رسانه باشگاه را عوض کنیم که وزارت ورزش گفت نمی‌شود. گفتند که آقای مبین نمی‌گذارد که تغییری انجام شود. اصلا ایشان‌ چکاره هستند که درباره باشگاه نظر می‌دهند. همین کارها را می‌کنید که ۲ سال استقلال با دلالی بسته می‌شود.

مجیدی خاطرنشان کرد: خانم هراتیان چرا باید برای نیمکت من تصمیم بگیرد؟ الان ایفمارک مدارک آقای آبادی را تایید نمی‌کند در حالی که AFC آن را تایید کرده است. این کارها زشت است و دوره‌اش تمام شده است و اجازه بدهید تیم‌ها شرایط خودشان را داشته باشند. امیدوارم این مسائل حاشیه‌ای ایجاد نشود. چطور آقای آبادی در المپیک حضور داشت، اما نمی‌تواند در استقلال باشد؟ چون من دکتر ایفمارک را بیرون کردم به این علت  که کیفیت لازم را نداشت. اختیار نیمکت به غیر از سرپرست در اختیار من است.

سرمربی استقلال در خصوص پیش‌بینی نتیجه داربی  و راحت‌ بودن کار مهاجمان استقلال با توجه به  مصدومیت بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی داربی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و فکر می‌کنم یک بازی زیبا را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

او افزود: ما بازیکن محروم مثل رضاوند و مصدوم مثل کریم‌زاده داریم و وضعیت فرشید اسماعیلی هم قرار است که مشخص شود اما به هر جهت هر بازیکنی در داربی بازی کند، تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین کیفیت خود را داشته باشد.

مجیدی در پایان در پاسخ به سوالی درباره سید جلال حسینی  گفت: من ترجیح می‌دهم درباره تیم حریف و بازیکنانش صحبت نکنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها