دومین برد ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال

کد خبر: 1071028

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 به مصاف کانادا رفته است.

 دومین برد ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 امروز از ساعت 14:30 به مصاف کانادا رفت که این مسابقه در نهایت با نیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 22، 22 بر 25، 22 بر 25 و 22 بر 25 به سود شاگردان آلکنو خاتمه پیدا کرد.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مسعود غلامی، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور را روانه میدان کرد. ایران در هفته اول توانست هلند را شکست دهد و مقابل ژاپن و روسیه هم مغلوب شد.

ست نخست؛ 25 بر 22 به سود کانادا

ملی‌پوشان ایران بازی را خوب شروع کردند و توانستند با نتیجه 8 بر 7 از حریف خود پیش بیفتند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه شاگردان گلن هوگ بازی را در امتیاز 10 به تساوی کشاندند، اما در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران، یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. کانادایی‌ها در ادامه توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و 22 بر 19 از ایران پیش بیفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود کانادا خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

ست دوم بسیار نزدیک دنبال شد. در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه بازی بازهم به تساوی کشیده شد. هر دو تیم سرویس‌های زیادی در این ست از دست دادند. با وجود اینکه کانادایی‌ها از ایران پیش افتادند، اما شاگردان آلکنو با کسب 3 امتیاز متوالی نتیجه بازی 16 بر 15 به سود خود کردند تا هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند. گلن هوگ که تیمش به دنبال پیروزی در این ست بود شارون ورنون را به ترکیب تیمش اضافه کرد، اما این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

ترکیب ایران برای ست سوم تغییری نکرد. بازی بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند تا صحبت سرمربیان خود را بشنوند.  این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

ست چهارم؛ 25  بر 22 به سود ایران

در ست چهارم کانادایی‌ها کمی بهتر از ایران بودند. در امتیاز 8 بر 7 به سود کانادا هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. شاگردان آلکنو در ادامه توانستند عملکرد بهتری داشته باشند و در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران، هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان آلکنو دومین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات کسب کنند.

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 فردا از ساعت 19 باید مقابل ایتالیا قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها