نشست خبری پیش از بازی سرمربیان/اعتراض نکونام/درخواست فکری از داوران

کد خبر: 1132575

سرمربی فولاد خوزستان از وضعیت پخش تلویزیونی بازی‌های تیمش انتقاد کرد.

نشست خبری پیش از بازی سرمربیان/اعتراض نکونام/درخواست فکری از داوران

جواد نکونام، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار گفت: مثل همه بازی‌ها، دیدار سختی داریم. به برنامه‌ریزی خوب و تمرکز بالا نیاز داریم. فردا باید به نکات تاکتیکی توجه کنیم. با در نظر گفتن شرایط و روندی که تیممان داشته، امیدوارم با انگیزه و تمرکز بالا وارد زمین شویم تا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

او درخصوص صحبت‌های عنایتی درباره مسائل داوری پیش از این دیدار گفت: این‌که قبل از بازی در مورد داوری صحبت شود، درست نیست. توقع ما این است که داور عدالت را رعایت کند. من صحبت‌های رضا عنایتی که یکی از دوستان خوب من است را شنیدم. هیچ داوری نمی‌آید به نحوی قضاوت کند که نتیجه بیرون از زمین رقم بخورد. اشتباهات داوری در همه مسابقات هست. ما در فوتبال اشتباهات داوری فراوانی دیده‌ایم ولی اشتباهات همه سهوی بوده است. هیچ داوری دوست ندارد اشتباه کند اما قطعا داوران عزیز اشتباه کرده‌اند و در دیدارهای بین المللی نیز شاهد این موضوع بوده‌ایم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: من تا حالا ندیده‌ام نتیجه دیداری در خارج از زمین رقم بخورد. تاکنون اشتباهات داوری هم به سود من بوده و هم ضررم ولی اینکه کسی بتواند پیش بینی کند و نتیجه بیرون از بازی و این کار را انجام دهد، نیست. قطعا ما فوتبالی‌ها توقع داریم که داور بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد و هر تیمی که لیاقت و شایستگی دارد، پیروز شود. قطعا این موضوع برای ما فوتبالی‌ها خیلی مهم است. کسانی که برای این فوتبال دلسوز هستند، همه دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشند.

او درباره گله مندی هواداران فولاد نسبت به ابهام در پخش زنده دیدار فردا گفت: یک سری مشکلات هست. ما پخش مستقیم بازی‌ها را داریم تا بتوانیم برای هوادارانمان بهترین عملکرد را داشته باشیم. وقتی که کرونا وجود دارد و هوادار در استادیوم نیست، ما برای مردم، هواداران و جامعه فوتبال بازی می‌کنیم تا لذت ببرند. حق پخش تلویزیونی را که هیچ تیمی نمی گیرد، پخش تلویزیونی را نیز خیلی از تیم‌ها ندارند. پس ما برای چه چیزی فوتبال بازی می کنیم؟ برای این بازی می‌کنیم که من مربی و بازیکنان بازی را ببینیم؟  باید یک برنامه ریزی صورت بگیرد تا همه بازی را ببینند و لذت ببرند. خداراشکر در تلویزیون ملی ما این همه شبکه وجود دارد و می توانیم با برنامه ریزی خوب شرایط را طوری فراهم کنیم که همه بازی را ببینند.

نکونام با اشاره به رخدادهای اخیر و جنگ در اوکراین اضافه کرد: نکته بعدی که می‌خواهم در موردش صحبت کنم، درباره جنگ روسیه و اوکراین و اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است. ما همگی مخالف جنگ هستیم، من نه سیاسی هستم و نه می خواهم وارد سیاست شوم. این اتفاق اکنون برای کشور اوکراین رخ داده و پیش از این نیز برای یمن، سوریه و فلسطین بوده است. فرقی ندارد این اتفاق در هرجای دنیا باشد، ما مخالف جنگ و خون ریزی هستیم. چون در تمام این شرایطی که به وجود می آید، فقط مردم، بچه ها و کسانی که جانشان را در این راه از دست می دهند، بیشترین صدمه را می‌بینند.

او ادامه داد: خود من سه سال است که در خوزستان زندگی می‌کنم و هنوز آثار جنگ در این استان وجود دارد. هنوز آن زخمی که بر بدنه خوزستان مانده را می‌توانید احساس کنید. برای همه کشورها قطعا این اتفاق رخ خواهد داد و امیدوارم هیچ گاه جنگ نباشد و همیشه صلح و آرامش برپا باشد. شما دیدید که فوتبال نیز از این مسئله ضرر کرد. دیدارهای پلی آف جام جهانی، فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازی نکردن برخی کشورها و خیلی از اتفاقات دیگر که امیدوارم هیچ گاه جنگی نباشد و در همه جا، برای همه صلح و آرامش باشد بخصوص برای کودکان./ایسنا

فکری: داوران به نداشته‌های نفت مسجدسلیمان نگاه نکنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: خواهش من از داوری و کمیته داوران این است که نگاه به نداشته هایمان نکنند.

به گزارش ایسنا محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: خدا را شکر بعد از بازی با فولاد بازیکنانم در شرایط روحی روانی بهتری هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنانم انگیزه خوبی دارند و امیدواریم که با آرامش وارد زمین شوند و بتوانیم امتیاز بگیریم.

 وی تاکید کرد: در بازی با فولاد اگرچه نتیجه را واگذار کردیم اما یک بازی امیدوارکننده ارائه دادیم و امیدواریم که فردا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: خواهش من از داوری و کمیته داوران این است که نگاه به نداشته‌هایمان نکنند. شاید ما در مسجدسلیمان امکانات، هتل و پرواز خوب نداشته باشیم و با سختی‌های بیشتری به این شهر بیایند ولی این نداشته‌ها باعث نشود که روی سوت‌هایشان تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: مردم این شهر پشت این تیم هستند و به نتایج این تیم امیدوار هستند و این نتایج روی زندگی آن‌ها تاثیر گذار است. امیدواریم عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد برای دو طرف باشد و بر روی روند بازی تاثیر گذار نباشد. امیدوارم خودمان هم خوب بازی کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

 فکری بیان کرد: برای بازی فردا تعدادی از بازیکنان آسیب دیده هستند اما مشکل خاصی نیست و جایگزین‌ها توانمند هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیام من به هواداران نفت مسجدسلیمان این است که از تیم حمایت کنند. بازیکنان نیز با تمام وجود تلاش می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند و تیم در لیگ برتر بماند. مردم ناامید نشوند تا با کمک هم نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

قلعه‌نویی: اتفاقاتی که برای گل‌گهر رقم خورد ظلم در ظلم بود/ در دیدار مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را نگرفتیم

از نگاه سرمربی گل‌گهر سیرجان جرایم و تنبیهاتی که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال از ابتدای فصل برای این تیم در نظر گرفته‌اند، ظلم در ظلم بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شهات باب‌الحوائج امام موسی کاظم (ع) را تسلیت می‌گویم. وقتی با تیم صنعت نفت بازی می‌کنید، حس خوبی دارید. صنعت نفت از قدیم‌الایام و زمان جام تخت جمشید و بازیکنانی چون ابراهیم قاسمپور و عبدالرضا برزگری فوتبال خوبی ارائه کرده است و مردم همیشه فوتبال صنعت نفت را دوست داشته‌اند. امسال نیز همین شرایط وجود دارد و صنعت نفت تیمی بسیار خوب و باتجربه در اختیار دارد که بازی خوبی ارائه می‌کند. این تیم مربیان بسیار خوب و باانگیزه‌ای در اختیار دارد.

وی دیدار با صنعت نفت را فینالی دیگر برای گل‌گهر خواند و تصریح کرد: نیاز داریم فینال فردا (دوشنبه) را حتماً ببریم. اگر می‌خواهیم همین ثبات را در جدول داشته باشیم و عقب‌تر نیفتیم، نیاز به کسب سه امتیاز داریم. بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که مزد زحمات خود را نگرفتیم. تیم شرایط روانی خوبی دارد و آماده این دیدار هستیم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و آنها را آنالیز کرده‌ایم؛ به‌ویژه در هفته‌های اخیر که شرایط خوبی پیدا کرده و روند رو به رشدی داشته‌اند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره مجدد به کسر امتیاز از این تیم خاطرنشان کرد: خدا را شکر از سه دیدار گذشته،‌ هفت امتیاز گرفته‌ایم و می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و همه لذت ببرند. خوشحالم که صرف‌نظر از نتایج و با همه مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند، مردم به فوتبال گل‌گهر علاقه‌مند شده‌اند. مرا ابتدای فصل سه ماه محروم کردند و پس از اینکه شکل گرفتیم، هفت امتیاز از گل‌گهر کسر شد؛ یعنی ظلم در ظلم بود.

قلعه‌نویی در ادامه افزود: تا کسب آمادگی روانی کامل، «پِرت امتیازی» داشتیم و خیلی‌ها می‌گویند هفت امتیاز از دست داده‌ایم، اما امتیازات از دست رفته ما بیشتر از هفت امتیاز بود. با این وجود به آینده فکر می‌کنیم تا فینال‌های باقیمانده را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان برای این تیم زحمت می‌کشد. وقتی با صنعت نفت بازی دارید، یاد تماشاگران پُرشورش و فوتبال برزیل می‌افتید که حس خوبی به انسان دست می‌دهد.

وی در مورد غایبان گل‌گهر سیرجان برابر شاگردان منصوریان گفت: تا دل‌تان بخواهد، مصدوم و محروم داریم. احمد موسوی و مهدی تیکدری مصدوم هستند و فروزان و سهرابیان هم به دلیل محرومیت غایب خواهند بود. خوشحال هستیم شرایط گل‌گهر به گونه‌ای است که اگر 11 نفر تیم هم تغییر کند، برای ما فرقی نمی‌کند. فصل گذشته در بسیاری از پُست‌ها مشکل داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکنان را جابه‌جا کنیم.

 خطیبی: مقابل نفت یک بازی سنگین داریم/غیبت دو بازیکن آلومینیوم مقابل نفت

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فردا یک بازی سنگین داریم که امیدواریم اهدافی که در مسابقه داریم را به دست بیاوریم.

رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از رویارویی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: هر دو تیم شرایط شبیه به هم دارند، بازی‌های قبلی را باختند و تیم ما هم همینطور، با اینکه نتایج خوب نبوده اما شرایط فوتبالی تیم نفت مسجد سلیمان بهتر شده، از موقعی که آقای فکری آمده‌اند منسجم‌تر شده‌اند.

وی افزود: ما هم آلومینیوم هستیم و قطعا برای بازی خوب و امتیاز به مسجد سلیمان آمدیم. هم برای حریف و هم برای ما شرایط سخت است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فردا یک بازی سنگین داریم که امیدواریم اهدافی که در مسابقه داریم را به دست بیاوریم. تیم ما مانند همیشه مسابقه خوبش را ارائه خواهد داد و بعد از اینکه در مسابقات قبلی نتایج خوبی کسب نکردیم جلسه‌ای برای ریکاوری گذاشتیم و یک جلسه تمرینی که داشتیم سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف خودمان کار کنیم.

خطیبی افزود: امیدواریم فردا یک بازی خوب همراه با سه امتیاز داشته باشیم. امیدوارم که تیم نفت مسجد سلیمان با این شرایطی که دارد فکر میکنم برای این شهر سخت است، این تیم نباید در این رده جدول باشد.

وی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: ما دو بازیکن را در اختیار نداریم. نقی زاده به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی هم به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان آماده هستند، امیدواریم که بقیه بازیکنان جایگزین در ترکیب شرایط خوبی داشته باشند و فردا کارایی همان بازیکنان را داشته باشند.

 منصوریان: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم/دوست دارم به رکورد پیروزی در سیرجان هم برسم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، علیرضا منصوریان امروز در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر اظهار داشت: خوشحالم که به همراه تیمم در شهر زیبا و دوست‌داشتنی سیرجان هستیم و افتخاری است که با مربی سابق خودم امیر قلعه‌نویی که هم شخصی است که دوستش دارم و هم مربی بوده که افتخار داشتم که جام‌های مختلفی با هم داشتیم.

وی افزود: بازی بسیار سختی را با تیم امیر قلعه‌نویی داریم چون تیمش هم فیزیکی بازی می‌کند هم این روزها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند.

منصوریان گفت: ما از پارسال هم در اراک بازی می‌کردیم بازی‌های ما پشت سر امیر قلعه‌نویی می‌شد اکثرا، ولی امسال بازیکنان را از تیم دیگری می‌گیریم و بازی‌هایش را وقتی آنالیز می‌کردیم یکی از همکاران می‌گفت که سبک بازی را کلا عوض کرده و تکلیف تیمش همیشه در زمین معلوم است و خیلی مقتدر و محکم فوتبال بازی می‌کند و بسیار بازی سختی برای ما خواهد بود چون امتیاز بازی هم برای ما و هم برای گل‌گهر بسیار حائز اهمیت است.

سرمربی تیم صنعت نفت افزود: هنوز رکورد بردن در سیرجان ندارم، یکبار با استقلال در جام حذفی اما در لیگ هنوز اکثرا مساوی شده و پارسال هم با اراک شرایطمان تا اواخر بازی خوب بود که متاسفانه بچه ها بی دقتی کردند و آسیب خوردیم، امیدوارم اول بازی بسیار خوبی ببینیم و دوم ما بتوانیم سربلند از بازی خارج شویم، می‌دانیم بازی خیلی سختی است. به شدت رو آنالیز بازی بودیم و توانستیم که کل جریان بازی را برای بچه‌ها تعریف کنیم و بدانیم چه از بازی با تیم می‌خواهیم.

منصوریان در خصوص هدف مدیران تیم در جایگاه لیگ گفت: مبحث هدف‌گذاری ما در شرایط استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد یا مس رفسنجان و سیرجان نیست به این دلیل که منابع ما با هم قابل مقایسه نیست و ما به توانایی بازیکنان و اهداف بازیکنان که گذاشتند و به آن شرایطی که برای خودشان در ذهن‌شان با کادر فنی در نظر گرفتند به صورت پلکانی تا این جای کار الحمدالله نسبت به مابقی بازیکنان و تیم‌ها شرایط ما خوب است.

وی ادامه داد: نمی‌توانم امروز به شما بگویم که اهداف واقعی و نهایی تیم ما چیست؛ اما خودمان به خودمان قول‌هایی دادیم با بچه‌ها، برای همین بازی‌هایمان را تقسیم کردیم و سعی ما بر این است هر بازی را برای خودمان یک فینال بدانیم. به فکر این نباشیم که بازی بعدی وجود دارد، احساس کنیم شاید آخرین بازی ما باشد برای همین ما روند رو به صعود فکر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به پشت سرمان فکر نمی‌کنیم شاید چند هفته بسیار سختی را پیش رو داریم بعد میزبان پرسپولیس بعد میهمان استقلال، بعد میهمان تیم پیکان و بعد با فولاد بازی می‌کنیم. بازی‌های سختی داریم و هر کدام برای ما یک فینال است. امروز تا فردا تمام تمرکز ما روی گل‌گهر سیرجان است، بازی که تمام شد اگر همراه با یک امتیاز باشد در مورد بازی بعدی فکر می‌کنیم.

منصوریان در خصوص مصدومان و محرومان گفت: ما همیشه با توجه به اینکه فشار تمرینی مان  بالاست و بدن‌سازی خود را دیر شروع کردیم مجبوریم به صورت پلکانی فشار بیاوریم. نزدیک پنج شش بازیکن مصدوم داریم که نیاوردیم و محروم هم رضا یزدان دوست به خاطر بی تجربگی در بازی قبل محروم است.

منصوریان در خصوص داوری بازی‌ها اظهار کرد: من در خصوص اینکه یک برنامه بگذارند و بگویند فلان تیم سود و فلان تیم ضرر کرد یک فشار بی امان روی داوری می گذارند. از طرف تیم هایی که تماشاچی محور هستند، دو جریان بازی را از دست داور خارج می‌کنند، سوم وقتی شما این کار را می‌کنید به مربی دیگر اجازه می‌دهید بیاید در برنامه یا جاهای دیگر به خودش اجازه بدهد بگوید حق ما را داوران خوردند، حق کسی را داور نمی‌خورد. داور اشتباه می‌کند من هم قبول دارم. داور در چند بازی ما اشتباه کرد. ولی همان داور یک بازی دیگر هم شاید پنجاه - پنجاه یک اشتباه به نفع ما سوت زد، اما اینکه بگوییم فلان بازی هفت یا هشت امتیاز ، اصلا این حرف‌ها خنده‌دار است.

وی بیان داشت: برنامه‌ای که با ۲۰ میلیون بیننده ایراد می گیرد، اگر این کار را می‌کنیم، بگذاریم داوران ما هم مصاحبه مستقیم بکنند. من خودم به شخصه صدبار دیگر برگردم به دوران ورزشی هیچ وقت داور نخواهم شد، آدم کم طاقتی هستم و اینقدر آستانه تحمل ندارم که بخواهند من را تحت فشار بگذارند، توهین هم بکنند فحش هم بدهند، پول هم ندهند و بگویند با هزینه خودت برو مسافرت و هم اجازه داریم هفته‌ای یکی دو مورد در برنامه‌های مختلف سلاخیت کنیم، من این آدم نیستم برای همین خودم را جای داوران می‌گذارم.

منصوریان گفت: این برنامه خروجی خوبی برای فوتبال ما نخواهد داشت، به همین اعتقاد دارم اگر دوستان می‌گویند 10 امتیاز، من می‌گویم صد امتیاز از ما و گل‌گهر کم شده، هر کسی فوتبال را از پشت عینک خودش می‌بیند برای همین من به این موضوع اعتراض داشتم و اگر هم می‌خواهند بگویند داوری را بیاورند توی مقام قیاس بگذارند، اجازه بدهند داوران هم مصاحبه کنند و حقشان را بگیرند. نمی‌شود که همیشه فشار روی داوری بگذارید بعد اگر بازی بعدی را مربی اتفاقی بگوید حق ما را خوردند بازی بعد را ببازد دیگر طلبکار فوتبال می‌شود، خودش مطالبه گر می‌شود.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: ما باید بگوییم فردا بازی داریم یا گل‌گهر می‌برد یا ما می‌بریم یا مساوی می‌شود، بهتر است داوران را آزاد بگذاریم کارشان را انجام دهند.

منصوریان گفت: مدیرانی که این امکانات خوب را برای سیرجان گذاشتند و مایه فخر استان کرمان شدند باعث افتخار ما به عنوان یک

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها