در نشست خبری پیش از بازی سرمربیان چه گذشت؟/ادعای عجیب علیرضا منصوریان

کد خبر: 1146753

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد این تیم تنها تیمی است که در طول فصل جاری داوران برای آن پنالتی نگرفته‌اند.

در نشست خبری پیش از بازی سرمربیان چه گذشت؟/ادعای عجیب علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پارسال همین موقع اینجا (اراک) حضور داشتم. خاطرات خیلی خوبی از مردم اراک دارم و جز محبت و میهمان‌نوازی چیزی از مردم این شهر ندیدم. خوشحالم در بین آنها هستم و بازیکنان قدیمی‌ام را می‌بینم. بازی فردا سخت و فشرده خواهد بود. ما در دیدار رفت هم با تلاش زیاد آلومینیوم را شکست دادیم. وقتی بازی رفت را چند روز پیش دیدیم، متوجه شدیم سختکوشی بازیکنان ما تفاوت بازی را رقم زده است.

وی در ادامه افزود: خوش به حال آلومینیومی‌ها که فردا هواداران‌شان را خواهند داشت، چون در آبادان ما هنوز هواداران‌مان را ندیدیم و امیدوارم در بازی با مس رفسنجان هوادار داشته باشیم. می‌دانم بازی فردا سخت خواهد بود و بازیکنان را به لحاظ روحی آماده کرده‌ایم. به احتمال زیاد از بنزین سبزمان استفاده خیلی خوب خواهیم کرد، چون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از 25 بازیکن‌ می‌توانیم هر کدام را به ترکیب اصلی ببریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش برابر فولاد خوزستان تصریح کرد: بازی با فولاد بدون گل شد که البته مالکیت توپ بیشتر برای حریف بود. در کنفرانس قبلی گفتم من هم وقتی فوتبال بازی می‌کردم از 10، 15 بازی در یکی وارد اُفت می‌شدیم. در این بازی شاهد اُفت تارُخ، داور بازی بودیم که هم برای ما پنالتی نگرفت و هم در یک صحنه خطایی نزدیک محوطه جریمه حریف به سودمان اعلام خطا نکرد تا فولادی‌ها پس از 10، 11 پاس به گل برسند. ما خیلی آسیب خوردیم و امیدوارم داور فردا تحت تأثیر قرار نگیرد. به جرأت می‌توانم بگویم تنها تیمی هستیم که برای‌مان پنالتی نگرفته‌اند و به حق واقعی‌مان نرسیده‌ایم. فردا نمی‌خواهیم به ناحق کسی برای‌‌مان پنالتی بگیرد و فقط می‌خواهیم داور سرحال و سرپا قضاوت کند. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد، برنده شود.

منصوریان درباره مصاحبه‌هایش بعد از جدایی از آلومینیوم اراک یادآور شد: به بهنام سراج گفتم اراک جزو معدود شهرهایی است که بالای 20 کمپلکس (مجموعه) ورزشی دارد. روزی که از اینجا رفتم گلایه‌ام از یکی از اعضای هیئت مدیره بود و هنوز این گله سر جایش هست. وقتی آلومینیوم پس از 18 سال به لیگ برتر صعود کرد تصور می‌کردم افق آن آدم بلند باشد، ولی افقش کوتاه بود و عمر ماندنش در باشگاه هم کم و الان نیز در باشگاه حضور ندارد. ما نمی‌گوییم آلومینیوم اراک، بلکه می‌گوییم تیم اراک. در همین هتل امیر کبیر فراموش نمی‌کردم یک کاروان ما را تا استادیوم همراهی می‌کرد. گلایه من صرفاً از آن عضو هیئت مدیره بود.

وی در واکنش به این سؤال که به نظر می‌رسد صنعت نفت آبادان پس از شکست دادن پرسپولیس اشباع شد، گفت: خیر، به همکاران‌تان در آبادان گفتم برای تیمی مثل صنعت نفت اشباع شدن معنا ندارد. یک بار در زمان بازی‌های‌مان به آبادان بیایید و ببینید که هیچ فرقی با موقعیت استقلال و پرسپولیس نمی‌کند. مردم به شما این شانس را نمی‌دهند که فرصت اشباع شدن داشته باشید. هفته که تمام می‌شود باید آماده بازی بعد شوید و برای‌شان بازی را ببرید. خواسته و توقع مردم ما با توجه به اینکه عقبه فوتبال در این شهر به 100 سال می‌رسد، زیاد است. به سلاطین فوتبال نگاه کرده باشید، یک سوم آن در آبادان و خرمشهر بوده‌اند. ما اشباع نشده‌ایم و اگر به بازی‌های‌مان نگاه کرده باشید بازیکنم به خاطر جوانی موقعیت دقیقه 95 را از دست داده است. ما هم آسیب داوری خورده‌ایم و هم آسیب بی‌تجربگی بازیکنان‌مان را.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما با خیلی چیزها دست و پنجه نرم می‌کنیم. بودجه کل باشگاه 40 تا 45 میلیارد برای همه رده‌هاست. ما مدرسه فوتبال در کنار کارمندان باشگاه داریم. با نرخ دلار چهار ماه پیش در مارکت فوتبال 45 میلیارد عدد خنده‌داری است. فکر کنم ما، فجرسپاسی شیراز، نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو این شرایط را داریم. به یکباره مارکت در بالای جدول 500 میلیارد می‌شود. تنها چیزی که به بازیکنان آسیب می‌زند، بی‌پولی است. قراردادهای ما از 50 تا 100 میلیون است. عددها خیلی پایین است و زمانی که 50 درصد آن گرفته می‌شود، سخت‌تر خواهد شد. بازیکن باید شش هفت میلیون خودش بگیرد و بقیه را برای خانواده‌اش هزینه کند. وقتی این عدد امکان‌پذیر نباشد ذهن بازیکن از فوتبال خارج می‌شود.

منصوریان در مورد اینکه قرار بود 30 میلیارد تومان به باشگاه تزریق شود که ظاهراً 15 میلیارد تومان آن ناپدیده شده است، اظهار داشت: زیرمجموعه آقای سعید محمد یعنی آقای اسکندری از منطقه آزاد 30 میلیارد تومان برای ما در نظر گرفت. ما درخواست 15 میلیاردش را کردیم تا بازیکنان تا سقف 70 درصد پول بگیرند. از آقای اسکندری گله داریم، چون قبل از اینکه سمتش رسمی شود ادبیاتش در فوتبال متفاوت بود، ولی زمانی که آقای محمد به او حکم داد زیرمجموعه‌اش با وجود اینکه آبادانی هستند پرت و پلاهایی گفتند که 15 میلیاردش به اضافه کسورات قانونی کسر شد و ترجیح‌شان این بود که پول را به ما ندهند. من خیلی سال است در این فوتبال حضور دارم و در سن 16 سالگی ماهی دو هزار تومان که پول زیادی بود، به‌عنوان بازیکن نخبه در می‌آوردم! وقتی آن بالا دکتر سعید محمد 30 میلیارد می‌خواهد بدهد زیرمجموعه‌اش لطمه می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: من آدم راحتی هستم و خورده برده‌ای ندارم. پول زیرمیزی یا رومیزی نگرفتم. هیچکس در فوتبال از من طلبکار نیست که بدهکارم هستند. من تعصب فوتبالی شهری را که در آن کار می‌کنم دارم. این پول باید در این هفته برسد و اگر نرسد بالانس صنعت نفت به‌هم می‌خورد./تسنیم

ساغلام: دیدار با ذوب‌آهن برای ما مثل فینال است

از نگاه سرمربی تیم فوتبال تراکتور دیدار فردای تیمش مقابل ذوب‌آهن یک فینال به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فردا بازی سختی با حریف سفت و سختی داریم. به‌عنوان تیم تراکتور وقتی مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن رو‌به‌رو بودیم را نگاه می‌کنیم و با وضعیتی که دیگر تیم‌ها در پایین جدول دارند، این بازی برای ما می‌تواند فینال باشد. از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. فردا سعی می‌کنیم به این بازی مثل یک بازی فینال که برای قهرمانی برگزار می‌شود، برگزار کنیم.

وی با اشاره به شرایط شاگردانش خاطر نشان کرد: بازیکن محروم نداریم و مصدومان روز‌ به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کنند. ما سعید واسعی را با تیم به اینجا (اصفهان) آوریم، ولی اکبر ایمانی نیاز به زمان بیشتری دارد. در شرایطی که قرار داریم بر این باور هستم که هر بازیکنی که در زمین باشد مسئولیت‌پذیر است. انتظار دارم فردا بازی زیبایی داشته باشیم، چون دو تیم می‌خواهند فوتبالی زیبا و فنی را ارائه کنند. فردا با توجه به نتایج حریفان و نتیجه خودمان سعی می‌کنیم خیال‌مان را برای ماندن در لیگ راحت کنیم و از این بابت فردا خوشحال باشیم.

سرمربی تراکتور درباره شرایط فنی تراکتور در خط حمله عنوان کرد: در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که 13 هفته تیم برد نداشت و بازیکنان از لحاظ اعتماد به نفس و فنی افت کرده بودند. همچنین بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی سطح خیلی پایینی داشتند و با چاهی از مشکلات در این باشگاه مواجه بودیم. در زمان کوتاهی که بین بازی‌ها فرصت بود سعی کردیم مشکلت دفاعی را حل کنیم و از لحاظ بدنی بازیکنان را بالا ببریم و در خط حمله نیز تقویت شویم. ضعف‌های‌مان را تا حدی برطرف کردیم و در بعد حمله به تیمی تبدیل شدیم که بیشتر موقعیت ایجاد کنیم. بیشتر از اینکه گل بخوریم گل می‌زنیم و این خیلی خوشحال کننده است.

 نوازی: کسانی که فوتبال را درک می‌کنند، می‌دانند آلومینیوم بسیار خوب بازی کرده است

مربی آلومینیوم اراک از سبک بازی تیمش تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان که از ساعت 19:30 فردا (شنبه) آغاز می‌شود، اظهار داشت: صنعت نفت شرایط خوبی دارد و در جدول هم بالاتر از ماست. علیرضا منصوریان هم مربی خوبی است. دیدار حساسی پیش رو داریم و به دنبال ارائه بازی بسیار خوبی هستیم.

وی با تمجید از عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: کسانی که فوتبال را درک می‌کنند، می‌دانند تیم ما خیلی خوب بازی کرده است. ظرف فرصت دو ماهه‌ای که در اختیار داشته‌ایم، شرایط خوبی ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله  این روند ادامه داشته باشند. بازیکنان ما فوتبال را خیلی خوب بلد هستند و شرایط را کاملاً درک می‌کنند. امیدوارم مانند گذشته، بازی تماشاگرپسند و زیبایی ارائه کنیم و سه امتیاز را در زمین خودمان به دست بیاوریم.

مربی آلومینیوم با بیان اینکه تیمش تا دیدار با گل‌گهر بسیار خوب بازی کرده است،‌ خاطرنشان کرد: در این مدت در گلزنی به مشکل خورده‌ایم. دو ماه خیلی تلاش کردیم و بازی‌ها فشرده بود. اگر قسمت شود که در آلومینیوم بمانیم،‌ تیم از لحاظ نفرات تقویت می‌شود. محمدرضا آزادی در دیدار با پرسپولیس از فرصت‌های خود استفاده کرد و دلیل نمی‌شود بگوییم در خلق موقعیت مشکل داریم. ما بدشانسی آورده‌ایم و ان‌شاءالله دل مردم اراک را شاد کنیم.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند به رتبه‌ای تک رقمی دست یابد یا خیر، بیان کرد: چرا که نه. در چهار دیدار آینده می‌توانیم بدرخشیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس را در تهران شکست بدهیم، اما این اتفاق افتاد و انگیزه بسیار خوبی در استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم ایجاد شد. در فینال جام حذفی بدشانسی آوردیم و یک توپ وارد دروازه ما شد؛ وگرنه اتفاقات بهتری در اراک و آلومینیوم باشگاه می‌افتاد. اتفاقات فوتبال به شانس است.

وی در مورد تفاوت زیرساخت‌های اراک نسبت به سال‌های گذشته گفت: من سال 87 (در تیم صنایع اراک) بازی می‌کردم و آخرین بار در زمان حضورم در تیم شهرداری در اراک بودم. هر پیشرفتی، زیرساختی دارد و اتفاقات بهتری افتاده است. ما از زیرساخت‌های اولیه عقب هستیم و ان‌شاءالله با تغییرات کارخانه آلومینیوم، از لحاظ زیرساختی رشد کنیم.

تارتار: ذوب آهن تیم پوست کلفتی است

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش خیلی پوست کلفت است که با وجود این همه اشتباه داوری، هم‌چنان در جایگاه خوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تراکتور که فردا در اصفهان برگزار می‌شود گفت: جا دارد به تیم ترک زبان کشورمان خوشامد بگویم. من سابقه بازی در این شهر را دارم و می‌دانم شهر فوتبال دوستی است. تراکتور در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و در سه بازی گذشته، ۷ امتیاز کسب کرده است. از نظر روحی شرایط این تیم بهتر شده است. کار سختی داریم اما با دیداری که هفته قبل داشتیم، بازیکنان ما به خودباوری لازم رسیده‌اند و تمرینات خوبی انجام دادیم.  اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می‌توانیم به کسب رده هفتم جدول امیدوار شویم. با بازیکنان هم صحبت‌های لازم را انجام داده‌ایم. اگر انرژی خوبی صرف کنیم و هواداران هم در ورزشگاه باشند و انرژی مضاعفی به ما دهند، می‌توانیم امیدوار باشیم در پایان فصل جایگاه مناسبی را به دست بیاوریم.

او در واکنش به این که ذوب آهن در فصل جاری هیچ بردی را کسب نکرده اما هفته گذشته مقابل پرسپولیس نمایش دلچسبی ارائه کرد، گفت: بردی نداشتیم اما بازی‌های خوبی به نماش گذاشتیم. دو باختی که داشتیم، مشخص شد که در حق ما اجحاف شده و می‌توانستیم برنده بازی شویم و یا حداقل مساوی را به دست آوریم. امسال از ناحیه داوری واقعا صدمه خوردیم. ما تیم پوست کلفتی هستیم. با این همه اشتباه داوری، در این منطقه از جدول هستیم و این نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط محرومان و مصدومان تیمش گفت: محرومی نداریم اما پورعلی مصدوم است که امیدواریم از اواسط این هفته به ما ملحق شود.

تارتار درباره فرصت‌سوزی‌های تیمش در دیدار با ذوب آهن گفت: تیم ما تغییرات زیادی داشته است. خودم هم پیش بینی می‌کردم که فراز و نشیب زیادی داشته باشیم. مهم این است که کیفیت بازی ما مناسب است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند، نگرانی ندارد. امیدواریم فرصت‌های از دست رفته در هفته گذشته را جبران کنیم.

وی درباره این‌که ظاهرا فصل آینده هم با ذوب آهن همکاری خواهد کرد گفت: من بارها جواب دادم و از باشگاه تشکر کردم که به ما اعتماد دارند. صحبت‌هایی درباره سال آینده شده است. خودم هم خیلی راغب هستم و باعث افتخارم است که در یک تیم بزرگ به نام ذوب آهن فعالیت کنم. باید به گونه‌ای باشد که سال آینده پیشرفت کنیم و باشگاه هم دنبال همین هدف است.

سرمربی ذوب آهن در پایان ابراز امیدواری کرد که بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دهند و به سه امتیاز این دیدار دست یابند.

 مهاجری: باید از اعتبارمان دفاع کنیم و فرصت اشتباه کردن نداریم/ بازیکنانم ثابت کرده‌اند توان‌شان بالاست

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، بازیکنان این تیم فرصت اشتباه کردن ندارند و باید از اعتبارشان دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد از تماشاگرانی که رنج سفر را خریدند و به شیراز آمدند و در بازی با فجر تنهای‌مان نگذاشتند، تشکر کنم. شاید تعداد هواداران ما در حجم تماشاگران فجر زیاد نبود، ولی همین که پیراهن زرد و زیبای نفت انرژی مثبت داشت، برای ما کافی بود. فجری‌ها تمام تمهیدات را در نظر گرفته بودند تا از شرایط میزبانی استفاده کنند، ولی انرژی مثبت هواداران و تلاش بازیکنان باعث شد از میدانی سخت بیرون بیاییم و اگر بازیکنان ما دقت می‌کردند پیروز می‌شدیم. فردا بازی سختی با نساجی مازندران داریم که یک تیم ریشه‌دار در کشورمان است و مردم شمال عاشقانه‌ این تیم را دوست دارند. خودم دیدم که با برد نساجی چقدر شور و شعف به مردم داده می‌شود.

وی افزود: خوشحال می‌شوم تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان انزلی به سطح اول فوتبال ایران بیایند. در بازی فردا نگاه‌مان به بازی خودمان است و امیدوارم شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم و در جدول جایگاه بهتری داشته باشیم. علی محسن‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یکی دو بازیکن هم مصدومیت جزئی دارند و اعضای کادر پزشکی در تلاش هستند آنها را برسانند. فشردگی مسابقات، پروازه‌ها و طی مسافت‌های چند ساعته با اتوبوس به بازیکنان فشار وارد می‌کند، ولی آنها درک خوبی دارند و امیدوارم فردا با حمیت و درکی که از مردم شهر دارند، بازی خوبی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: به بازیکنانم گفتم آنها ثابت کرده‌اند که توان‌شان بالاست. اگر از این توان به درستی استفاده کنیم روزهای بهتری را رقم می‌زنیم. فرصت اندک است و باید از اعتبارمان دفاع کنیم. ما فرصت اشتباه کردن نداریم. از روزی که به نفت اضافه شده‌ام این موضوع را بارها گفته‌ام. بردن در لیگ برتر سخت است، اما بازیکنان نفت مسجدسلیمان می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند تا ادامه مسابقات را با فراغ بال بهتری پیش ببریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها