دستگیری سارقان ۴۰۰ هزار دلاری در تهران

کد خبر: 1170802

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو تن از کارندان یک شرکت خصوصی که اقدام به سرقت ۴۰۰ هزار دلاری از محل کار خود در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

دستگیری سارقان ۴۰۰ هزار دلاری در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو تن از کارندان یک شرکت خصوصی که اقدام به سرقت ۴۰۰ هزار دلاری از محل کار خود در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ بیستم مردادماه امسال وقوع یک فقره سرقت از شرکت خصوصی در محله حکیمیه و به سرقت رفتن ۴۰۰ هزار دلار از داخل این شرکت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری حکیمیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران تحقیقات ابتدایی خود را آغاز کردند، گفت: در جریان تحقیقات انجام شده، ماموران متوجه شدند که این سرقت از سوی فرد یا افرادی در داخل شرکت انجام شده است. در همین راستا نیز تحقیقات خود را روی کارمندان شرکت متمرکز کرده و پس از به دست آوردن ادله و شواهد موجود دو سارق را که از کارمندان همان شرکت بودند، مورد شناسایی قرار دادند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه مخفیگاه دو متهم مورد شناسایی قرار گرفت، گفت:‌ ماموران پس از اخذ مجوزهای قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در دو عملیات جداگانه هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن دلارهای به سرقت شده از مخفیگاه سارقان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان ۳۵ و ۴۵ سال سن داشتند، گفت:‌ این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت دلارها از شرکت اعتراف کردند. در ادامه نیز برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی با بیان اینکه دلارهای مکشوفه به مالباخته تحویل داده شد، گفت:‌ کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها