مجیدی: استقلال ۲ امتیاز حساس را از دست داده است

کد خبر: 1120648

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش ۲ امتیاز حساس را از دست داده است.

مجیدی:  استقلال ۲ امتیاز حساس را از دست داده است

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: آلومینیوم در دقایق پایانی به گل رسید و ما ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم.

مجیدی در اعتراض به حضور تماشاگران در استادیوم گفت: ۵۰۰ تماشاگر در استادیوم وجود داشت. اگر بازی بدون تماشاگر است، این آدم‌ها نباید باشند. این‌ آدم‌ها از کجا می‌آیند؟ چکاره هستند؟ ما در دقایق پایانی پیروزی را از دست دادیم. به نظر من فضای بدی در استادیوم بود و هیچکس هم نظارت نمی‌کند. کسی هم به این آدم‌ها تذکر نمی‌دهد و هر چه خواستند گفتند. من با مدیریت باشگاه صحبت می‌کنم که ما هم لیدرهای خودمان را بیاوریم تا ما را تشویق کنند.

او درباره عملکرد فنی استقلال و اینکه در کانال‌های هواداری از عملکرد تیم استقلال انتقاد می‌شود، خاطرنشان کرد: من به کانال کاری ندارم. من و شما نباید این نظرها را مد نظر داشته باشیم. این نشان می‌دهد که شما یک خبرنگار آماتور هستند و نشستید تا کانال‌های هواداری چه می‌گویند. سوال شما با استناد به کانال‌های هواداری بود. من و کادرم تصمیم می‌گیریم که چطور بازی کنیم. خیلی از بازی‌ها بوده که تیم ما خوب بازی نکرده است. من به نظرات کانال‌ها کاری نداریم و برای من اهمیتی ندارد. اینکه باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم، شکی وجود ندارد. ما در اول کار به گل رسیدیم و آلومینیوم تیم سرسختی بود. ما سعی کردیم نتیجه بازی را حفظ کنیم. سوال من این است آلومینیوم اراک در نیمه دوم چند موقعیت داشت؟ ما سعی کردیم از گل خود محافظت کنیم و گل حریف هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به دست آمد.

سرمربی استقلال درباره صحنه‌ای که داور به سود آبی‌ها پنالتی اعلام کرد، گفت: من هنوز صحنه را ندیدم و باید ببینیم چطور است. صحنه‌هایی بوده است که داور پنالتی ۱۰۰ درصد را نگرفته است. شما در بازی ببینید، کادر فنی من یک ذره هم به داور اعتراض نکرد اما تیم‌های دیگری را می‌بینیم که اعتراض می‌کنندو یک فضای عجیبی را خلق می‌کنند.

مجیدی درباره کیفیت بازی‌های لیگ برتر گفت: فاصله تیم‌ها به هم نزدیک شده است و حساسیت بازی‌ها باعث شده است به دنبال کسب نتیجه باشند. فوتبال دنیا هم روی همین اصول بعضا پیش رفته است. من قبول دارم بازی‌های زیبایی را نمی‌بینیم اما در نیم فصل دوم شرایط بهتر می‌شود.

او درباره انتقاداتی که در خصوص ژستد می‌شود، خاطرنشان کرد: من از ژستد راضی هستم و او فوق‌العاده دارد بازی می‌کند و از همه بازیکنانم راضی هستم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها