فرار پرسپولیس از شکست/یحیی گل محمدی بعد از بازی چه گفت؟

کد خبر: 1115148

تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی برابر هوادار می‌توانست خود را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کند نه تنها به این هدف نرسید بلکه در ثانیه‌های پایانی از شکست برابر این تیم فرار کرد.

فرار پرسپولیس از شکست/یحیی گل محمدی بعد از بازی چه گفت؟

تیم فوتبال پرسپولیس که با پیروزی برابر هوادار می‌توانست خود را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کند نه تنها به این هدف نرسید بلکه در ثانیه‌های پایانی از شکست برابر این تیم فرار کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم هوادار که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

در این بازی که از ساعت ۱۸ آغاز شد ابتدا محمد حسینی (۳۹) برای هوادار گلزنی کرد و سپس فرشاد فرجی (۴۱) کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم محمدجواد محمدی در دقیقه ۵۴ برای هوادار گل زد و سیامک نعمتی در دقیقه ۹۲ گل تساوی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این نیمه یک بازی هجومی و برتر نسبت به تیم هوادار انجام داد. مهدی ترابی دو بار در ۱۳ دقیقه ابتدایی مسابقه فرصت گلزنی داشت که ضرباتش به گل تبدیل نشد. مهدی عبدی هم در دقیقه ۱۱ یک موقعیت تک به تک با دروازه بان هوادار را از دست داد.

در ادامه، هوادار بازیکنان پرسپولیس را با گل دقیقه ۳۹ حسینی غافلگیر کرد اما شاگردان یحیی گل محمدی دو دقیقه بعد با ضربه سر فرشاد فرجی روی کرنر ارسالی مهدی ترابی گل تساوی را به ثمر رساند تا سرخپوشان بازنده به رختکن نروند.

نیمه دوم با مصدومیت مهدی ترابی شروع شد تا او از ابتدای نیمه دوم جایش را به سعید آقایی بدهد و وحید امیری یک خط جلوتر برود تا قدرت تهاجمی سرخپوشان بیشتر شود.

شاگردان گل محمدی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم یک توپ را به تیر افقی دروازه حریف زدند اما خیلی زود گل دوم را روی اشتباه حامد لک دریافت کردند تا کار برایشان سخت شود.

در دقیقه ۵۴ ارسال یک ضربه کرنر فرصت را برای تیم هوادار فراهم کرد تا دروازه پرسپولیس را باز کند اما این حامد لک بود که با یک مهار اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا کار برای سرخپوشان سخت شود.

بعد از این گل شرایط به سود هوادار تغییر کرد و استرس رسیدن به گل تساوی اوضاع را برای پرسپولیس سخت کرد و هر چند این تیم حملات زیادی را تا پشت محوطه جریمه تیم سفیدپوش طراحی کرد اما نتوانست دروازه را با خطر جدی مواجه کند.

حتی تعویض هایی هم که یحیی گل محمدی انجام داد و حامد پاکدل و رضا اسدی را به میدان فرستاد هم نتوانست تاثیری در روند بازی سرخپوشان داشته باشد تا در دقایق پایانی تیم سفیدپوش به لاک دفاعی برود و پرسپولیس بر میزان حملاتش اضافه کند.

در حالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود پرسپولیس در دقیقه ۹۲ روی یک ارسال و ضربه سر سیامک نعمتی که به بدن بازیکن حریف هم برخورد کرد به گل تساوی دست پیدا کرد.

پرسپولیس با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و همچنان با صدر جدول فاصله دارد.

یحیی گل محمدی:

گل دوم هوادار با دست به ثمر رسید/ فرصت طلب نبودیم و امتیاز دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش در این دیدار از موقعیت‌هایی که داشت برای رسیدن به پیروزی استفاده نکرد گفت: گل دومی که تیم هوادار زد با دست وارد دروازه ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم هوادار که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

یحیی گل محمدی بعد از این دیدار گفت: باید این دیدار را با پیروزی به پایان می رساندیم اما متاسفانه دو امتیاز را از دست دادیم. قطعا از این موضوع ناراحت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. در این شرایط به تیم فشار و استرس وارد می‌شود. گل دوم را بازیکن حریف با دست زد، اما متاسفانه داوران ندیدند، اما باید بتوانیم در این مسابقات از فرصت‌ها استفاده کنیم.

یحیی گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر چند فرصت می‌توانیم خلق کنیم. اگر گل نزنیم تیم وارد فشار و استرس می‌شود و تیم حریف از ضربات ایستگاهی می‌تواند به گل برسد. امروز هم روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. گل دوم درست نبود و نمی‌توان زیاد در مورد این موارد صحبت کرد.

وی ادامه داد: بازی که باید را انجام ندادیم و تیم حریف با ۱۰ - ۱۱ بازیکن دفاع می‌کرد و کار برای ما سخت شد. در کل موقعیت‌سازی ما در این بازی خوب بود. اگر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می‌زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده کنیم برای بازی‌های بعدی.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اشتباهاتی که از ناحیه داوری متوجه این تیم شده است، گفت: متاسفانه امسال داورها اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. امروز داور مسابقه خیلی خوب قضاوت کرد، اما در صحنه گل دوم کمک داور باید می‌دید یا خود داور زاویه بهتری می‌ایستاد. اشتباهات خیلی زیاد شده است، اما نباید عدم نتیجه‌گیری را به گردن داور انداخت، اما از طرفی هم نمی‌توان به راحتی از برخی صحنه‌ها گذشت و حرفی نزد. امیدوارم تمرکز داوران بالا برود، چون VAR هم نداریم و کار برایشان سخت است. امیدوارم آنها با تمرکز بالاتر بتوانند بهتر سوت بزنند.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس از قهرمانی در لیگ اشباع شده و دنبال قهرمانی در جام حذفی است، تصریح کرد: قطعاً این تفکر درست نیست. لیگ برای ما خیلی مهمتر از جام‌های دیگر است. مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و 5 بار قهرمان شدیم. جای اینکه تقویت شویم مشکلات زیادی را تجربه کردیم. قبل از بازی هم گفتم با توجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم، باید تمرین خود را بیشتر کنیم. اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد افتاده است و ما باید خودمان را بیشتر آماده کنیم تا قوی‌تر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه دو گل امروز تیمش را مدافعان به ثمر رساندند و مهاجمان توپ‌های زیادی را از دست دادند، اظهار داشت: امیدوارم در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم. جاگیری مهاجمان باید بهتر شود و ضمن اینکه باید بیشتر تمرین کنیم و تمرکز بالایی روی ارسال‌ها داشته باشیم. هر هفته هم تمرین گلزنی برای مهاجمان داریم، اما بازهم ممکن است این اتفاقات رخ دهد و توپ‌هایی ارسال شود و کسی از آن استفاده نکند. زمانی که هر تیمی در آزادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، ما بتوانیم ابتدای بازی گل بزنیم کار برای ما راحت می‌شود. در امر گلزنی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

رضا عنایتی:بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم/ بعضی در حد خودشان صحبت کنند!

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی سخت و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و با این که فرصت پیروز شدن داشتیم اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم هوادار که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

رضا عنایتی بعد از این دیدار گفت: بازی خوب و خیلی سنگینی بود. به تیمم تبریک می گویم. نیمه اول گل زدیم اما برتری را از دست دادیم. البته پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: ۱۰ دقیقه اول بازی را کاملاً از دست دادیم چون جو ورزشگاه آزادی یکسری از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور به شرایط خودمان رسیدیم و مسلط شدیم و آنچه که باید در زمین اتفاق می‌افتاد.

رضا عنایتی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در این دیدار گفت: وقتی تا دقیقه ۹۲ از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی جلو باشید کار بزرگی انجام داده‌اید. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و خسته نباشید ویژه را به بازیکنان خودم می‌گویم. اگر خودباوری را پیدا کنیم می‌توانیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. همانطور که در بازی‌های گذشته این اتفاق رخ داد البته نمی‌خواهم بحث داوری‌های گذشته را مطرح کنم.

وی ادامه داد:‌ امروز به نسبت بازی‌های گذشته‌مان شرایط خیلی بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از گذشته بود. اما گاهی با یک سوت‌های کوچک به ما فشار و استرس وارد می‌شد.

عنایتی با اشاره به درگیری هایی که بین نیمکت نشینان دو تیم به وجود آمد ادامه داد: یکسری آدم کنار زمین بودند که اصلاً در حد این حرف‌ها نبودند و در ۲-۳ صحنه با نیمکت ما صحبت کردند. من می‌خواهم بگویم حد و اندازه خودتان را بدانید، وقتی احترام می‌گذاریم حتماً احترام می‌گذاریم چون آقای گل‌محمدی و پیروانی آنجا بودند خودم را خیلی کنترل کردم اما هرکس باید حد و اندازه خودش را بداند. قرار نبوده که ما بیاییم و ۴-۵ گل بخوریم و برویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار ادامه داد: خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق هم افتاد. بهتر است با تنش و شرایط عجیب و غریب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون من همیشه برای نیمکت حریف احترام خاصی قائلم. کسانیکه در حد و اندازه خودشان هستند بیشتر صحبت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها