واکنش فتح الله زاده به باخت تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی

کد خبر: 1189839

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مقابل آمریکا در جام جهانی دنبال برد نبودیم.

واکنش فتح الله زاده به باخت تیم ملی مقابل آمریکا در جام جهانی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مقابل آمریکا در جام جهانی دنبال برد نبودیم.

علی فتح الله زاده در خصوص حذف تیم ملی ایران از جام جهانی و شکست مقابل آمریکا گفت: بازی آمریکا با من بر خورد. آمریکایی‌ها ۱۰ دقیقه از ما می‌ترسیدند. آمریکایی‌ها بعد از ۱۰ دقیقه فهمیدند که بچه‌های ما نمی‌خواهند ببرند. آنها تهاجمی بازی کردند. همان شب گفتم ترسی که دارم این است که هر تیمی که برای مساوی می‌رود، اغلب می بازد. نباید برای مساوی کردن به زمین برویم. وقتی ترکیب و بازی را دیدم، احساس کردم می‌خواهیم مانع از پیروز شدن آمریکا بشویم. در تفکر ما این نبود که خودمان پیروز نشویم.

وی افزود: تاکتیک، تکنیک و خلاقیت فردی ما در این بازی گم شد. مقابل ولز بازی‌ای کردیم که اگر آن را تکرار می‌کردیم آمریکا را هم شکست می‌دادیم. آمریکا خیلی خوب پِرس می‌کرد. هیچ تیمی در جام جهانی به این خوبی پرس نمی‌کند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: مقابل کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا مساوی کردیم و در پنالتی باختیم. ببینید برنامه‌های تلویزیونی با قلعه نویی چه کار کردند. اگر قلعه نویی یا دایی را می‌گذاشتیم، ۶ گل از انگلیس می‌خوردیم؟ نه این‌طور نبود. این فوتبال را باید ما بسازیم.

فتح الله زاده در خصوص بدهی ۲۰۰ میلیاردی استقلال گفت: من اصلاً نمی‌دانستم. به بنده گفتند ۳۰۰ میلیارد در حساب باشگاه پول است. اسپانسر هم داریم و شرایط خوب است. وقتی به باشگاه آمدم به مدیر باشگاه گفتم ۵۱ میلیارد بدهی استراماچونی را بدهید. سه بزرگ فوتبال به من گفتند پول در حساب است. یکی هم عضو هیات مدیره ما است. گفتند حاجی پول داریم نگران نباش. مسئول مالی گفت از کجا پول بدهم؟ ما فقط یک ریال در حساب داشتیم. ۳۰۰ میلیارد که رفته هیچ؛ ۱۵۰ میلیارد تومان هم وام گرفته‌اند و دو قسطش را نداده‌ایم.

مدیرعامل استقلال یادآور شد: یک چیزی بگویم شاخ در بیاورید. ارسلان مطهری گل پیروزی را در سوپرجام زده است. حتی یک ریال هم نگرفته است. او به من می‌گوید پول می‌خواهم. یک ریال هم ندارم. هیچ پولی در باشگاه نیست. مگر قربانزاده نگفت؟ پول را داده‌اند ولی خرج شده است. همه چیز را سر مدیرعامل قبل نمی‌اندازم. باید تا دو هفته آینده ۲۰۰ میلیارد پول بدهم وگرنه ماجرای استراماچونی تکرار می‌شود. تا آخر فصل ۶۰۰ میلیارد تومان تعهد ایجاد کرده‌ایم.

فتح الله زاده گفت: همه تقصیرات را گردن آجورلو نمی‌اندازم ولی اگر یک حرفم ایراد دارد، ایشان بگوید. می‌گویند تخلف شده است ولی من که نمی‌توانم جلوی هوادار را بگیرم. اینها که هیچ. مسائل خاله زنکی انجام می‌شود که مرا اذیت می‌کند. کارت اعتباری سرمربی و مربیان ما را دیروز باطل کرده‌اند. یک آقایی کنار تیم بوده که اینها را داده است. مگر باشگاه صاحب نداشته است؟ سیم کارتهایشان را قطع کرده‌اند. معلوم است دیگر. کمکی که نکرده اند… اگر تمام بدهی‌ها را بگویم این سقف روی سر ما می‌ریزد. صبر کردم جام جهانی تمام شود تا با وزیر ورزش جلسه بگذارم. این از عهده یک نفر خارج است. ۳۰۰ میلیارد پول داشتن کجا؛ ۶۰۰ میلیارد آوار روی سر کجا؟!

وی ادامه داد: از اسپانسر طلبی نداشتیم. از یک بازیکن خارجی و مطالبات کنفدراسیون آسیا ۱ میلیون دلار است که دسترسی نداریم. محبی طوری قرارداد بسته شده که در آن پرداخت نقدی نوشته نشده است. باید بانکی پرداخت بشود. ۲۳۰ هزار دلار از یک صرافی قرض کرده ام تا پولش را بدهم. آنها می گویند ۹۰ هزار دلار آمده است. تحریم هستیم؛ پول نمی رود! نمی دانیم بقیه پول ما کجاست!/مهر

ادامه دارد…

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها