انصاری فرد: همه بازیکنان آماده هستند

کد خبر: 1189041

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار مقابل آمریکا برای ما بسیار حساس است و می توانیم با برد در این بازی تاریخ جدیدی را برای تیم ملی خلق کنیم.

 انصاری فرد: همه بازیکنان آماده هستند

کریم انصاری فرد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آمریکا اظهار داشت: دیدار مقابل آمریکا برای ما بسیار حساس است. همه بازیکنان آماده هستند و باید باهم کار کنیم و بازیکنانی داریم که می توانیم تاریخ جدیدی را خلق کنیم.

وی افزود: می خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که همه در ایران خوشحال باشند. دوست ندارم به بازی انگلیس برگردم، ما بهتر شدیم و توانستیم یکدیگر را جمع کنیم و این همیشه در مورد تیم وجود دارد و به خاطر همین مقابل ولز خوب کار کردیم. امیدوارم همین بازی را مقابل آمریکا ارائه دهیم.

انصاری فرد گفت: مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم و پیروزی برابر ولز باعث شد افزایش روحیه داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتونیم به مرحله بعد برویم.

بازیکن تیم ملی گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مردم را شاد کنیم و همین طور به بقیه ورزشکاران تلقین می کنیم که پیروز باشیم. کاری می کنیم که سرمان بالا باشد. ما بیشترین تلاش را خواهیم داشت تا عملکرد خوبی داشته باشیم و به دور بعد صعود کنیم.

انصاری فرد درباره لحظات آخر برد مقابل ولز گفت: در سال های اخیر که فوتبال بازی کردم هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکردم. همه بازیکنان این حس را تجربه کردند و لحظات تاریخی و فوق العاده بود و تصاویر همه چیز را نشان داد. مهم این بود که خیلی خوب شروع کردیم، ادامه دادیم و به پایان بردیم. یک لحظه شیرین برای فوتبال ایران بود و همه در این پیروزی سهیم بودند و به همه تبریک می گویم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها