کی‌روش پرسپولیسی ها را مرخص کرد

کد خبر: 1181492

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس امروز اردوی تیم ملی کشورمان را ترک خواهند کرد.

 کی‌روش پرسپولیسی ها را مرخص کرد

پنجمین جلسه تمرینی از سومین مرحله اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

طبق هماهنگی‌های به عمل آمده بین کادرفنی تیم ملی و پرسپولیس، پس از پایان این تمرین علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد تا از فردا در تمرینات تیم باشگاهی‌شان شرکت کنند.

کی‌روش به این دلیل تصمیم گرفته ملی‌پوشان پرسپولیس را زودتر از اردو مرخص کند که آنها برخلاف بازیکنان استقلال که از روز گذشته در تمرینات تیم ملی حاضر شدند، از جمعه در تمرینات شرکت کرده‌اند و پرسپولیس باید روز پنجشنبه در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف مس کرمان برود.

البته ظاهرا امید نورافکن، رامین رضاییان، پیام نیازمند، سه ملی پوش سپاهان نیز که تیمشان باید جمعه میهمان مس رفسنجان است در صورت نظر مثبت کی روش امروز اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد.

این مرحله از اردوی ارزیابی فنی تیم ملی صبح فردا به اتمام می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در تمرین امروز تیم ملی ایران شرکت و با کارلوس کی روش دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به همراه مدیرعامل این باشگاه با حضور در مجموعه تمرینی «پک» با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار کرد و به گفت‌وگو پرداخت.

پس از پایان این گفت‌وگو که در دفتر سرمربی تیم ملی انجام گرفت، بردیف و ایوب بهتاج با همراهی سرمربی تیم ملی از پک بازدید کردند.

برگزاری تمرین تیم ملی و دیدار کی‌روش با سرمربی تراکتور

تمرین صبح از ساعت ١٠ و در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست بازیکنان با حضور در مجموعه تمرینی پک، تمرینات اختصاصی را زیر نظر ریکاردو و الکساندر لوپز انجام دادند و پس از پایان این بخش با حضور در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال با هدایت سرمربی تیم ملی به تمرین با توپ مشغول شدند.

پاس‌کاری سرعتی و تک‌ضرب، تمرینات تاکتیکی و تمرین ضربات نهایی و داخل چارچوب بخش‌هایی از این تمرین جدی ملی‌پوشان بود.

چهار دروازه‌بان هم پس از انجام تمرینات اختصاصی در پک و پس از آن بر روی چمن، در بخش تمرینات تاکتیکی امروز در درون دروازه قرار گرفتند و در مقابل ضربات تک ضرب بازیکنان مهاجم از دروازه حفاظت کردند.

بازی درون تیمی در زمینی با ابعاد کوچک بخش دیگری از تمرین امروز را تشکیل می‌داد.

هوای مطبوع پایتخت در نخستین روز آبان و تمرینات متنوع سرمربی تیم ملی شادابی خاصی را ایجاد کرده بود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها