گلایه های جنجالی و طوفانی امیر قلعه نویی از داوری

کد خبر: 1085012

سرمربی گل‌گهر:این چهارمین بازی است که با اشتباهات داوری ما را می‌برند. اگر صحنه برخورد توپ به دست پنالتی بود تمام نمازهایی که خواندم برای آقای کاظمی!

گلایه های جنجالی و طوفانی امیر قلعه نویی از داوری

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از شکست تیمش برابر استقلال به انتقاد از عملکرد داور پرداخت و گفت: چهل سال است در این فوتبال هر چه می بینیم ظلم است دیگر نمی دانیم باید چه کنیم.

امیر قلعه نویی پس از شکست ۲ بر یک شامگاه امروز تیمش برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی بدون این که نامی از استقلال ببرد یک جمله عامیانه بر زبان آورد و گفت: «بهشون» تبریک میگم. مبارکشون باشه! این چهارمین بازیه که با داوری دارن ما رو می برن!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سپس به انتقاد از داوریهایی که در دو فصل اخیر برای تیمش صورت گرفته است پرداخت و گفت: دیگر خسته شده ایم از این ناداوری ها . از فصل گذشته هر وقت با استقلال بازی داشتیم داوران ما را بازنده کردند.

قلعه نویی در مورد صحنه پنالتی اول گفت: اگر این صحنه پنالتی بود هر چه من نماز خوانده ام و کار خیر کرده ایم برای آقای کاظمی!

وی ادامه داد: دیگر نمی دانیم باید به چه مرجعی شکایت کنیم. بس است دیگر. تو را به خدا بسه است. به همه مقدسات بس است. این همه ادعای مسائل اعتقادی داریم اما این رفتارمان است.

سرمربی گل گهر افزود: در این چهل سال هر چه بوده ظلم بوده و ظلم بوده و ظلم. نمونه اش در همین فوتبال که این ناعدالتی ها صورت می گیرد. آقای حسن زاده! آقای عزیزی خادم که آمده اید و فقط ادعا دارید این چه وضعی داوری است!

امیر قلعه نویی دوباره تاکید کرد: ۴۲ سال است در این فوتبال هستم. هر چه دیدم بی عدالتی و ظلم بوده است. الان هم حرفی برای گفتن ندارم و بروید هر کاری می خواهید بکنید!/مهر

حجم ویدیو: 10.07M | مدت زمان ویدیو: 00:02:12 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها