نظر پروین درباره خصوصی‌سازی سرخابی ها

کد خبر: 1132488

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام نخواهد شد.

نظر پروین درباره خصوصی‌سازی سرخابی ها

علی پروین در حاشیه نشست مدیران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود. این کار خیلی قشنگی بود که صورت گرفت و آقای درویش انجام داد. البته من ابتدا مخالف بودم، ولی بعد موافقت کردم. طبق حرف‌هایی که الان آقایان پنجعلی، کلانی و درخشان زدند، خدا کند به حق امام زمان (عج) این اتفاق بیفتد. من هم به دلیل اینکه مخالفم در جلسه صحبت نکردم.

وی درباره اینکه مخالف چه موضوعی است، اظهار داشت: مخلف خصوصی‌سازی و فروش سهام در بورس هستم، چون پرسپولیس مشکلات زیادی دارد، شرکتی که به بورس می‌رود اول باید بدهی نداشته باشد. الان اعلام کردند که ورزشگاه درفشی‌فر برای پرسپولیس است، ولی این ورزشگاه 25 معارض دارد! با این وضعیت چگونه باشگاه می‌تواند به بورس برود؟ من مخالفم و برای این گفتم حمید و دیگر بچه‌ها صحب کنند. ان‌شاءالله به حق امام زمان این اتفاق رخ بدهد و پرسپولیس اینقدر در به در نباشد. امیدوارم این اتفاق قبل از عید رخ دهد.

پروین ادامه داد: یحیی (گل‌محمدی) همیشه در تلویزیون می‌نالد. این مشکلات وجود دارد، ولی هنوز اجاره نداده‌اند که درویش کتش را آویزان کنند و بعداً «چیز» کنند. آقای درویش دوستان زیادی دارد. الان نیز شبانه روز تلاش می‌کنند تا 10 درصد باشگاه را به بورس ببرند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است پنج درصد سهام این باشگاه به پیشکسوتان داده شود، اضافه کرد: ما چیزی نمی‌خواهیم، شرکت ما (شرکت پیشکسوتان پرسپولیس) خیلی شسته رفته‌تر از باشگاه پرسپولیس است و به نه دارایی بدهکار است و نه به اداره مالیات. آنجا همه چیز به‌روز است. اگر چنین شرکتی وجود داشته باشد که مثل آب خوردن به بورس می‌توانند می‌برند. با این حال امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. الان هر کسی مدیرعامل شود مشکلات وجود دارد. می‌گویند درویش رفیق علی پروین است؛ بله ایشان با من رفت و آمد خانوادگی دارد، ولی من می‌گویم هر کسی مسئولیت دارد، خودش نیز باید پاسخگو باشد.

وی درباره اینکه استقلالی‌‌ها می‌گویند چرا باید ارزش‌گذاری باشگاه استقلال از پرسپولیس کمتر است، گفت: آنها دنبال این مسائل نباشند، اول ببینند اصلاً این اتفاق رخ می‌دهد بعد دنبال چنین چیز‌هایی باشند.

پروین درباره وضعیت پرسپولیس اشاره کرد: الان استقلال و پرسپولیس در صدر با بقیه تیم‌ها فاصله دارند. فکر می‌کنم بازی رو در روی این دو تیم نتیجه کار را مشخص کند، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس یک بار دیگر قهرمان شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره سرپرستی میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: آقامیرشاد از جنس فوتبال است. او هم فوتبالیست بوده و هم اینکه چندین سال در فدراسیون خدمت کرده است. امیدوارم بتواند اوضاع را جمع و جور کند. قبلاً هم گفتم تیم ملی هفت هشت بازی تدارکاتی می‌خواهد و میرشاد از الان باید به این فکر باشد. نه تیم‌هایی که تیم ملی چهار گل به آنها بزند، تیم‌هایی باید بیایند که تیم ملی از آنها سه گل بخورد تا نقطه ضعفش مشخص شود.

وی درباره سرپرستی حمید استیلی در تیم ملی هم یادآور شد: حمید هم فوتبالی و هم کاپیتان تیم ملی بوده و کارش را بلد است. سال 78 یک تیم از آسیا به جام و جهانی می‌رفت و ما توانستیم صعود کنیم، ولی الان پنج تیم می‌روند و همیشه در جام جهانی چهارم شدیم. باید کاری کنیم که تیم ملی یک پله بالا بیاید تا حداقل بدانیم ترقی کردیم. اگر در جام جهانی یک صعود کردیم بدانید فوتبال ما ترقی کرده است اگر باز هم چهارم شدیم که دیگر هیچی.

پروین درباره حاشیه‌های خدمت سربازی بازیکنان استقلال و نارضایتی آجرلو، یادآور شد: الان یک آیین‌نامه می‌آورد و این بازیکنان آزاد می‌شوند و پس فردا می‌روند برای استقلال بازی می‌کنند (باخنده).

وی در پایان درباره اینکه آیا واقعاً این خصوصی‌سازی انجام می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم، خیر./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها