اخبار المپیک توکیو/ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی؟

کد خبر: 1082349

فردا سوم مرداد ماه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در مسابقات الکمپیک توکیو به مصاف هم می‌روند. دو تکواندوکار ایرانی که یکی برای تیم پناهندگان بازی می‌کند و دیگری با نام ایران. اما ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی کی است؟

اخبار المپیک توکیو/ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی؟

زمان بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی ساعت ۵٫۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه سوم مرداد ماه است. زمان برگزاری این مسابقه در ژاپن ساعت ۱۰ صبح است.

مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی، اولین مسابقه‌ای است که فردا برگزار می‌شود. فردا عصر هم حسین میرهاشمی، تکواندوکار ایرانی به مصاف وزشکاری از چین تایپه می‌رود.

مسابقه

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به وقت ایران

اما مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا دو تکواندوکار ایرانی در مقابل هم قرار می‌گیرند که یکی از تیم پناهجویان در المپیک شرکت می‌کند و دیگری از تیم ایران.

اگرچه به هم رسیدن این دو تکواندوکار ایرانی بعید بود اما در آخرین تغییراتی که صورت گرفته فردا قرار است ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با داشتن رنکینگ آخر در میان ۱۷ نفر این وزن و کیمیا علیزاده با داشتن رنکینگ ۱۶، در دور نخست مسابقات این وزن مقابل هم قرار بگیرند.

از میان این دو نفر، هر کدام که مسابقه فردا را ببرد باید در دور بعدی با جید جونز نفر یک رنکینگ و دارنده ۲ طلای المپیک بازی کند.

2

ساعت مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به وقت ژاپن

برخی معتقدند که شانس ناهید کیانی در المپیک توکیو کم است. زیرا او شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی پیش از این برنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی‌های آسیایی بوده است و تنها زنی است که توانسته سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کند.

حالا او برای رفتن به مرحله بعدی، باید کیمیا علیزاده، تکواندوکار ایرانی را از سر راه بردارد و او را ببرد. کیمیا علیزاده در مسابقات ریو ۲۰۱۶ برنده مدال برنز شد. او تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده است و حالا امسال از تیم پناهجویان در این مسابقات شرکت می‌کند.

اهمیت مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده هم همین است. که هر کدام از این دو نفر که مسابقه فردا را واگذار کند، حذف می‌شود و هر کدام سابقه را ببرد به مصاف برنده مدال طلای جهان می‌رود. به عبارتی فردا تکواندوکار ایرانی ممکن است مسابقه را به رقیب ایرانی خود ببازد./تجارت نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها