نبی: درباره مذاکره با کی روش قبلا تکذیب کردم

کد خبر: 1161174

دبیر سابق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درباره مذاکره با کی روش قبلا تکذیب کردم و الان هم می گویم که من اصلا سمتی ندارم و مامورتی هم از کسی ندارم.

 نبی: درباره مذاکره با کی روش قبلا تکذیب کردم

مهدی محمد نبی پس از حضور تاج برای نامزدی در انتخاب فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ائتلافی با مجمع تشکل‌ها داریم که در ورزش هستند و از پیشکسوتان هستند. اصلا بحث ما جایگاه نیست ما صرفا می‌خواهیم کمکی بکنیم. این گروه در کنار یکدیگر تلاش می‌کند که می‌تواند خیلی کارها انجام دهد. ما باید به سمتی برویم که وفاق ایجاد شود. باید وفاق ملی ایجاد شود. در کنار آن باید تحولی در فوتبال ایجاد شود. چیزی که آقای تاج نیز توضیح دادند جزو مواردی است که اهمیت دارد.

وی ادامه داد: افرادی که در مدیریت کلان در فوتبال و ورزش کشور هستند باید کمک کنند. در کنارش ما هم‌افزایی خواهیم داشت. در کنارش هم بحث تیم ملی است.

محمدنبی اظهار داشت: بحث تیم ملی مهم است. وقتی که انتخابات انجام شود، 60 روز پس از آن جام جهانی آغاز خواهد شد. فرصت کم است و باید در این زمان کم یک برنامه خوب برای تیم ملی در جام جهانی بگیریم و سپس یک برنامه برای فوتبال راه اندازی کنیم.

وی اظهار داشت: اول توصیه من به بازیکنان تیم ملی این است که تمرکزشان را برای تمرینات پیش رو و تمرینات باشگاهی بگذارند. یعنی بازیکنان وارد موضوعات دیگر نشوند و تمرکزشان روی آمادگی باشد. این وظیفه فدراسیون است که این موضوع را رسیدگی و این صمیمیت و اختلاف سلیقه را حل کند.

محمدنبی در خصوص مذاکره با کارلوس کی‌روش گفت: من قبلا این موضوع را تکذیب کردم، الان هم می‌گویم که من اصلا سمتی ندارم و ماموریتی هم از کسی ندارم.

وی در خصوص اینکه در جام جهانی پیش روی نیمکت تیم ملی بود و سابقه کار با کی روش را دارد، اظهار داشت: ما قبل از انقلاب یک بار به جام جهانی رفتیم،‌ پس از انقلاب این نوبت پنجم است. تجربه‌هایی که در این سال‌ها بوده ، چه با مربی ایرانی و چه با مربی حرفه‌ای خارجی، استفاده خواهیم کرد.

محمدنبی در خصوص اینکه آیا امکان دارد به نفع تاج کنار بکشد، گفت: ما ائتلاف کردیم و به این شکل است که با یک برنامه واحد پیش می‌رویم. یعنی ایشان به عنوان رئیس و من به عنوان نایب رئیس اول جلو خواهیم رفت./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها