سرمربیان لیگ برتر امروز چه گفتند؟/درخواست تارتار از رئیسی/وقتی نکونام بازی مهدی شیری را پسندید

کد خبر: 1130433

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید فساد در فوتبالی که پول زیادی در آن است، بیداد می‌کند.

سرمربیان لیگ برتر امروز چه گفتند؟/درخواست تارتار از رئیسی/وقتی نکونام بازی مهدی شیری را پسندید

مهدی تارتار بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر پیکان درهفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: برایم سخت بود به کنفراس خبری بیاییم چون اتفاقات خوبی در باری رخ نداد. دوست دارم آقای غلامی داور مسابقه به اینجا بیایید و بگویید چرا؟ این اتفاقات برای چه بود؟ درست در زمانی که سوار بازی بودیم و هر لحظه ممکن بود گل بزنیم، خطای پنالتی ما را نگرفت و به بازیکن ما هم کارت داد و بعد از دو دقیقه کارت دوم را داد. نمی‌دانم چه بگوییم‌ اما امیدوارم دستگاهای نظارتی بررسی کنند. شخصیتم را ذره به به ذره به دست آورده‌ام. کارنامه‌ام را هم به همین شکل به دست آوردم. قرار نیست همه را به باد بدهم. شائبه‌های زیادی در بازی بود. مگر ما زحمت نمی‌کشیم؟ مگر کار نمی‌کنیم؟ چرا با ما چنین می‌کنید؟ مگر پرسنل باشگاه ذوب‌آهن زحمت نمی‌کشند؟ نمی‌دانم چه بگوییم.

وی افزود: از زمانی تیم ما ۱۰ نفره شد، طبیعی بود که در ضد حملات دچار مشکل بشویم. به پیکان تبریک می‌گویم اما باید اتفاقات بازی امروز و اشتباهات داور بررسی شود. نتیجه برنمی‌گردد اما آقای داور دنیا شوخی ندارد و دار مکافات است. حق‌الناس شوخی نیست. داور را به خدا واگذار می‌کنیم. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم باختیم، از هواداران عذرخوهی می‌کنم.

او گفت: ما هیچ مدرکی نداریم اما مربیان سالم ضرر می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند. فکر می‌کنم ۱۰ تا ۲۰ درصد پولی که می‌گیریم را باید هزینه کنیم. در کشور ما به خاطر مشکلات اقتصادی فساد بی داد می‌کند. من از به عنوان مربی سالم حرف میزنم. بیایید رسیدگی کنید. پول در فوتبال زیاد است. هرجایی پول زیاد باشد فساد هست. از رئیس جمهور محترم میخواهم که ورود کنند. آقای رئیسی نشان داده مرد عمل است و امیدوارم با فساد در فوتبال برخورد کند./ایسنا

حمله تند فکری به مدیریت سابق نفت مسجدسیلمان

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شدت از مدیران سابق این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، شهرخودرو در هفته هجدهم لیگ برتر با حساب یک بر صفر موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: به شهرخودرو بابت بازی بسیار خوبی که ارائه دادند تبریک می‌گویم. شاید ما مسحق دریافت گل‌های بیشتری بودیم و این مهم می‌توانست نیمه اول رقم بخورد.

وی بیان کرد: یک تبریک هم به مدیریت نفت در شروع فصل می‌گویم که واقعا شاهکار کرد. نمی‌دانم چطور با احساسات مردم برای منافع شخصی خودتان بازی می‌کنید و تیمی را تحویل مردم و فوتبال می‌دهید که خودتان هم نمی‌دانید چه هنرنمایی‌ای کرده‌اید. هر کاری می‌کنیم گره‌های این تیم باز نمی‌شود. متاسفانه می‌بینیم که فساد در همه بخش‌های فوتبال وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: دست ما نیز به خاطر بدهی باشگاه بسته است و به همین دلیل از چهار پنج بازیکن جدیدمان نتوانستیم استفاده کنیم. در حالی که خیلی از تیم‌ها شاید بدهی‌شان ۱۰ برابر تیم ما باشد اما مشکلی ندارند مجوز استفاده از بازیکنان جدیدشان را می‌گیرند اما برای ما به این صورت نیست و نمی‌دانم داستان چیست. البته به نوعی همه می‌دانیم چه خبر است. قبلا هم گفته‌ام فضایی را ایجاد می کنیم تا فساد فوتبال دامن همه را بگیرد. در حال حاضر وضعیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را طی چند روز اخیر شاهد بوده‌ایم. این آتش دامن همه را می گیرد و اگر درست کار نکنیم همه ضرر می کنند. این سفره‌ای که در فوتبال ما پهن است باید جمع شود.

وی افزود: در بحث فنی دستمان بسته است زیرا نمی‌توانیم از همه بازیکنانمان استفاده کنیم. با بازیکنانی قرارداد بسته‌اند که کیفیت ندارند و همین‌ها سال آینده که می‌روند، از تیم شکایت می‌کنند و طلب خود را می‌خواهند و همین‌ها باعث بسته شدن پنجره باشگاه می شود. جا دارد مجددا به مدیریت ابتدای فصل باشگاه تبریک بگویم. واقعا شاهکار کردید و نمی‌دانم شب‌ها به چه صورت می‌توانید بخوابید. روزی که محمود فکری را دور زدید خیلی خوشحال بودید و نمی دانستید چه بلایی سر تیم می آید یا می‌دانستید و برایتان مهم نبود و دنبال رسیدن به چیزی بودید که خودتان می‌خواستید. من به شماها تبریک می‌گویم.

فکری عنوان کرد: ابتدای فصل با من توافق کردند و قرار شد به تهران بروم و با مدیر برنامه هایم مجددا جلسه ای داشته باشیم و قرارداد امضا شود. توافق کردیم و عکس هم گرفتیم اما دوستان که شاید فکر می کردند با وجود من به منافعی که به آن فکر می کنند نمی‌رسند، بهانه‌ها و بندهایی آوردند که باعث شود من نمانم و به سراغ دوستان دیگر بروند. با چندین مربی حرف زدند و کار به جایی رسید که اکنون این جا هستیم.

وی بیان کرد: به هر حال از این که من را دور زدند و با من قرارداد نبستند، خوشحال بودند. امیدوارم شب ها راحت بخوابند و بتوانند زندگی کنند. مردم شاید الان تیم را ببینند و به من اعتراض کنند در حالی که ما مقصر نیستیم و هر وقت به ما بگویند خوش آمدید می‌رویم. الان هم زمان داریم و تلاش می کنیم تا به تیم کمک کنیم. اگر این اتفاق نیفتاد شاید دیگر کاری از دست ما بر نمی‌آید زیرا کاری کردند که شاید هر کسی کار کند، تلاشش بی فایده باشد اما ما تلاش می کنیم تا تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم بازیکنانی که جذب کرده ایم به تیم اضافه شوند اما فضای فدراسیون و سازمان لیگ ملتهب و آشفته است و هیچ کسی جوابگو نیست. به هر حال امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا تیم در لیگ بماند.

مربی شهرخودرو: یک بازی سخت را بردیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است تیمش برابر نفت مسجدسلیمان یک بازی سخت را برده است.

به گزارش ایسنا، شهرخودرو در هفته هجدهم لیگ برتر با حساب یک بر صفر موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد.

سلمان تاجدار که به دلیل محرومیت سرمربی شهرخودرو در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان حاضر شده بود، اظهار کرد: باتوجه به حساسیتی که این بازی داشت با تمام توان آمدیم تا امتیاز بگیریم که خوشبختانه تلاش بازیکنان ما در دقایق پایانی جواب داد.

وی بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول یکی دو یا سه فرصت مسلم گلزنی داشتیم که آن ها را از دست دادیم. باتوجه به حساسیت جدول بازیکنان مان در زدن ضربات آخر کمی استرس داشتند اما با درایت آقای سیدعباسی، او از بازیکنان خواست خونسرد باشند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو عنوان کرد: روند خوب مان را در نیمه دوم نیز داشتیم اما نمی‌توان از تیم محترم و خوب نفت حرفی نزد. کادرفنی نفت بسیار مجرب است و این تیم بسیار خوب بازی کرد. ما یک بازی سخت ر ا بردیم و به دو تیم برای بازی جوانمردانه و موقعیت‌هایی که خلق کردند تبریک می‌گویم. امروز خط دفاع ما کمترین موقعیت را به حریف داد که از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از تلاش همه بازیکنان تلاش می‌کنم و این شروع کار ما است و ان‌شاءالله بتوانیم امتیازات لازم را در بازی‌های آینده کسب کنیم.

تاجدار درباره داوری نیز گفت: داور اشتباهات تاثیرگذاری نداشت و مطمئنا در آینده می‌تواند پیشرفت کند. او خوب قضاوت کرد.

نویدکیا: به هیچ وجه از سوی باشگاه تحت فشار نیستم/ مسئولیت نتایج با من است

سرمربی سپاهان می‌گوید شاید فوتبالی‌ها شرایط تیم‌ را درک کنند اما از نظر حرفه‌ای هوادار و باشگاه این مساله را قبول نمی‌کنند که طبیعی است.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: نیمه اول بسیار بدی داشتیم و یک فوتبال معمولی از طرف دو تیم بود. بازی روی هوا بود اما حریف بهتر از ما بود و بیشتر از ما صاحب توپ شدند. بازی در نیمه اول کاملا معمولی و بدون موقعیت گل بود و باید بگویم بازی مبتدیانه‌ای بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و موقعیت سازی کنیم. چند موقعیت خوب داشتیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. ۳۰ دقیقه آخر خوب بودیم اما در کل، بازی معمولی بود.

او ادامه داد: ظاهر زمین خیلی خوب بود اما حس کردم بازیکنان ما خیلی خوب نمی‌توانند توپ را کنترل کنند. شاید یکی از دلایلش همین بود و خلق موقعیت زیادی نداشتیم. در مسائل دفاعی بهتر بودیم اما باید بیشتر روی این مساله کار کنیم که در زمین‌هایی که شرایط بازی در آن‌ها وجود ندارد هم بتوانیم برنامه‌های دیگری برای گلزنی داشته باشیم. اکنون شانس‌مان خیلی کم شده و می‌دانم که هواداران خیلی ناراحت هستند و به آن‌ها حق می‌دهم. اصلا توجیهی برای این نتیجه ندارم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که باشگاه شما را تحت فشار گذاشته است یا خیر، گفت: به هیچ وجه تحت فشار نیستم اما خودم از طرف خودم تحت فشار هستم چون انتظارم از خودم زیاد است اما با واقعیت‌ها باید کنار آمد. نمی‌توانم توجیه کنم و هرچقدر هم زیبا بازی کنید، نمی‌توانید هوادار را قانع کنید. شاید فوتبالی‌ها شرایط تیم‌ را درک کنند اما از نظر حرفه‌ای هوادار و باشگاه این مساله را قبول نمی‌کنند که طبیعی است. مسئولیت نتایج با من است و امیدوارم بتوانم شرایط تیم را بهتر کنم.

واکنش الهامی به درگیری در رختکن نساجی

ساکت الهامی درگیری حقیقی و شیری در رختکن نساجی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر گل‌گهر سیرجان گفت: به گل‌گهر بابت این برد خوب تبریک می‌گویم. با توجه به شرایطی که داشتیم، انرژی لازم برای برد را در زمین گذاشتیم اما نشد و گل‌گهر با استفاده از موقعیت‌هایش موفق شد برنده شود.

وی افزود: حرفی برای گفتن ندارم و بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. شرمنده هواداران شدیم و این برای من خیلی سخت است‌. باید در ادامه بهتر شویم تا از شکست دور شویم. از کارشناسان خواهش می‌کنم مقداری انصاف بیشتری داشته باشند. همانطور که بازی قبل گفتم، بی‌عرضه هستم و نمی‌دانم با چه کسی باید بجنگم. این فوتبال ادامه دارد، نمی‌دانم واقعا چه باید بگویم. شرایطی که هست، واقعا کار را سخت کرده است‌. ارزش کار گل‌گهر را نمی‌خواهم پایین بیاورم‌. آنها هم جنگیدند. اعتقاد من این است که باید کار کنیم. باشگاه هم هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستم و سرمربی باید بپذیرد که مسئولیت تیم برعهده اوست. فوتبال را با نتیجه‌اش می‌سنجند.

وی در خصوص داوری گفت: بهتر است در خصوص داوری صحبت نکنم، به اندازه کافی در این فوتبال خانه نشین شده‌ام که بدانم چه صحبتی کنم.

الهامی درباره درگیری در رختکن تیمش بین حقیقی و شیری گفت: درگیری صورت نگرفت. من چیزی ندیدم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص درگیری در انتهای بازی میان کادرفنی ۲ تیم گفت: کادرفنی حریف چون بردند، جلوی  نیمکت ما دست می زدند و به هر حال چون برنده هستند، فعلا همه چیز بر وفق مراد آنهاست.

وی در خصوص گل‌نزنی بازیکنانش گفت: باید بیشتر کار کنیم تا موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

مربی پیکان: از نقاط ضعف ذوب‌آهن استفاده کردیم

مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش برابر ذوب‌آهن توانست از نقاط ضعف این تیم استفاده کند.

به گزارش ایسنا، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان بعد از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار کرد: ما با توجه به بازی قبلی که باختیم، بازیکنان ما امروز برای بازی خیلی خوب آماده شده بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم که امروز پر تلاش کار کردند.

وی افزود: ما با تمرینات خوب توانستیم نقاط قوت ذوب‌آهن را بپوشانیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. من و آقای حسینی در اصفهان فوتبال بازی کردیم و مربی بوده‌ایم و آقای حسینی عرق خاصی به ذوب‌آهن دارد و امیدوارم ذوب‌آهن به روزهای خوبش برگردد.

او همچنین درباره اخراج بازیکن ذوب‌آهن هم گفت: اخطار اول که بازیکن ذوب‌آهن به خاطر شبیه‌ سازی بود و اخطار دوم هم به خاطر جلوگیری از گل بود که فکر می‌کنم درست داده شد.

نکونام: در آینده می‌فهمید که مهدی شیری بازیکن بزرگی است

سرمربی فولاد از میزبانی مس رفسنجان در سرچشمه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و فولاد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک رسیدند. جواد نکونام، سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ابتدا درباره شرایط بازی در سرچشمه باید صحبت کنم. این که سازمان لیگ اجازه می‌دهد تیم‌ها به رفسنجان بروند و از کوه و کمر به سرچشمه بیایند، شرایط خوبی نیست. اگر ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم، باید این مسائل حل شود. ما هم از این که زمین مس رفسنجان آماده نیست، ناراحتیم ولی اگر نیست، اینطور نباشد که تیم‌ها یک ساعت در کوه و کمر بیایند و همه مردم از بالای کوه بازی را ببینند. اگر در ورزشگاه را باز هم می‌گذاشتند اتفاقی نمی‌افتاد.

او افزود: امیدوارم شرایط مس رفسنجان از این بابت زودتر درست شود وگرنه سازمان لیگ باید فکری به حال این ماجرا بکند. همینطور زمان سفر به رفسنجان طولانی است و حالا باید از این شهر هم یک ساعت تا سرچشمه رفت. با ساعت بازی‌هایی هم که سازمان لیگ در سه بعد از ظهر می‌گذارد، ما باید از ساعت ۱۲ راه بیفتیم تا به بازی برسیم. یک فوتبال کاملا آماتور و غیرحرفه‌ای داریم. این مباحث بیرون فوتبال بود.

سرمربی فولاد درباره بازی گفت: ما شناخت کافی از حریف داشتیم. باد وحشتناک نیمه اول، بازی را تحت تاثیر قرار داد و مس از بازی مستقیم که روی آن تبحر دارد به گل رسید. در آن ضربه ایستگاهی کاملا باد کمک کرد که به گل رسیدند. ما می‌دانستیم شرایط در نیمه دوم بهتر خواهد شد. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم اما به یکباره فشار باد کم شد. با این حال موقعیت خلق کردیم و پنالتی هم به دست آوردیم ولی متاسفانه با وجود تمرینات فراوانی که داشتیم، پنالتی را از دست دادیم و سه امتیاز در رفسنجان جا ماند. واقعا ناراحت هستم. به تمام کسانی که در تیم مس زحمت می‌کشند، تبریک می‌گویم ولی ما باید این بازی را می‌بردیم. واقعا عصبانی و ناراحت هستم. این عصبانیت مشخص بود و حتی با بازیکنانم صحبت هم نکردم. ما لیاقت برد داشتیم و عصبانیت من فقط بابت نتیجه است.

نکونام در واکنش به سوالی درباره اتفاقاتی که در سکوی پشت سر او رخ داد، بیان کرد: شما بازی را ندیدید که راجع به بازی بپرسید؟

او در ادامه درباره خریدهای جدید فولاد و عملکرد آن‌ها توضیح داد: مهدی شیری یکی از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران است. ما با نجاریان دو تن از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران را در اختیار داریم. مهدی شیری با وجود این که چهار روز با ما تمرین کرده بود، کیفیت خوبی از خود نشان داد. در آینده کیفیت مهدی شیری را خواهید دید. عملکردی که از او دیدید، ۳۰ تا ۴۰ درصد عملکرد او بود و در آینده متوجه می‌شوید چه بازیکن بزرگی است.

سرمربی فولاد ادامه داد: باتوجه به بازی نکردن آرش رضاوند، با این حال یکی از بهترین هافبک‌های لیگ است. اگر او به آمادگی جسمانی برسد، می‌بینید که چه کمکی می‌تواند به ما بکند. همچنین باتوجه به شناخت کاملی که نسبت به خلعتبری داشتم و با او هم‌بازی بودم، ما به چنین بازیکن باتجربه‌ای نیاز داشتیم. بازیکنی مثل او، دیدید که وقتی به بازی آمد، روند بازی را برگرداند. او در جام جهانی و جام ملت‌ها بازی کرده و می‌تواند به ما کمک کند. ما نیاز به هماهنگی داریم. تیم کامل ما چهار روز است که با هم تمرین کرده و اگر دو هفته با هم تمرین کند، شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند.

نکونام بیان کرد: در مورد کوشکی باید بگویم که فوتبال ایران باید مراقب این بازیکن باشد. او بازیکن باکیفیتی است. ما با سه تیم مدعی پرسپولیس، آلومینیوم و مس بازی کرده و دو برد و یک تساوی کسب کرده ایم. شرایط تیمی ما خوب است ولی با ایده‌آل من فاصله داریم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی زن تیمش را تغییر می‌دهد، گفت: پنالتی‌زن ما شیمباست. پنالتی گل شود یا نه، برایم مهم نیست. این سومین بازی‌ای است که می‌توانستیم امتیاز بیشتری داشته باشیم که در آخرین دقیقه پنالتی خراب کرده‌ایم. هیچ مشکلی نیست که پنالتی را از دست دادیم. من ناراحت این هستم که می‌توانستیم با سه امتیاز امروز به بالای جدول برسیم. گلی که ما خوردیم، غافل‌گیر کننده بود و به خاطر باد خوردیم.

سرمربی فولاد درباره عملکرد داور بازی تصریح کرد: در دقیقه ۶۱ باید پنالتی به نفع ما گرفته می‌شد. در کل اما قضاوت خوبی انجام شد. یک صحنه هم بازیکن حریف با زانو، بازیکن ما را زد که کارت داده نشد.

عنایتی: از بازی تیمم راضی هستم/ عزل عزیزی خادم غافلگیر کننده بود

سرمربی هوادار می‌گوید میرشاد ماجدی مشکلات فوتبال را می‌شناسد و می‌تواند به فدراسیون کمک کند.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی برای هر دو تیم بود. می‌دانستیم مقابل تیمی بازی داریم که شخصیت بسیار خوبی دارد و جزو سه تیم ساختاردار ایران است. امروز از بازی و تلاش بازیکنان راضی هستم اما در این بازی دو نیمه متفاوت را دیدیم. نیمه اول برای ما بسیار خوب بود اما در نیمه دوم باتوجه به مصدومیت‌هایمان، شرایط سخت شد اما با این وجود تنها موقعیت صد در صد را در این بازی تیم ما خلق کرد که متاسفانه نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

او درباره حواشی کنار زمین در این دیدار گفت: من و نویدکیا این حرف‌ها را با هم نداریم اما بالاخره بعضی وقت‌ها بحث پیش می‌آید. من با سپاهان خاطرات خوبی دارم و بازیکن این تیم بودم. هیچ مشکلی نبود و بازی دوستانه تمام شد اما به هر حال هر مربی برای تیمش تمام توانش را می‌گذارد.

سرمربی هوادار اضافه کرد: به جز ۲۰ دقیقه آخر که تحت فشار بودیم در بقیه بازی خوب بودیم اما به هر حال توپ‌های بلند هم کمی ما را عصبی می‌کند. فکر نمی‌کردم سپاهانی‌ها هم از توپ‌های بلند استفاده کنند و ما بلد نیستیم این کار را انجام دهیم.

او درباره تغییر میزبانی تیم هوادار گفت: شرایط زمین در ورزشگاه انقلاب خوب نبود و زمین به ما ضربه زد اما اینجا که ما هستیم وضعیت بهتر شده است و بازی‌هایمان را اینجا برگزار می‌کنیم.

عنایتی درباره انتخاب ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و عزل عزیزی‌خادم بیان کرد: من واقعا این عزل را جدی نمی‌گرفتم و غافلگیر کننده بود. دکتر ماجدی تحصیل کرده و از بدنه فوتبال است و به نظرم می‌داند مشکلات فوتبال ما چیست. امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب کار را خوب پیش ببرد.

نارضایتی ربیعی بابت از دست دادن امتیاز مقابل فولاد

سرمربی مس رفسنجان از نتیجه تیمش مقابل فولاد ناراضی است.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و فولاد امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. محمد ربیعی، سرمربی مس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به تیم فولاد خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودم هم خدا قوت می‌گویم. بازی با توجه به شرایطی که داشت در نیمه اول در اختیار ما بود و به نظرم در این نیمه باید به دو گل می‌رسیدیم. در نیمه دوم هم بازی تحت کنترل ما بود ولی با وجود به تاکید ما به بازیکنان درباره نقطه قوت فولاد در ضربات ایستگاهی، متاسفانه در دقیقه ۷۰ اسیر یک ضربه کرنر شدیم در حالی که تا قبل از ما بازی در اختیار ما بود.

او افزود: بعد از آن با تغییراتی که داشتیم، رو به جلوتر عمل کردیم اما در ادامه غفلت کردیم و به حریف پنالتی دادیم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم و بابت از دست دادن سه امتیاز ناراحت هستم. باتوجه به تاکید ما روی نقطه قوت فولاد، انتظار داشتم بازیکنان با تمرکز بهتری در ضربه کرنر عمل کنند. باوجود این که به تیم حریف موقعیت کمی دادیم اما سخت جریمه شدیم. بازی‌ای که می‌توانستیم ببریم را با توجه به پنالتی‌ای که دادیم، نزدیک بود ببازیم.

سرمربی مس گفت: همین که توانستیم فاصله‌مان را با فولاد حفظ کنیم، خوب است. آن‌ها در نیمه دوم بهتر شده‌اند و تیم خوش‌مهره‌ای برای ایران و حتی آسیا هستند. ما از الان باید خودمان را برای بازی بعدی‌مان مقابل آلومینیوم آماده کنیم.

ربیعی در پایان درباره عملکرد داور و صحنه‌ای که نکونام اعتقاد به پنالتی داشت، توضیح داد: فکر کنم منظور آقای نکونام روی توپ پشت دفاع ما بود که من نسبت به او به صحنه نزدیک‌تر بودم. هفته گذشته هم یک داور جوان سوت زد که بسیار خوب بود. امروز هم آقای وفاپیشه کم نقص سوت زد ولی به هر حال به نظر آقای نکونام احترام می‌گذاریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها