جنگ روانی خبرنگار بحرینی علیه ایران

کد خبر: 1070791

میزبان دور برگشت دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر جنگ روانی خود را آغاز کرد.

جنگ روانی خبرنگار بحرینی علیه ایران

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا پنجشنبه مقابل هنگ کنگ نخستین بازی برگشت گروه سوم بازی‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کند که کنفدراسیون آسیا تصمیم به برگزاری متمرکز این دیدار در کشور بحرین گرفت.

بحرینی‌ها که شانس زیادی برای صعود خود به مرحله بعدی قائل هستند جنگ روانی علیه تیم ملی ایران را در نشست خبری امروز دراگان اسکوچیچ آغاز کردند.

سرمربی تیم ملی ایران که نسبت به میزبانی بحرین و شرایط چمن مسابقه انتقاداتی داشت با واژه «بهانه‌جویی» از سوی خبرنگار بحرینی روبرو شد.

واژه‌ای که اسکوچیچ مقابل آن ایستادگی کرد و خواهان حضور این خبرنگار در چمن ورزشگاه مسابقه فردا شد. اسکوچیچ در پاسخ به این اتهام گفت: من اهل فرار کردن نیستم. این چمن خوب نیست. امیدوارم بازیکنانم بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند و با قدرت ظاهر شوند.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد

- ایران - هنگ کنگ - ساعت ۱۹

- بحرین - کامبوج - ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:

- عراق - کامبوج - ساعت ۱۹

- ایران - بحرین - ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد

- کامبوج - ایران - ساعت ۱۹

- هنگ کنگ - عراق - ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد

- ایران - عراق - ساعت ۱۹

- بحرین - هنگ کنگ - ساعت ۲۱

تمجید سرمربی هنگ کنگ از تیم ملی ایران/ امیدوارم باعث تعجبشان شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ گفت: فاصله بازیکنان ما با بازیکنان تیم ایران زیاد است ولی امیدوارم بتوانیم باعث تعجب حریف شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از ساعت ۱۹ فردا پنجشنبه در دیدار مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه المحرق بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

پاتلانینن سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در نشست خبری پیش از این بازی از شرایط زمین تمرین در بحرین انتقاد کرد و گفت: آماده سازی ما طبق برنامه پیش می‌رود  اما تمرینات در زمین مسطح و هموار برگزار نمی‌شود.

وی تاکید کرد: ایران، ژاپن و کره جنوبی قوی‌ترین تیم‌های آسیا هستند. این یک چالش بزرگ برای ما است. بازیکنان هنگ کنگ باید با نگرش «هنگ کنگ هرگز نمی میرد» بازی کنند.

پاتلانینن سپس به تمجید از تیم ملی ایران پرداخت و گفت: آنها (بازیکنان ایران) بلندتر، قوی‌تر و سریع‌تر هستند و مهارت‌های بهتری نسبت به ما دارند. آنها می‌توانند با سرعت بالا بازی کنند. ایران بازیکنانی دارد که در لیگ‌های برتر اروپا بازی می‌کنند. امیدوارم عملکرد ما بتواند باعث تعجب ایران بشود.

سرمربی هنگ کنگ همچنین خاطرنشان کرد: هر موقع طرفداران هنگ کنگ را در خیابان میبینم، بسیار مثبت هستند و به ما الهام می‌دهند. بازیکنان هنگ کنگ برای مردم کشورشان مبارزه خواهند کرد.

 

اسکوچیچ: در زندگی‌ام چنین زمینی ندیده‌ام/ از هنگ‌کنگ چیزی پیدا نکردیم

سرمربی تیم ملی به شدت از زمین بازی تیمش برابر هنگ کنگ انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ‌کنگ اظهار کرد: برای اولین بازی خود در بحرین به مصاف هنگ کنگ می‌رویم، به تیم‌ها در این رقابت‌ها احترام می‌گذاریم اما می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: ما اطلاعات کاملی از این مسابقات داریم و از سال گذشته تلاش خود برای پیدا کردن شناخت از حریفان را آغاز کرده‌ایم، دیدار با هنگ کنگ برای ایران بسیار اهمیت دارد و سه امتیاز آن برای ما حیاتی است. امیدوارم از منامه با ۱۲ امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: تیم هنگ کنگ تیم قابل احترامی برای ماست. بازی فردا بسیار مهم است ولی نمی‌دانیم چه انتظاری می‌شود داشت، چون از پارسال بازی نداشته هرچقدر تلاش کردیم، اطلاعات کمی توانستیم راجع به آن‌ها جمع آوری کنیم. ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم. ما از afc خواستیم که زمین بازی را چک کند زیرا این بازی برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع ناامید هستیم.

اسکوچیچ درباره شرایط زمین مسابقه گفت: من همین الان در مورد زمین صحبت کردم. این زمین واقعا خوب نیست. ولی می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. من امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشد. من به تیمم اعتقاد دارم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که صحبت های شما راجع به زمین بهانه باشد، گفت: من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. ما قوی هستیم و همه تیم‌های اینجا با ما روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه‌ای وجود ندارد. اگر شما زمین را ببینید، چیزی را می‌بینید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما روبه‌رو شوید و من فرار نمی‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا، خواستم زمین را ببینم اما به من اجازه ندادند. من می‌توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها