بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند

کد خبر: 1148274

دیدار تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از دقیقه ۷۲ بازی نیمه تمام ماند.

بازی تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند

دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، شامگاه پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد که این بازی از دقیقه ۷۲ بدلیل پرتاپ اشیا از سوی تماشاگران نیمه تمام ماند.

در ورزشگاهی که حدود شصت هزار تماشاگر حضور داشتند این بازی از سوی داور لغو شد. 

تراکتور مقابل پرسپولیس با ترکیب محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور(آرش قادری)، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده به میدان رفت. 

همچنین تیم پرسپولیس با ترکیب حامد لک، امید عالیشاه، سید علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، حامد پاکدل، شرزود تمیروف و سعید آقایی مقابل تراکتور صف آرایی کرد. 

تیم داوری این بازی را سید رضا مهدوی، امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، فرزاد منصوری و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داستند.

به گزارش ایرنا، از حواشی این دیدار می توان به اعتراض و توهین هواداران به حضور یحیی گل محمدی در جایگاه ویژه و ممانعت تعداد کثیری از تماشاگران از ارسال کرنر بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۲۸ بازی که با دخالت کیانی کاپیتان تراکتوری ها ختم به خیر شد.

همچنین به اخراج محمد مسلمی پور از تراکتور و حامد پاکدل از پرسپولیس بدلیل درگیری می توان اشاره کرد.

در طول بازی میلاد سرلک از پرسپولیس کارت زرد دریافت کرد. 

تیم تراکتور با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم و پرسپولیس با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفتند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها