نتیجه بازی شگفت انگیز سپاهان ـ نفت مسجدسلیمان

کد خبر: 1129163

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

نتیجه بازی شگفت انگیز سپاهان ـ نفت مسجدسلیمان

 در یکی از دیدارهای هفته هفدم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهان پس از کسب نتایجی دور از انتظار در نیم فصل نخست برای جبران امتیازات از دست رفته و کسب 3 امتیاز وارد زمین مسابقه شد تا خود را در کورس مدعیان بالای جدول نگه دارد.

در آن سوی میدان شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان که با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای داشتند به دنبال این بودند که با کسب امتیاز در این میدان جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشند.

سپاهان این دیدار را با ترکیب رشید مظاهری،عزت‌الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو آغاز کرد.

مصطفی ناییج‌پور، مهران امیری، امیر روستایی، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، محمد مهدی احمدی، محمد مشایخ، مسلم مجدمی، علی محسن‌زاده، سینا خادم‌پور، هاتف نادری نیز ترکیب نفت مسجدسلیمان را در این مسابقه تشکیل دادند.

در دقیقه 7 و در نخستین فرصت این دیدار شوت از راه دور هافبک تیم نفت مسجد سلیمان با واکنش رشید مظاهری دفع شد تا سپاهان خطر را احساس کند.

در دقیقه 9 سانتر سجاد شهباززاده به مدافع تیم نفت برخورد کرد و به صورت ناگهانی وارد دروازه تیم نفت شد تا گل نخست سپاهان خیلی زود به ثمر برسد.

در حرکت 28 پارس در عرض سجاد شهباززاده با ضربه کم دقت شهریار مغانلو همراه بود که این ضربه با اختلاف از کنار دروازه علی محسن‌زاده به بیرون رفت.

در دقیقه 33 ضربه میثم نقی‌زاده از روی یک ضربه ایستگاهی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

در دقیقه 43 ضربه سر شهریار مغانلو با واکنش زیبای دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان دفع شد تا شاگردان نویدکیا در زدن گل دوم ناکام باشند.

این نیمه در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهان برای حفظ نتیجه و زدن گل‌های بیشتر و نفت مسجد سلیمان برای جبران گل خورده وارد زمین مسابقه شدند.

در دقیقه 47 و در همان ابتدای نیمه دوم امین اسدی مهاجم تیم نفت با رشید مظاهری تک به تک شد که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان تیم سپاهان در اختیار گرفت.

در دقیقه 53 پاس در عرض سجاد شهباززاده با ضربه تک ضرب شهریار مغانلو همراه بود که این ضربه در قعر دروازه تیم نفت قرار گرفت تا سپاهان با 2 گل از حریف خود پیش افتد و کار برای شاگردان فکری دشوار شود.

در دقیقه 56 ضربه شهریار مغانلو در محوطه جریمه تیم نفت به کنار دروازه رفت تا این بازیکن در زدن گل دوم ناکام بماند.

در دقیقه 59 ضربه سجاد شهباززاده را محسن زاده گلر تیم نفت دفع کرد تا شهباززاده نیز در گلزنی به این تیم جنوبی برای بار دوم ناکام بماند.

در دقیقه 66 سانتر امید نورافکن به درون محوطه جریمه با ضربه سر سجاد شهباززاده همراه بود که این ضربه وارد دروازه تیم نفت شد تا گل سوم سپاهان باز هم از سمت چپ زمین مسابقه پی‌ریزی شده باشد.

در دقیقه 77 ضربه میثم نقی‌زاده از روی یک ضربه ایستگاهی به تیرک دروازه سپاهان برخورد کرد تا خطرناک‌ترین تیم نفت در این دیدار به هدر رود.

در دقیقه 80 پاس در عمق سروش رفیعی رضا میرزایی را در فرصتی تک به تک به دروازه‌بان تیم نفت قرار داد و این بازیکن با یک ضربه دقیق گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 89 تیم نفت مسجد سلیمان صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه توسط محمد مشایخ وارد دروازه سپاهان شد تا شاگردان فکری یکی از گل‌ها را جبران کنند.

این دیدار در پایان با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید تا سپاهان با کم کردن فاصله خود با پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به صدر جدول امیدوار به روزهای آینده باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها