علی باقری: اسم دیاباته فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود

کد خبر: 1169260

مربی پرسپولیس در واکنش به مطرح شدن نام شیخ دیاباته برای حضور در این تیم گفت: تا جایی که من می‌دانم این اسامی در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

علی باقری: اسم دیاباته فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود

کریم باقری در نشست خبری پیش از دیدار فردای پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی سختی داریم. تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای این مسابقه سخت آماده کرده‌ایم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با حضور هواداران سه امتیاز را بگیریم. برد در این بازی برای ما ارزشمند است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شرایط لوکادیا و اینکه آیا می‌تواند سرخپوشان را در بازی فردا همراهی کند، گفت: لوکادیا تازه آمده و در این یکی دو روزه تصمیم می‌گیریم. او امروز هم با ما تمرین می‌کند و فکر می‌کنم اگر شرایطش خوب باشد مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع بستگی به تشخیص گل‌محمدی دارد و اگر شرایط بدنی‌اش خوب باشد از او استفاده می‌کنیم.

مربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که فصل گذشته در دیدار مقابل فولاد حاشیه‌هایی بین کادرفنی دو تیم رخ داد و آیا تدبیری برای این موضوع اندیشیده شده است، گفت: من نظر خودم را می‌گویم؛ اعضای کادرفنی فولاد از دوستان خوب ما هستند، از نکونام گرفته تا هاشمی‌نسب و بقیه دوستان. همه آنها فوتبالی و دوستان ما بودند و با هم بازی کردیم. خودتان می‌دانید همه تیم‌ها تحت فشار و همه دنبال نتیجه گرفتن هستند. این اتفاقات طبیعی است. اگر فوتبال روز دنیا را هم ببینید از این اتفاقات می‌افتد. بازی چلسی و تاتنهام را هم دیدید از این اتفاقات می‌افتد ولی در کشور ما این مسائل بیشتر است و کادرفنی تیم‌ها بیشتر با هم اختلاف پیدا می‌کنند. اینها طبیعی است؛ امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم و تماشاگران لذت ببرند. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم.

باقری در مورد جذب مهاجم دوم برای پرسپولیس و طرح اسامی مانند دیاباته، عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم این اسامی در رسانه‌ها مطرح می‌شود. اجازه بدهید باشگاه برای جذب مهاجم دوم کارش را انجام دهد و به دور از حواشی یک گزینه مناسب برای پرسپولیس انتخاب کند که به درد این تیم بخورد.

وی در مورد غایبان پرسپولیس برای بازی با فولاد، گفت: همه بازیکنان به جز حامد پاکدل که تازه از مصدومیت رها شده را در اختیار داریم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا مشکل ITC پورعلی‌گنجی حل شده است یا خیر، یادآور شد: تا جایی که می‌دانم باشگاه دو بار از طرق باشگاه چینی اقدام کرده ولی گویا جواب ندادند و باشگاه پرسپولیس از طریق فیفا نامه‌نگاری کرده تا هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

کریم باقری در واکنش به سوالی در مورد اصرار اسکوچیچ به حضورش در کادرفنی تیم ملی و اردوهای پیش‌رو این تیم گفت: ایشان لطف دارد؛ قراردادی با فدراسیون ندارم و بعد هم موضوع دو تیمه بودن من مطرح شد. تاکنون هیچ صحبتی با اسکوچیچ و فدراسیون نداشته‌ام و نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی پیش خواهد آمد. اطلاعی از اینکه بخواهند با تیم ملی باشم یا خیر ندارم.

وی در ادامه همین پرسش درباره اینکه او پرسپولیس را انتخاب کرده است، گفت: بله! من گفتم که با پرسپولیس هستم.

«چند شاگرد فصل قبل شما مانند مهدی شیری، احسان پهلوان و سعید آقایی اکنون در تیم فولاد هستند و این اتفاق رقابت دو تیم را حساس‌تر نمی‌کند»؟ باقری در این باره گفت: شاگرد که نمی‌گویم؛ بیشتر دوستان و بازیکنان‌مان می‌گویم. مسلماً در همه باشگاه‌ها این اتفاقات می‌افتد و اول سال بازیکنانی تیم را ترک می‌کنند. چند بازیکن ما هم الان در تیم فولاد هستند. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعاً مقابل ما با انگیزه بازی می‌کنند و می خواهند توانایی‌های خودشان را نشان دهند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها