سردار آزمون: انتقام خنده ها و توهین های بحرینی ها را گرفتم

کد خبر: 1071934

زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران به بحرین گفت: بعد از این که در بازی رفت تماشاگران بحرینی به ایران توهین کردند روزها را می شمردم تا بازی برگشت برسد و اشک آنها را درآورم.

سردار آزمون: انتقام خنده ها و توهین های بحرینی ها را گرفتم

خبرگزاری مهر: دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون ۵۴ و ۶۱ و مهدی طارمی ۷۹ برای ایران گل زدند.

سردار آزمون پس از این پیروزی گفت: از قبل می دانستیم که این بازی برای مردم ایران خیلی مهم است. برای خود من هم مهم بود. به خودم قول داده بودم که تمام توانم را بگذارم و انتقام خنده ها و توهین های بحرینی ها را بگیرم.

وی ادامه داد: وقتی کسی به کشورم توهین کند نمی توانم تحمل کنم. از همان زمان روزها را می شمردم تا بازی برگشت برسد و بتوانم انتقام آن رفتارها را بگیرم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به خودم قول داده بودم که در بازی برگشت کاری کنم اشک بحرینی ها را در بیاورم. در همان زمینی که باخته بودیم حریف را شکست دادیم و اشک بحرینی ها را در آوردم. بعد از بازی ایستادم و به بحرینی ها خندیدم.

وی ادامه داد: به این تیم ملی افتخار می کنم. همه چیز در تیم ملی عالی است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سردار در مورد عملکرد طارمی نیز در این بازی گفت: مهدی یکی از بهترین های آسیاست و می تواند در یکی از بهترین تیم های دنیا بازی کند. خوشحالم که کنار مهدی طارمی بازی می کنم.

سردار آزمون در ادامه خاطرنشان کرد: با بازیکنان باتجربه تیم ملی قبل از بازی صحبت کردیم و گفتیم که اگر ۶۰ درصد توانمان را بگذاریم می توانیم بحرین را به راحتی شکست دادیم که همین اتفاق هم افتاد و توانستیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: وظیفه ماست که از این پرچم در ورزش دفاع کنیم و نباید وارد مسائل سیاسی شویم. امیدوارم بتوانیم این روند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها