ابعاد جدیدی از عملیات نیروهای مسلح یمن در ابوظبی

کد خبر: 1123560

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:در واکنش به افزایش حملات آمریکایی - سعودی - اماراتی ما عملیات نظامی موفقیت‌آمیزی را به انجام رساندیم.

ابعاد جدیدی از عملیات نیروهای مسلح یمن در ابوظبی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:در واکنش به افزایش حملات آمریکایی - سعودی - اماراتی ما عملیات نظامی موفقیت‌آمیزی را به انجام رساندیم.

نیروهای مسلح یمن در عملیات «طوفان یمن» فرودگاه‌های دوبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت یکی از مراکز مهم و حساس این کشور را مورد هدف قرار دادند.

به شرکت‎های خارجی، شهروندان و اتباع مقیم در امارات متحده عربی هشدار می‎دهیم تا از سایت‎ها و تاسیسات حساس به خاطر حفظ جان خود دوری کنند.

اعلام می‎کنیم، در صورت ادامه حملات به یمن، امارات متحده کشوری ناامن خواهد بود./ایرنا

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در واکنش به افزایش حملات آمریکایی ـ سعودی ـ اماراتی ما به یاری خداوند عملیات نظامی موفقیت آمیزی را در عمق امارات متحده عربی به انجام رساندیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه المسیره به نقل از بیانیه یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن در عملیات طوفان یمن فرودگاه‌های دوبی و ابوظبی و نیز پالایشگاه نفت در المصفح ابوظبی یکی از مراکز مهم و حساس این کشور را مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: این عملیات با استفاده از پنج فروند موشک بالستیک و شمار زیادی از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

سریع تاکید کرد: این عملیات که عملیات طوفان یمن نام گرفته با موفقیت اهداف خود را محقق کرد.

به گفته سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیروهای مسلح در واقع وعده خود را محقق کرده و مجددا به کشورهای متجاوز هشدار می‌دهیم که ضربات دردناک و شدید دیگری را متحمل خواهند شد.

سریع به شرکت‌های خارجی و شهروندان و افراد مقیم در کشورهای متخاصم امارات متحده هشدار داد برای حفظ جان خود از مراکز و تاسیسات حیاتی دور شوند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح تردیدی در توسعه بانک اهداف خود در آینده برای در برگرفتن تاسیسات مهم‌تر تردیدی به خود راه نمی‌دهد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن تازمانی که حملات امارات علیه یمن ادامه پیدا کند این کشور کوچک ناامن باقی خواهد ماند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها