سرمربیان در نشست خبری امروز چه گفتند؟ | واکنش گل‌محمدی به تبعات رفتن لوکادیا

کد خبر: 1194469

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم فوتبال پیکان در مصاف با تیمش، تیم شایسته و خوبی بود.

سرمربیان در نشست خبری امروز چه گفتند؟ | واکنش گل‌محمدی به تبعات رفتن لوکادیا

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیم فوتبال پیکان در مصاف با تیمش، تیم شایسته و خوبی بود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یک‌شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. دو تیم عملکرد خوبی داشتند. ما هر موقع توانستیم پاس بدهیم و به زمین حریف برسیم، به موقعیت‌هایی در این بازی دست پیدا کردیم. تیم پیکان هم تیم شایسته و خوبی بود.

او ادامه داد: پیکان اصول دفاعی را رعایت می‌کند و مدافعانش هم در این بازی بی‌اشتباه بودند. در نیمه اول که توانستیم سنگر دفاعی پیکان را رد کنیم، داور آفساید گرفت که قطعا آفساید نبود. در این بازی‌ها که فشرده است و تیم حریف خوب دفاع می‌کند، باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد که این اتفاق رخ نداد. قطعا از نتیجه بازی راضی نیستیم اما چیزی که مهم است، این است که لیگ برتر یک ماراتان است و باید سریع خودمان را پیدا کنیم و برای هفته آینده ریکاوری کنیم. ما هفته آینده با گل‌گهر بازی داریم و امیدوارم تمرکز بهتری در بازی‌ آینده داشته باشیم و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

ناراحتی خمز از فرصت‌سوزی تراکتوری‌ها

سرمربی تراکتور معتقد است که بازیکنان مس کرمان دقایق زیادی تلف کردند.

به گزارش ایسنا، تراکتور و مس کرمان امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. پاکو خمز، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: نیمه اول خوبی داشتیم. بازی تک ضرب و باکیفیتی انجام ‌دادیم. موقعیت‌های خوب گلزنی هم داشتیم اما در نیمه دوم با آرامش لازم کار نکردیم تا موقعیت‌سازی کنیم.

او افزود: ما توپ را به خوبی به گردش در می‌آوردیم ولی بازیکنان نمی‌توانستند نفر مقابل را دریبل زده و سانتر کنند. با این حال در زمینه پرس و دفاع عملکرد مناسبی داشتیم.

سرمربی تراکتور در خصوص وقت تلف کردن بازیکنان مس کرمان توضیح داد: تیم رقیب خیلی وقت تلف می‌کرد. من نمی‌خواهم در کار داور دخالت کنم اما داور نیز با سوت‌های ممتد بازی را از سرعت می‌انداخت.

خمز خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص حضور داشتن یا نداشتن تماشاگران در اختیار باشگاه نیست اما حضورشان می‌توانست به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه کیفیت چمن استادیوم بنیان دیزل بالاست، گفت: وضعیت چمن مناسب تیم ما بود اما متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

او در خصوص مشکلات تیمش در گلزنی بیان کرد: خیلی بازی‌ها هستند که توپ‌ها گل نمی‌شوند. امروز بازی خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. مثل خیلی از بازی‌های دنیا این بازی نیز بدون گل شد. این مشکل را می‌توان با تمرین زیاد رفع کرد و نگران نیستیم.

خمز در خصوص بازی بعدی تیم با نساجی مازندران توضیح داد: قطعا در دیدار بعدی هم برای برنده شدن وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تراکتور ادامه داد: به دلیل سبک بازی‌مان امکان اشتباه در خط دفاعی وجود دارد که باید از این موضوع جلوگیری کنیم. بازیکنان تعویضی به خوبی دویده و تلاش کردند اما یکسری کارهایی که می‌خواستیم را نتوانستند انجام دهند؛ البته آنان مقصر نیستند.

گل‌محمدی درباره شرایط نامطلوب و افت برخی بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنانی که امسال به پرسپولیس آمدند، بازیکنان شناخته‌ شده‌ای هستند و فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند. بازیکنانی هم که در تیم بوده‌اند در مجموع عملکرد خوبی داشتند. ممکن است برای برخی بازیکنان دوران افتی وجود داشته باشد. تعطیلی لیگ هم مقداری شور و حال را از بازیکنان گرفت. ما باید دوباره بدنسازی می‌کردیم و مشکلاتی زیادی در تعطیلات داشتیم. از لغو مسابقات تا نداشتن زمین تمرین و اعتصاب برخی بازیکنان باعث شد شرایط متفاوت شود. اخیرا هم لوکادیا از جمع ما جدا شد. یک بازیکن نیاز به تمرین خوب و ذهینت خوب دارد. این امکانات را ما باید برای بازیکن فراهم کنیم. بازی‌ها ادامه دارد و بازی به بازی بازیکنان روی بازی‌های آینده بیش‌تر تمرکز خواهند کرد. بازیکنان باید سختی مسابقات را درک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تفکرات هجومی تیمش در مصاف با پیکان و استفاده نکردن از مهاجم تخصصی گفت: بازیکنان دنبال شرایطی هستند که اطمینان ما را داشته باشند. باید شرایطی را فراهم آوریم که بازیکن خودش را پیدا کند و بازی به بازی بهتر شود. ما به بازیکنان اعتماد داریم. وقتی این بازیکنان در پرسپولیس هستند، قطعا توانایی‌های خاص خودشان را دارند. حامد پاکدل و مهدی عبدی از بازیکنان خوب ما هستند و در هفته آینده هم به همه بازیکنان نیاز داریم. با تمرینات خوب و ذهینت مثبت می‌توانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

گل‌محمدی درباره تبعات جدایی یورگن لوکادیا و برطرف کردن مشکل خط حمله پرسپولیس گفت: یک سری اسامی مطرح شده است که صحت ندارد. ما به خاطر فشردگی مسابقات، هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم. پس از بازی‌ها، دنبال مهاجم خوب خواهیم بود. هیچ تیمی در نیم فصل مهاجمان خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا قیمت‌های سرسام‌آور مطرح می‌کند. به موقع تلاش می‌کنیم که مهاجم خوب جذب کنیم./ایسنا

حسینی: مساوی، نتیجه بدی برای ما نبود/ داور قضاوت بی‌نقصی داشت

سرمربی پیکان می‌گوید داور بازی تیمش مقابل پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته است.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی، دشوار و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول، دو تیم به دنبال پیروزی بودند و با روش خودشان می‌خواستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنند اما مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست و فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم. جا دارد به هر دو تیم تبریک بگویم. با اینکه زمین لغزنده بود اما بازی خوبی به نمایش گذاشته شد. بازیکنان توانستند یک بازی هدفمند انجام دهند و از داور بازی تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم داورانی که استعداد دارند، به جایگاه‌های بالاتر برسند.

سرمربی پیکان درباره فرصت‌سوزی بازیکنان تیمش در این بازی گفت: هر دو تیم به دنبال این بودند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند. هر تیمی اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کرد، می‌توانست برنده بازی باشد. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما قدرش را ندانستیم.

او درباره تقابل تیمش با سپاهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشتیم. در این مدت روی سپاهان هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران است و جایگاهش در فوتبال ایران مشخص است. امیدوارم آن بازی هم بازی خوبی باشد و نتیجه بازی را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

ساپینتو: لایق پیروزی بودیم/ زمین چمن برای ما خوب نبود

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش لایق پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان بوده است.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم. اما در ۳۰ دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم و برای توپ‌های دوم هم نمی‌رفتیم. انگار در آن لحظات اعتماد به نفس نداشتیم. به بازیکنان در رختکن گفتم که خونسرد باشند و به خود ایمان داشته باشند. در ادامه باید تحرک‌مان زیاد می‌شد و سرعتی می‌شدیم. می‌دانستیم تیم حریف خوب و جنگنده بازی می‌کند. زمین چمن هم سرعتی نیست چون اندازه چمن بلند بود. برای تیم‌های بزرگی که بازی‌های کنترلی و سرعتی بازی می‌کنند، زمین خوبی نبود. در ادامه خواستیم از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم و سرعتی باشیم و بیشتر پشت محوطه جریمه ظاهر شدیم اما موقعیت‌های زیادی را ایجاد نکردیم. با وجود اینکه موقعیت ایجاد نکردیم اما لایق پیروزی بودیم. حریف هم روی اشتباهات ما می‌خواست کار کند و از هر فرصتی می‌خواست استفاده کند که دروازه ما را تهدید کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها