نتیجه بازی فوتبال ایران و سوریه در نیمه نخست

کد خبر: 1092466

نیمه نخست دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه بازی فوتبال ایران و سوریه در نیمه نخست

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه که امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران و در چارچوب اولین مسابقه از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قطر در گروه اول منطقه آسیا برگزار شد و در پایان نیمه نخست هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

تیم ملی فوتبال ایران از همان ابتدا نبض میدان را در دست گرفتند. در دقیقه ۲ این دیدار یک ضربه کرنر برای ایران بدست آمد. ارسال سامان قدوس برای شجاع خلیل زاده یک موقعیت بسیار خطرناک برای تیم فوتبال کشورمان به وجود آورد اما این توپ تبدیل به گل نشد. 

محمد عثمان از سوریه با یک حرکت انفرادی در دقیقه ۱۲ خود را در موقعیت شوت قرار داد و شوت ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم ایران به بیرون رفت.

بر خلاف جریان بازی این تیم سوریه بود که بار دیگر در دقیقه ۱۵ و روی اشتباه خلیل زاده صاحب یک موقعیت بسیار مناسب شد اما عمر خربین نتوانست این فرصت عالی را تبدیل به گل کند.  

در دقیقه ۲۶ برخورد خطرناک خربین و میلاد سرلک باعث مصدومیت شدید بازیکن ایران از ناحیه سر شد و کادر پزشکی تیم ملی فوتبال کشورمان تصمیم بر تعویض این بازیکن گرفت تا سعید عزت‌اللهی وارد بازی شود.      

در ادامه تیم ایران موقعیت های نصف و نیمه ای روی دروازه حریف داشت اما این فرصت ها برای باز شدن دروازه سوریه کافی نبود. 

در دقیقه ۴۵ بازی خلیل زاده با یک خطای خطرناک از داور بازی کارت زرد دریافت کرد و تیم سوریه را صاحب یک ضربه آزاد کرد. خربین این ضربه آزاد را به شکلی خطرناک روانه دروازه ایران کرد اما بیرانوند با یک واکنش دیدنی توپ را به کرنر فرستاد. 

بعد از ضربه کرنر که توسط مدافعان ایران دفع شد، داور بازی سوت پایان نیمه نخست را به صدا در آورد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

«سردار آزمون» به دلیل دو اخطاره بودن در این دیدار حضور ندارد. تست کرونای «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی و «وحید هاشمیان» که پیش از این مثبت بود، امروز طی آزمایش جدید منفی شد اما آنها اجازه همراهی تیم را در بازی برابر سوریه ندارند.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: 

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، جعفر سلمانی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، علی قلی زاده و سامان قدوس.

ترکیب تیم ملی فوتبال سوریه: 

ابراهیم عالمه، سعد احمد، کامل حمیشه، عمر خریبین، محمود المواس، محمد عثمان، ثائر کروما، خالد کرداوغلی، عبدالرحمن ویس، اسرا حمویه، موید الخولی.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و عراق امروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

سومین دیدار این گروه نیز بین تیم های امارات و لبنان از ساعت ۲۱:۱۵ برگزار می‌شود. 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه اول این رقابت‌ها با تیم های ملی کره جنوبی، عراق، سوریه، امارات و لبنان همگروه است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها