مجیدی: ملاک من در استقلال شخصیت، انضباط و سپس قهرمانی است

کد خبر: 1100817

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) با حضور تمامی اعضا به همراه فراهد مجیدی در محل این باشگاه برگزار شد.

مجیدی: ملاک من در استقلال شخصیت، انضباط و سپس قهرمانی است

جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) با حضور تمامی اعضا در محل این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه آقایان پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی، مهدی افضلی، محمد مومنی و مصطفی آجورلو حضور داشتند.

 میهمان ویژه این جلسه هم فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال بود که جهت بررسی مسائل مختلف به تیم بزرگسالان استقلال در این جلسه حضور یافته بود.

در ابتدای این جلسه که چیزی حدود ۴ ساعت به طول انجامید، مصطفی آجورلو اظهار کرد: ۳۰ میلیون هوادار استقلال انتظار دارند تا ما با تصمیماتمان مشکلات را حل کنیم ان‌شاءالله که کشتی استقلال با این هیئت مدیره و کادر فنی به ساحل امن برسد. من از آقای مظلومی خواستم به عنوان پیشکسوت و سرمایه باشگاه استقلال در بالای جلسه بنشینند و بزرگی کنند. از برادران عزیزم آقایان عبداللهی و افضلی و مومنی که پذیرفتند تا به عضویت هیئت مدیره استقلال درآیند هم سپاسگزارم. از مجیدی هم تشکر کنم که در این جلسه حضور یافتند. ایشان همه زندگی‌اش استقلال است و منتظریم مانند دوران بازیگری که گل‌های زیادی را به ثمر رساند در این فصل یک گل بزرگ بزند.

در ادامه این جلسه پرویز مظلومی اظهار کرد: خوشحالم که در یک هیئت مدیره یک دست زیر پرچم استقلال حضور دارم و مطمئنا تا آخرین لحظه از تیم و سرمربی خود حمایت می‌کنیم. تغییرات فعلی را به فال نیک می‌گیرم و باید بگویم که من فکر می‌کنم تیم استقلال آینده دار است چون این تیم را از نزدیک دیده‌ام.

مهدی افضلی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال هم در این جلسه صحبت کرد و گفت: امیدوارم با مشارکت، مشورت و یک کار کارشناسی بتوانیم وضعیت استقلال را بهتر کنیم. امیدوارم در حوزه فرهنگی ورزشی هم بتوانیم کار ویژه‌ای بکنیم. من از باشگاه رم و بارسلونا دیدن کرده‌ام و در آنجا دیدم که علاوه بر تشکیلات اداری و فنی، این دو باشگاه برنامه‌های هنری بسیار خوبی هم داشتند و امیدوارم بتوانیم این کار را در استقلال هم عملیاتی کنیم.

مجتبی عبدالهی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال در ابتدای این جلسه گفت: ما در ایران قهرمان زیاد داریم و پهلوان کم داریم. باید سعی کنیم روحیه ایثار، همراهی و پهلوانی را در استقلال پرورش دهیم. این کار را باید با تلاش زیادی انجام دهیم و چشم انداز دقیقی را به صورت روز شمار برای باشگاه استقلال تدوین کنیم. باید با از خودگذشتگی کار کنیم تا مردم در همه ابعاد تحولات را ببینند.

محمد مومنی هم در این جلسه دقایقی صحبت کرد. او در اظهاراتش گفت: امسال سال سختی است و هواداران انتظار دارند تا مشکلات برطرف شود و به موفقیت برسیم. امیدوارم با تلاش و آرامش بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم. موفقیت دور از انتظار نیست و می‌شود با تلاش این رضایت را جذب کرد.

همچنین فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که در این جلسه حاضر بود در ابتدای صحبت‌هایش گفت: از اینکه امروز در این جلسه حاضر هستم خوشحالم. از زمانی که آقای آجورلو مدیرعامل شده‌اند آرامش و امید به سمت تیم ما آمده است. برای من در استقلال ملاک، شخصیت، انضباط و سپس قهرمانی است. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران از ما توقع قهرمانی دارند و باید همه تلاش خود را در این رابطه به کار بگیریم. با آمدن آقای آجورلو به لحاظ بحث تدارکات در تمرین تغییرات مثبتی رقم خورده و امیدواریم بهتر هم بشود. در حال حاضر مشکل ما زمین تمرین است که امیدوارم این مشکل هم حل شود.

در ادامه این جلسه مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال گزارشی در خصوص اسپانسر فعلی باشگاه، راه‌های درآمدزایی و اقدامات انجام شده در خصوص اسپانسرینگ را به اعضای هیئت مدیره استقلال ارائه کرد و همچنین گزارشی در خصوص مشکلات حقوقی و قضایی باشگاه استقلال را در این جلسه مطرح نمود. در ادامه اعضا در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال و مشکلات موجود با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها