رونالدو از خانه‌اش فراری شد! +عکس

کد خبر: 1096276

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد در همین ابتدای بازگشتش به انگلیس مجبور شد خانه‌اش را عوض کند.

رونالدو از خانه‌اش فراری شد! +عکس

کریستیانو رونالدو که در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر به حضور سه‌ ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد بازگشت، به همراه خانواده‌اش در عمارتی مجلل در حومه شهر منچستر اسکان یافت، عمارتی که هفت خوابه است و دارای امکاناتی نظیر استخر، سونا، سینمای خانگی و باشگاه بدنسازی با تمام لوازم مورد نیاز است.

حالا نشریه انگلیسی «سان» گزارش می‌دهد که رونالدوی 36 ساله به خاطر سر و صدای زیادی گوسفندان نزدیک عمارتش مجبور شده به همراه خانواده‌اش به عمارتی دیگر در منطقه چشایر نقل‌ومکان کند. طبق این گزارش؛ مهاجم پیشین رئال مادرید ورزشکاری حرفه‌ای است و استراحت در اوقاتی که بازی یا تمرین ندارد برای او بسیار مهم است اما این گوسفندان پر سروصدا، آسایش او و خانواده‌اش را به هنگام صبح سلب کرده بودند؛ به همین دلیل آنها تصمیم به اسباب‌کشی به عمارتی دیگر گرفتند.

عمارت جدید کریستیانو رونالدو دارای امکاناتی نظیر استخر، سینما، چهار پارکینگ خودرو و دوربین‌های مداربسته است و البته نگهبانان نیز تأمین امنیت آن را برعهده دارند.

رونالدو از زمان بازگشتش به منچستریونایتد در دو بازی برای تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر به میدان رفته و سه گل هم به ثمر رسانده است./تسنیم

کریستیانو رونالدو

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها