اخبار نقل و انتقالات فوتبال/کیانی به تراکتور برگشت

کد خبر: 1128040

هافبک مس رفسنجان به تراکتور پیوست.

اخبار نقل و انتقالات فوتبال/کیانی به تراکتور برگشت

مهدی کیانی، هافبک مس رفسنجان با عقد قراردادی به تراکتور پیوست.

کیانی پیش از این ۱۰ سال سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشت. او نیم فصل نخست را در مس رفسنجان حضور داشت و پس از پایان نیم فصل به خاطر مسائل خانوادگی خواستار جدایی از مس و پیوستن به تراکتور شد که این درخواست پس از مذاکره باشگاه‌های مس و تراکتور به وقوع پیوست.

 "مهرداد بایرامی" به آلومینیوم اراک پیوست

  مهرداد بایرامی، مهاجم سابق تیم‌های تراکتور، فولاد، گل‌گهر، شهرخودرو و غیره به تیم آلومینیوم اراک پیوست.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات نیم فصل دوم از نخستین خرید خود رونمایی کرد.

مهرداد بایرامی، مهاجم سابق تیم‌های تراکتور، فولاد، گل‌گهر، شهرخودرو و غیره نخستین خرید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر است که با عقد قراردادی تا پایان فصل رسما به آلومینیوم اراک پیوست.

 این مهاجم سرعتی که قراردادش را با باشگاه شهرخودرو، فسخ کرده بود، پس از توافق با «حمید محرابی»، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم، به جمع آلومینو‌م‌سازان  اضافه شد.

بایرامی نخستین خرید آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات زمستانی است و به گفته مسئولان باشگاه آلومینوم اراک، این باشگاه فعالیت خود برای جذب بازیکن را ادامه می‌دهد.

 رضازاده؛ خرید جدید پدیده

مهاجم سابق شهرداری آستارا به عضویت تیم فوتبال پدیده درآمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدابراهیم رضازاده مهاجم سابق شهرداری آستارا پس از توافق با مدیران باشگاه پدیده، با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

پدیده‌‌ای‌ها روز گذشته رضا کرملاچعب مهاجم استقلال ملاثانی را هم جذب کرده بودند.

دو بازیکن لیگ برتری در راه فجرسپاسی

باشگاه فجرسپاسی در فصل نقل و انتقالات فعالیت خوبی از خود نشان داده و به زودی تعداد خریدهای زمستانی خود را به عدد چهار می رساند.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه هفته گذشته دانیال کردستانی از تیم لیگ برتری هوادار و رضا علیاری بازیکن با سابقه تیم سایپا راهی فجرسپاسی شدند، دیروز یکشنبه نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم پدیده مشهد در نیم فصل نخست لیگ برتر، رسما به فجرسپاسی پیوست.

میلاد کمندانی هافبک تهاجمی پدیده که در ۱۲ بازی مسابقات فصل جاری با پیراهن این تیم به میدان رفته و دو گل نیز به ثمر رسانده، سابقه بیش از ۲۰ بازی با پیراهن تیم پرسپولیس تهران را هم در کارنامه دارد.

همچنین علی فاتح مهاجم تیم آلومینیوم اراک نیز به زودی به جمع شاگردان علی اصغر کلانتری اضافه خواهد شد. این بازیکن که فصل گذشته عملکرد خوبی درتیم پارس جنوبی جم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داشت، در نیم فصل نخست فصل جاری نتوانست رضایت رسول خطیبی را جلب کند و تنها ۵ بار و مجموعا ۷۷ دقیقه در ترکیب نماینده استان مرکزی به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، گفته می شود که علی فاتح در ازای پیوستن میلاد احمدی هافبک فجرسپاسی به آلومینیوم، راهی شیراز خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها