ساپینتو: امیدوارم داور من را اخراج نکند

کد خبر: 1195309

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با غایبان زیادی برابر مس به میدان می‌رود.

ساپینتو: امیدوارم داور من را اخراج نکند

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با غایبان زیادی برابر مس به میدان می‌رود.

در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس رفسنجان، روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: عصر همگی بخیر. روز آینده مقابل تیمی بازی داریم که درلیگ برتر خوب ظاهر شده است. این تیم یک باخت داشته است و بهترین خط دفاعی لیگ را یدک می‌کشد. این تیم ۴ گل خورده است. این هشدار بزرگی برای ما است چون کار ما را سخت خواهد کرد. تعداد زیادی از بازیکنان ما در جمع‌مان نخواهد بود و ما شرایط سختی را سپری کردیم. این برای بازیکنان دیگر یک فرصت است تا ارزش‌های خودشان را نشان دهند.

او ادامه داد: ما ۳ امتیاز این بازی را لازم داریم و می‌خواهیم کار خود را در صدر جدول ادامه دهیم. روی کار خود تمرکز داریم. نیم‌نگاهی هم به بازی پرسپولیس داریم اما باید روی کار خود تمرکز کنیم تا در صدر جدول بمانیم. بازیکنان خیلی مثبت و پرانگیزه هستند و برای این بازی آماده هستیم. داور بازی با گل‌گهر، من را بدون اینکه کاری انجام دهم، اخراج کرد و امیدوارم این داور در بازی ما مقابل مس رفسنجان این کار را نکند چون من به همه احترام می‌گذارم و این مسائل باعث شد تا من ۳ بازی را از دست بدهم.

ساپینتو خاطرنشان کرد: من به انتقادات احترام می‌گذارم. این رابطه‌ای است که ما بین خودمان داریم. تمامی بازی‌ها سخت هستند. ما روی فرم بودیم و این تعطیلات را نمی‌خواستیم. ما چند بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. فکر می‌کنم این نبود آمادگی برای دیگر تیم‌ها وجود دارد و بقیه تیم‌ها هم دارند خود را ریکاوری می‌کنند. نتایج تا الان خوب بوده است. با وجود اینکه به عملکرد ایده‌آل خود نرسیدیم اما شرایط خوب بوده است. در بازی پیش رو، فقط می‌خواهیم پیروز باشیم./ایسنا

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها