آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال/یک استقلالی دیگر تمدید کرد

کد خبر: 1158411

مهدی مهدی‌پور قرارداد خود را با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال/یک استقلالی دیگر تمدید کرد

مهدی مهدی‌پور هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از توافق با باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

مهدی‌پور پس از آرمان رمضانی، دومین تمدیدی آبی‌ها به شمار می‌آید و همچنین آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات سجاد شهباززاده و امید حامدی‌فر را به طور رسمی به جمع خود ملحق کرده‌اند.

 آخرین اخبار نقل‌وانتقالات استقلال

بازیکن تیم ملی امید کشورمان برای پوشیدن پیراهن استقلال با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

در دومین شب فعالیت جدی باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات، بازیکن جوان دیگری از صنعت نفت آبادان، برای پوشیدن پیراهن آبی با مدیران استقلال به توافق رسید.

محمدحسین زواری هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته تیم نفت آبادان و عضو تیم ملی امید، پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال به عنوان سهمیه زیر۲۳ سال، با قراردادی دو ساله به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

همچنین روزبه چشمی نیز پس از مذاکره با مدیران استقلال، برای تمدید قراردادش به مدت دو فصل دیگر به توافق رسید.

ضمن اینکه محمدحسین مرادمند که برای گذراندن دوران سربازی به ملوان رفته بود حالا با دریافت کارت پایان خدمتش می‌تواند به استقلال برگردد و قرار است قرارداد دو ساله او نیز به صورت رسمی امضا شود.

گفته می‌شود امشب جلسه مهمی درخصوص کاوه رضایی بین مدیربرنامه این بازیکن و مدیران باشگاه استقلال برگزار شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد انتقال این مهاجم به جمع آبی پوشان که تاکنون روند خوبی داشته، نهایی خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها