مجیدی: هر کس ناراحت است برود

کد خبر: 1129186

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا روزی که من سرمربی استقلال هستم اجازه نمی‌دهم کسی برای این تیم شرط بگذارد، هر بازیکنی که می‌خواهد از استقلال جدا شود می‌تواند برود.

مجیدی: هر کس ناراحت است برود

«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: اغلب بازی‌های استقلال در خانه است و ما روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و می‌دانیم اگر در این جدال باهوش نباشیم به مشکل برخواهیم خورد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: بازی ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد و من مشکلی از این بابت نمی‌بینم. نمی‌توانم درباره مسائل فنی بازی حرف بزنم، وقتی بازی شروع شود سیستم  و روش بازی استقلال مشخص خواهد شد.

مجیدی تصریح کرد: عارف غلامی که دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته است تمرینات خود را با استقلال شروع کرده و به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: من به عنوان سرمربی هر تیمی باشم وقتی بازیکن به من بگوید می‌خواهم بروم بدون فکر کردن با آن موافقت خواهم کرد. امکان ندارد بازیکن به من بگوید می‌خواهم بروم و با آن مخالفت کنم.

‌‎ سرمربی استقلال اعلام کرد: تا روزی که من سرمربی استقلال هستم بازیکن چه فیکس باشد چه نیمکت‌نشین، اگر خواهان جدایی باشد موافقت می‌کنم. بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می‌کند، با تمام احترام برای جدا شده ها باید بگویم دو-سه نفر در لیست خروجی‌ام نبودند.

مجیدی افزود: تنها بحثی که من با باشگاه استقلال داشتم این بود بازیکن نمی‌خواهد بماند به صورت قطعی باید جدا شود ولی بقیه موارد به سیستم باشگاه ربط دارد.

وی اظهار داشت: من شان باشگاه استقلال را حفظ می‌کنم. هر بازیکنی که می‌خواهد از استقلال جدا شود می‌تواند برود. استقلال آنقدر بزرگ است که با جدایی چند نفر به مشکل نخواهد خورد. امین قاسمی‌نژاد در دفتر من صحبت کرد و گفت می خواهد برود و من هم موافقت کردم و بقیه مکانیزم جدا شدن وی را باشگاه تصمیم گرفت، تا روزی که من سرمربی استقلال هستم اجازه نمی‌دهم کسی برای این تیم شرط بگذارد. استقلال جوانانی دارد که در آینده می‌توانند به بازیکنان بزرگ تبدیل شوند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: امروز بیشتر با بازیکنان استقلال درباره مسائل فنی و اهمیت بازی حرف زدم. با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم به طور حتم مشکلاتی که وجود دارد زودتر برطرف خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال فردا (یکشنبه) در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها