پنجمین مصاف قلعه‌نویی و مجیدی برنده نداشت

کد خبر: 1111699

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر در سیرجان برابر گل‌گهر با تساوی متوقف شد تا در سومین هفته پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند.

پنجمین مصاف قلعه‌نویی و مجیدی برنده نداشت

تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف گل‌گهر رفت. این دیدار در شرایطی که دو تیم موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نکردند، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلالی‌ها که به قبل از بازی به آنها اطلاع داده شد دو بازیکن خارجی‌شان نمی‌توانند در ترکیب قرار بگیرند، با این تساوی 12 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این سومین تساوی پیاپی استقلال بود تا در این زمینه هت‌تریک کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با 10 امتیاز در جایگاه پنجم ایستادند.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری (68 - رضا شکاری)، فرشید باقری (46 - نوید آشوری)، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک باگناما (68 - محمد آقاجان‌پور).

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده (46 - جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری (46 - رضا آذری)، وریا غفوری، امین قاسمی‌نژاد(46 - ارسلان مطهری) و محمدرضا آزادی (86 - امیرحسین حسین‌زاده).

داور: علی صفایی

نیمه اول

دقیقه 16:  توپ در محوطه جریمه گل‌گهر به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 40:  اشتباه بازیکن گل‌گهر توپ را در اختیار محمدرضا آزادی قرار داد که شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 43:  علیرضا علیزاده به دلیل خطایی که انجام داد، کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 61: پاس عمقی خوبی به جعفر سلمانی رسید و این بازیکن می‌توانست گلزنی کند، اما منادی، دروازه‌بان گل‌گهر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 76: رضا شکاری با خطا روی بازیکن استقلال با کارت زرد داور جریمه شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها