سرمربیان در پایان بازی چه گفتند؟ | واکنش سرمربی پرتغالی استقلال به درگیری‌اش با عوامل هلال احمر

کد خبر: 1169310

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از برتری تیمش در خانه ملوان بندر انزلی، این پیروزی را تقدیم به بازیکنانی کرد که روز چهارشنبه از فهرست آبی‌پوشان کنار گذاشته است.

سرمربیان در پایان بازی چه گفتند؟ | واکنش سرمربی پرتغالی استقلال به درگیری‌اش با عوامل هلال احمر

 ریکاردو ساپینتو پس از برتری 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در نیمه اول لیاقت بردن را داشتیم و بازی باید 3 بر صفر می‌شد. حتی قبل از گل اول ملوان چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کردیم. خیلی قوی بازی کردیم و فشار آوردیم، حریف‌مان هم رو به فوتبال مستقیم آورد. یک اشتباه کوچک در نیمه اول انجام دادیم و ملوان از روی پرتاب اوت به گل رسید. این اشتباه خط دفاعی نبود و اشتباه تمرکزی بود. روی اینها کار کرده بودیم و در دیدار قبل درس عبرت گرفته بودیم، اما گل خوردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم در شرایطی که با یک گل در حال واگذاری نتیجه بودیم، اما به خودمان و بازیکنانم اطمینان داشتیم. آنها تلاش کردند تا نتیجه بگیریم. این بازی را برابر سپاهان به نمایش گذاشتیم که نتیجه نگرفتیم. من روی ذهن بازیکنانم کار کردم که حتی اگر گل خوردند تسلیم نشوند و به بازی برگردند. سیستمی را که در دیدار با سپاهان بازی کردیم، مقابل ملوان ادامه دادیم. در نیمه دوم سیستم بازی را به 3-3-4 تغییر دادم که خوب جواب داد. تعویضی‌های ما خوب ظاهر شدند و با این روند باید بازی‌ها را ادامه دهیم و تسلیم نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به درگیری‌اش با عوامل هلال احمر گفت: وقتی گل خوردیم آنها مقابل ما شادی کردند که ناراحتی پیش آمد. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. پس از پایان بازی از آنها عذرخواهی کرده و در آغوش‌شان گرفتم.

ساپینتو راجع به تعویض‌های تیمش و نتیجه‌ای که گرفت، تصریح کرد: برای قهرمانی نه تنها به 11 نفر نیاز دارید، بلکه باید نیمکتی قوی هم داشته باشید. ما دو بازیکن حرفه‌ای‌‌مان را کنار گذاشتیم که ناراحت هستیم. مایل نبودم ارسلان مطهری و سیدمحمد حسینی بروند. آنها کیفت لازم را داشتند که بمانند، اما مشکل پر بودن لیست را داشتیم و جز این نمی‌توانستیم کاری کنیم. می‌خواهیم این برد را به آنها و نفراتی مثل امید حامدی‌فر، عزیزبک آمانوف و زبیر نیک‌نفس که با ما به انزلی نیامدند، تقدیم کنیم. آمانوف با ماست. رقابت سختی بین بازیکنان در تمرین وجود دارد و برای آنها این موضوع خوب است که به سطح بالایی برسند.

وی در مورد اینکه ملوان هم به اندازه استقلال فرصت گلزنی داشت، یادآور شد: ما لیاقت داشتیم در نیمه اول سه چهار گل بزنیم. ملوانی‌ها یک موقعیت از پرتاب اوت به دست آوردند که تبدیل به گل شد. به بازیکنانم در رختکن گفتم وقتی گل ناعادلانه می‌خورید باید بجنگید، چون همه تیم‌ها منتظر اشتباه تیم ما هستند. ما نباید از این اشتباهات انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نیمه دوم دو بار از اینکه دروازه تیمش باز نشد، خوشحال بود، گفت: آنها یکبار ضدحمله سریع داشتند، اما شما می‌توانید بگویید ما چند فرصت گلزنی داشتیم؟ ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.

 قلعه‌نویی: یک تیم ترسو و سردرگم بودیم/درباره بایناما به ما ظلم می شود؛ شاید آقایان می خواستند بازیکن 800 هزار دلاری بیاوریم!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: درباره بازیکن گابنی به ما ظلم می شود، شاید به زعم این آقایان باید می رفتیم یک بازیکن 800 هزار دلاری می آوردیم و 300 هزار یورو یا دلارش آن وسط گم شود و بعد بگویند به به.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل دیدار مس رفسنجان و گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خوب محمد ربیعی تبریک می گویم. همین یک امتیاز هم زیادمان است که از رفسنجان ببریم. از روی خوش‌شانسی و روز خوب محسن فروزان این نتیجه رقم خورد.

وی افزود: امروز برخلاف بازی گذشته یک تیم ترسو بودیم. ایراد بازیکنان این مدلی همین است که یک روز خیلی بالا و روز دیگر خیلی پایین هستند و این برای مربی بلاتکلیفی می‌آورد. امروز باید خدا را شاکر باشیم که خوش شانس بودیم و محسن فروزان هم آن توپ آخر را به خوبی گرفت. چهار شوت معمولی هم نزدیم و خیلی بد بودیم.

وی افزود: شاید یکی از دلایلش یک روز کمتر استراحت کردن ما باشد. بازی قبلی با تراکتور پرفشارتر بود. این هم شاید بهانه باشد اما تیم محمد ربیعی در تمام دقایق خوب بود و با برنامه بازی کرد. گل گهر امروز یک تیم سردرگم بود. به بازیکنانی که هفته قبل خیلی خوب بودند، شاید امروز باید ضعیف ترین نمره تاریخ لیگ را بدهیم. فرهنگ بازیکن ایرانی همین است که یک روز خیلی بالا و روز دیگر خیلی پایین است. باز هم خدا را شکر.  از تیم داوری و مسئولان برگزاری بازی تشکر می‌کنم که در جو، هوا و زمین خوب بازی را برگزار کردند. البته ناراحت هستم زیرا شاید یکی از بهترین بازی‌های دوران مربیگری ام بود.

سرمربی گل گهر درخصوص داوری این مسابقه و صحنه بحث برانگیز برخورد توپ به دست آرمین سهرابیان، توضیح داد: از داوری که تشکر کردم اما جای تعجب دارد که برخی قانون هند را به ویژه برای مدافع اشتباه می‌گویند. هفته قبل هم یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفتند. می‌گویند فاصله نزدیک بوده و شدت توپ زیاد اما این قانون رد شده است. در بازی امروز دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. قانون هند این است که هرجوری توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما برای مدافع شرایطی را گذاشته‌اند. یا باید خودش بزند یا دستش در فضای غیر طبیعی باشد. داور به صحنه خیلی نزدیک و من خیلی دور بودم. آن جا هم خیلی شلوغ بود و من ندیدم اما باید به نظر کارشناسان احترام گذاشت.

قلعه نویی درمورد شرایط مصدومیت کی روش استنلی، نا آماده بودن یونس شاکری و صادر نشدن مجوز بازی اریک بایناما، پاسخ داد: ما بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله داریم اما ایراد این است که بالا و پایینشان زیاد است. هفته قبل رضا شکاری یک گل فوق العاده زد اما امروز انگار اصلا فوتبالیست نبود. درخصوص بازیکن گابنی هم به ما ظلم شد و این ظلم همچنان ادامه دارد. در رای نوشته‌اند سه ماه محرومیت. دو حالت دارد. محرومیت یا از زمان ابلاغ رای شروع می‌شود یا وقتی موانع برطرف می‌شود. فکر می کنم موانع و آن سه ماه هم با شش بازی ای که 10 فروردین در لیگ قهرمانان انجام داد برطرف شد اما نمی‌دانم چه خبر است.  هرچه قدر هم بی‌عدالتی و ظلم باشد باید دیگر تمام شود. شاید به زعم این آقایان باید می‌رفتیم یک بازیکن 800 هزار دلاری می‌آوردیم. 300 هزار یورو یا دلارش آن وسط گم شود و بعد بگویند به به.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم این چه بی‌عدالتی است؟ به خدا و همه مقدسات قسم که سال گذشته هم گفتند در حق شما اجحاف کردیم که نمی‌گویم چه کسی این حرف را زد. الان هم همان روش را ادامه می‌دهند. از یک تاریخ شش ماه و از دیگری 5-4 ماه گذشته است. به هرکسی می‌گوییم می‌گویند حق با شما است. نصیرزاده در کمیته تدوین و تطبیق مقررات می‌گوید حق با شما است. استیناف می‌گوید حق با گل گهر است اما چه کسی باید به داد ما برسد. اگر این بازیکن 700 هزار دلاری بود، هیچ حکمی علیهش صادر نمی‌شد. اگر بایناما بود امروز عصای دست ما می‌شد و در فشار جلوی زمین، توپ‌ها را نگه می داشت. یک نفر باید به داد ما برسد. آقای هوشنگ نصیرزاده که آدم بامعرفتی هستی بیا از حق ما دفاع کن و قانون را برای مردم بگو. او باید به عنوان مسئول تدوین مقررات نظر نهایی را بگوید.

سرمربی گل گهر اضافه کرد: چرا نصیرزاده نمی‌گوید تا مردم ظلمی که به ما در سال گذشته و امسال شده متوجه شوند. بازیکن را بازی نمی‌دهیم اما اجازه بدهید مردم بفهمند در حق امیر قلعه نویی ظلم می‌شود. نظر نهایی را باید نصیرزاده بدهد زیرا استیناف نظر نمی‌دهد. ما بلاتکلیف هستیم. با برخی که قانون را می‌دانند می گویند باید بایناما بازی کند و از نظر ما محرومیتش تمام است اما یک نفر دیگر می‌گوید فعلا، فعلا، فعلا. دو بازی از لیگ امسال گذشت. شاید ایراد کار این است او 70 هزار دلاری است اگر 700 هزار دلاری بود شاید اینگونه نمی‌شد.

 سرمربی نساجی: نباید به سپاهان موقعیت می‌دادیم/ در مورد داوری چیزی نمی‌گویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: باید بعد از گل اول سازماندهی خود را حفظ می‌کردیم و نباید موقعیت‌ها را به سپاهان می‌دادیم اما حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد، بچه‌های من فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی تاکتیکی از هر دو تیم دیدیم، شروع فوق‌العاده‌ای داشتیم ولی متاسفانه با توجه به آنالیز سپاهان، می‌دانستیم در کانال مرکزی تله‌گذاری می‌کنند و حمله سریع می‌کنند اما در جریان بازی ۲ گل خوردیم.

وی افزود: با تعویض‌ها و روند بازی، فوتبال فوق‌العاده‌ای بازیکنانم به نمایش گذاشتند، تیم من نشان داد تیم بودیم، این ما بودن کلید موفقیت است، شکست خوردیم اما من این را شکست نمی‌دانم، تیمم فوق‌العاده بازی کرد.

مطهری تصریح کرد: سپاهان پرمهره در زمین خودش مجبور شد، دفاع کند، سپاهان خیلی خوب کار کرد، این بازی را شکست نمی‌دانم و به بازیکنانم خسته نباشید، می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد حضور هواداران گفت: حضور تماشاگر مثل هوای با اکسیژن است و خوشحالم تماشاگران سپاهان یا هرتیمی حضور داشته باشند، خیلی جاها این اتفاق غیرمنصفانه می‌افتد، بابت حضور هواداران خوشحالم.

وی در مورد پیش افتادن از سپاهان بیان داشت: باید بعد از گل اول سازماندهی خود را حفظ می‌کردیم و نباید موقعیت‌ها را به سپاهان می‌دادیم اما حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد، بچه‌های من فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

مطهری در مورد سپاهان عنوان داشت: راجع سپاهان صحبت نکنم، تیم حرفه‌ای است و گروه فنی حرفه‌ای دارد، اجازه دهید خیلی ریز نشوم، سپاهان همیشه قابل احترام و مدعی بوده است، این برد را تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: از هواداران خودمان بابت عدم میزبانی در هفته اول عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم مقابل ملوان در هفته سوم حضور داشته باشند و تیم خود را تشویق کنند.

وی در پایان در مورد داوری و در حالی که خنده‌ای داشت، گفت: در مورد داوری هیچ چیز نمی‌گویم.

 

 حسین‌خانی: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم/برای کسب ۳ امتیاز در خانه تلاش می‌کنیم

سرمربی مس کرمان گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم اولین بازی خانگی را با سه امتیاز تمام کنیم.

فرزاد حسین‌خانی امشب در نشست خبری قبل از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: فردا اولین بازی خانگی خود را در شهر خودمان انجام می‌دهیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم بچه‌های ما انگیره‌های خاص خودشان را دارند امیدواریم در اولین قدم به اهدافی که داریم برسیم و باعث خوشحالی استان شویم.

سرمربی تیم مس کرمان افزود: تغییر زمان بر است چندین سال است که در لیگ یک بودیم ‌ متأسفانه شرایط فراهم نمی‌شود به لیگ برتر صعود کند و این تغییر زمان‌بر است و همه باید دست به دست هم بدهیم و ما هم با آگاهی کامل به این موضوع قبول مسوولیت کردیم.

حسین‌خانی گفت: ولی مطمئنا هر چه جلوتر می‌رویم به روند تاکتیکی بهتری می‌رسیم در همه زمینه‌ها باید یک تغییر در خودمان ایجاد کنیم که همه جوره یک تیم لیگ برتری باشیم.

تمام فکر و ذهن ما سر زمین است و حاشیه‌ای نمی‌بینیم و به کارمان ادامه می‌دهیم و کارمان را انجام می‌دهیم و بچه‌های ما هم می‌دانند کار ما در زمین است و تلاش می‌کنند و همه باید در تغییر دست به دست هم دهیم.

وی عنوان کرد: مجتبی حسینی از مربیان جوان و باسابقه لیگ برتر است و فردا کار سختی داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم اولین بازی خانگی را با سه امتیاز تمام کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها