یحیی گل محمدی: به سه امتیاز رسیدیم

کد خبر: 1112928

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌خواهد قبل از دربی صحبتی در مورد مشکلات داشته باشد، گفت: بازی را مقابل نفت مسجدسلیمان کامل در اختیار داشتیم و به سه امتیاز رسیدیم.

یحیی گل محمدی:  به سه امتیاز رسیدیم

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازی در طول مسابقه دست ما بود. این دیدار حالت دستگرمی پیدا کرده بود و حس مسابقه وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قبل از دربی هست و من نمی‌خواهم درباره مشکلات چیزی بگویم و زیاد صحبت کنم اما همه می‌دانند.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در دیدار امروز تصریح کرد: بازی خیلی جذابی نبود اما سه امتیاز حساس را گرفتیم. نفت مسجد سلیمان دونده و پر تلاش بود و سرعت انتقال توپ را خوب انجام می داند. فضاهایی که ما در طول و عرض دنبالش بودیم را می بست.

یحیی گل محمدی تاکید کرد: البته باید بگویم این بازی تحت تاثیر اتفاقات قبل از آن هم در تاخیری که انجام شد، قرار گرفت.

گل‌محمدی تصریح کرد: نمی دانم اسم مشکلات اینچنین را چه چیز باید گذاشت. ۳۰ - ۴۰ دقیقه در رختکن بودیم. حس بازی و رقابت با حریف از ذهن پریده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره شب تولد مهرداد میناوند بازیکن پیشین مرحوم سرخپوشان ادامه داد: امشب شب تولد مهرداد میناوند بود. جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنیم. ان‌شالله روحش در آرامش باشد. می‌دانیم مهرداد چقدر برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشید. او صدای هوادار بود. خدا رحمتش کند. نبود او را در قلب هایمان احساس می کنیم و هنوز هم باور نداریم او دیگر در جمع ما نیست. باز هم به خانواده اش تسلیت می گویم.

گل محمدی درباره انتشار اعتراض بازیکنان و مربیان در قالب استوری در اینستاگرام نسبت به وضعیت مدیریتی موجود تاکید کرد:تقریبا همه از مسائل خبر دارند. اجازه دهید راجع به این مسائل زیاد حرف نزنیم. می خواهیم تمرکزمان را برای بازی پیش رو که دربی است بگذاریم تا با تمرینات خوب به استقبال آن برویم. همه می دانیم دربی چقدر مهم است.

سرمربی سرخپوشان درباره تاثیر پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان برای گرفتن نتیجه در دیدار با استقلال تهران گفت: وقتی با برد می‌روید از نظر روحی و روانی این برد روی مجموعه تیم تأثیر مثبت دارد. برد همیشه حس خوبی به بازیکنان و همه عوامل تیم می‌دهد. این سه امتیاز نه تنها به خاطر امتیازات بلکه به خاطر مسائل روحی و روانی اهمیت دارد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها