گل‌محمدی: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود

کد خبر: 1130468

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود و ما در این مسیر پا پس نمی‌کشیم.

گل‌محمدی: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود

یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: بازی سختی را بردیم و به کادر فنی آلومینیوم تبریک می‌گویم، چون تیمی ساخته‌اند که فنی و تاکتیکی بازی می‌کند. بازی کردن مقابل این تیم، کار خیلی سختی است.

وی افزود: آنها هم موقعیت داشتند اما ما توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم. در دقایقی از بازی، تحت فشار بودیم و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاس می‌دادیم تا بازی را کنترل کنیم. شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه‌ها تشکر می‌کنم که برای این برد زحمت کشیدند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه دو بازیکن تعویضی او موفق به گلزنی شدند، اظهار داشت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، زحمت خودشان را کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که به زمین آمدند و گل زدند، انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک کرد تا گل بزنند. وقتی تیم می‌برد، همه تیم برده و وقتی ببازد، باخت برای من است. از همه تشکر می‌کنم که تاکنون مشکلات را تحمل کردند.

گل‌محمدی درباره ادامه رقابت قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته‌های زیادی مانده تا قهرمان مشخص شود. استقلال تیم با انگیزه‌ای است و امسال تقویت شده و تیمی خوب و با احترامی است. آنها برای هر تیمی می‌توانند مشکل‌ساز شوند و در این فصل به بردهای خوبی رسیده‌اند. ما این فصل در نقل و انتقالات به خاطر مشکلات قوی ظاهر نشدیم، اما پا پس نمی‌کشیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و قهرمانی‌های زیادی که کسب کرد‌ه‌اند، به آنها انگیزه می‌دهد و با این تجربه تا آخر می‌جنگند و انگیزه خود را از دست نمی‌دهند.

وی در خصوص شرایط رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت مجدد به پرسپولیس گفت: این دیدار، بازی اول رامین بود و عملکرد خوبی داشت، اما هنوز جا دارد بهتر از این شود. از نظر بدنی و تاکتیکی شرایطش ایده‌آل نیست، اما این بازی‌ها کمک می‌کند، رفته رفته بهتر شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات تأثیری در روند تیمش خواهد داشت یا نه، خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات، مختص فوتبال ایران است؛ شخصاً توجهی به این مسائل ندارم، چون خودمان بحث‌های بزرگ و کوچک فنی و غیر فنی داریم. هر کسی بخواهد رئیس فدراسیون باشد، ما باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و به مسائل و مشکلات خودمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم. کاری به این کارها ندارم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

گل‌محمدی همچنین در نشست خبری گفت: بازی را خودمان سخت کرده بودیم، به خاطر اینکه نتوانستیم تحت فشار حریف خوب پاس بدهیم. شکلی که تیم قبلا داشت را نتوانستیم به نمایش بگذاریم و بازی همیشگی را به خاطر پرس حریف یا روحی - روانی و جسمانی خودمان نداشتیم. حریف ما را خیلی تحت فشار گذاشت و بازی می‌توانست مساوی تمام شود و حتی آنها برنده شوند. باید مقداری نسبت به این مسئله حساس‌تر و نگران‌تر شویم. بازی امروز درس خوبی برای ما بود تا بیشتر روی نقاط ضعف و قوت‌مان پی ببریم و باید روی کارهای تیمی کار کنیم. این دیدار می‌تواند در آینده بیشتر به پرسپولیس کمک کند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. بازی راحتی نبود و ذهنیت برد بازیکنان بیشتر از بحث‌های فنی کمک‌مان کرد و این شخصیت قهرمانی در سال‌های اخیر در نتیجه بازی امروز موثر بود.

وی درباره اظهارات رشید مظاهری مبنی بر مذاکره پرسپولیس با او گفت: نمی‌دانم چه چیزی بگویم. خودم با او صحبتی نکرده بودم و شاید آدم‌های اطرافش که دوست داشتند او به پرسپولیس بیاید، صحبت کرده بودند. از طرف ما صحبتی با مظاهری نشده بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اظهارات رضا درویش در مورد حضور مهاجم خارجی گفت: گرفتن بازیکن خارجی در این مقطع سخت است چون هیچ تیمی بازیکن خوبش را به تیمی دیگری نمی‌دهد، مگر اینکه هزینه هنگفت برای گرفتن رضایت‌نامه بدهید. یکسری بازیکنان آزاد در بازار هستند که کیفیت آنچنانی ندارند. بازیکنی را از روی فیلم دیده‌ایم و قرار شد چند جلسه او را از نزدیک ببینیم. بازیکن مدنظر روزمه بدی ندارد ولی باید بدانیم در چه شرایطی است. این شرط را برای بازیکن خارجی گذاشته‌ایم تا بدانیم چه وضعیتی دارد.

بیشتر بخوانید

 گل‌محمدی در واکنش به عدم گلزنی‌ عبدی در خط حمله پرسپولیس یادآور شد: مهدی بازیکن خطرناکی است و روی گلی که زدیم تأثیر خوبی داشت. با این حال انتظارم از عبدی زیاد است. یک بازیکن ممکن است روز بدی داشته باشد و فکر کنم عبدی روز جذابی نداشت. حامد پاکدل اما، پرانرژی وارد زمین شد و توانست گل بزند که به او و حس خوبش تبریک می‌گویم.

 گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا آلومینیوم نسبت به بازی رفت ضعیف یا پرسپولیس قوی‌تر شده است، گفت: بحث میزبانی و میهمانی خیلی مهم است. بازی در اراک شرایط خودش را دارد. آلومینیوم به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری دارد. در بازی رفت، شرایط خوبی فنی نداشتیم. اراکی‌ها تیم واقعا تیم خوب و یکدستی دارند و در ارسال‌ها خطرناک هستند. آلومینیوم تیمی نیست که به راحتی ببازد و مقابل سپاهان و استقلال امتیاز گرفت و فقط از پرسپولیس امتیاز نگرفته بود. آلومینیوم امسال پدیده لیگ بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها