گل‌محمدی: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست

کد خبر: 1105628

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی تیمش مقابل نساجی را درگیرانه و فیزیکی توصیف کرد.

گل‌محمدی: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم به خوبی پرس شدید گذاشته بودند و فضای کمی در اختیار هم قرار می‌دادند و برای همین بازی بیشتر در میانه میدان بود. در مجموع بازی خوبی از آب درآمد و تماشاگرپسند بود. دو تیم هم موقعیت‌های خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که همینطور هم شد. به بچه‌ها گفته بودم این بازی اصلاً راحت نیست. بازی خانگی بود، ولی کار سختی داشتیم. این اولین سه امتیاز خانگی ما بود و امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم، هرچند که مشکلات عجیب و غریبی داریم. بچه‌ها با تمام کمبود‌ها کار می‌کنند و امیدوارم این مشکلات حل شود. درگیری ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد در آینده می‌گویم. مشکلاتی داریم که در شأن پرسپولیس نیست که در این مخمصه کار کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به تیمش اجازه جذب بازیکن خارجی داده نشد، اما دیگر تیم‌های لیگ برتر با استخدام مهره‌های خارجی خود را تقویت کردند، گفت: شرایط طوری است که حتی مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تأمین کنیم و نمی‌دانم چطور بازیکن خارجی می‌خواهیم جذب کنیم. پنجره باشگاه بسته است، ولی دوست داریم تیم را تقویت کنیم. با بحثی که برای گرفتن بازیکن خارجی به وجود آورده‌اند،‌ به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. امیدوارم شرایط برابری برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد.

گلمحمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: بازی را خوب شروع نکردیم، ولی رفته رفته تیم بهتر شد. ما خودمان را در زمین بهتر پیدا کردیم، توپ را بهتر در گردش قرار دادیم و گل زدیم. در انتهای نیمه اول صحنه‌های خوبی را شاهد بودیم. کلاً از نیمه اول راضی نبودم و فقط گل زدیم، ولی در نیمه دوم بازی بهتری شد. دو تیم دوست داشتند پرس کنند و فضای کمتری به یکدیگر می‌دادند، این باعث می‌شد بازی درگیرانه و فیزیکی باشد.

وی اشاره کرد: بازی هرچه جلو رفت تیم حریف سعی کرد بازی مستقیم داشته باشد. از نتیجه راضی هستم ولی بازی آنطور که دوست داشتم نمایش خوبی داشته باشیم اینطور نبود. فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی در توپ‌گیری و ضدحملات داشتیم ولی با اینکه از نتیجه راضی هستم ولی بازی مورد پسند من نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دلیل عدم بازی خوب پرسپولیس، شکست مقابل الهلال است، گفت: در بحث فنی تیم حریف پرس خوبی گذاشته بود و این کار ما را سخت کرده بود. دوست داشتم تیم هجومی بازی کند، ولی تحت تاثیر پرس حریف قرار گرفتیم. تیم نساجی تیم خوبی است و یک تیم معمولی به حساب نمی‌آید. بازی مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است.

گلمحمدی راجع به مشکلات تیم پرسپولیس هم گفت: خیلی نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم، چون قبلاً زیاد صحبت شده ولی ترتیب اثری داده نشده است. سعی می‌کنیم صبورتر باشیم، ولی امیدوارم سوءاستفاده از این مسئله نشود. شرایطی که ما داریم شرایط واقعاً خاصی است. اینکه تیمی با پنج قهرمانی پشت سر هم چنین وضعیتی داشته باشد در شأن ما نیست. مشکلاتی که بچه‌های ما دارند عجیب و غریب است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شود. ما خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم تا الان چند درصد گرفته‌ایم شاید باور نکنید، چون تا الان هیچ درصد نگرفته‌ایم! امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها