گل‌محمدی: 10 نفره نمی‌شدیم، گل‌های بیشتری می‌زدیم

کد خبر: 1196892

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند بازی با نساجی به گونه‌ای بود که اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

 گل‌محمدی: 10 نفره نمی‌شدیم، گل‌های بیشتری می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند بازی با نساجی به گونه‌ای بود که اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 5 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: نتیجه‌ امروز نتیجه‌ای بود که دنبالش بودیم و برد خوبی کسب کردیم که البته سخت به دست آمد. می‌دانستیم نساجی مهره‌های هجومی خوبی دارد و در کار دفاعی تمرکز داشتیم که گل نخوریم.

10 نفره نمی‌شدیم، گل‌های بیشتری می‌زدیم

وی ادامه داد: در بخش هجومی پرس خوبی داشتیم و با فشار خوبی که بازیکنان روی حریف آوردند به گل رسیدیم. بخشی از آن به هوش و ذکاوت بازیکنان برمی‌گشت که توانستند به گل برسند. اگر 10 نفره نمی‌شدیم روند بازی طوری بود که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، ولی آن اتفاق باعث شد تیم ما حالت دفاعی به خودش بگیرد و توانستیم بازی را کنترل کنیم. موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی با تمرکز بازی کردیم. این پیروزی را به هوادارانی که عاشقانه تیم را دوست دارند، تقدیم می‌کنیم.

بازیکنان باید مراقبت و تمرکز داشته باشند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان این تیم کارت‌های بی‌موردی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: بخشی از کارت زرد‌ها به حالت روحی و روانی بازیکنان بازمی‌گردد. بازیکنی که در این شرایط قرار می‌گیرد باید مراقبت و تمرکز داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد آمار کارت‌ها پایین می‌آید.

جا دارد که عمری بهتر از این شود

گل‌محمدی در خصوص گلزنی‌های اخیر محمد عمری و اینکه چقدر به استفاده از بازیکنان جوان اعتقاد دارد، گفت: برای استفاده از بازیکنان جوان، باید پروسه‌ای طی شود. بازیکنان جوان باید در رده‌های پایه عملکرد خوبی داشته باشند و زمانی که به تمرینات بزرگسالان اضافه می‌شوند، عملکردشان بهتر باشد. بنابراین، فیلتری برای استفاده از بازیکنان جوان وجود دارد و اگر احساس شود که می‌توانند بازی کنند از آنها در پست‌های مختلف استفاده می‌کنیم. آنهایی که سبک کاری من را می‌شناسند، می‌دانند که خیلی دوست دارم از بازیکنان جوان استفاده کنم اما باید کیفیت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد عمری در دو بازی اخیر خوب بوده است، اما جا دارد که بهتر شود. او باید زندگی حرفه‌اش را بهتر کند و تمریناتش بهتر از قبل باشد. او تنها دو بازی انجام داده و راه طولانی در پیش دارد و باید موارد زیادی را رعایت کرده تا روند خودش را طی کند. برای همه جوان‌ها این مسیر وجود دارد و قطعاً اگر این فضا را پیدا کنند، از آنها استفاده می‌کنیم.

داور می‌توانست ترابی را اخراج نکند

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت سعید صادقی و اخراج مهدی ترابی گفت: با پزشک تیم صحبت کردم و وضعیت او تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود ولی مصدومیت صادقی آنچنان جدی نبود. فکر کنم چند روز استراحت کند، برمی‌گردد. با این حال، وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد. در رابطه با اخراج ترابی، فکر کنم در صحنه‌ای که درگیری لفظی بوجود آمد، می‌شد این بخش را مدیریت کرد تا کار به اینجا نرسد و بازیکن کارت قرمز نگیرد. صحنه‌ای نبود که از کارت قرمز استفاده شود و می‌شد با مدیریت بهتر کار را انجام داد. فشار بازی روی داور زیاد بود. به تیم داوری خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

امیدوارم بهترین انتخاب برای تیم ملی صورت بگیرد

گل‌محمدی در پایان با این سؤال روبه‌رو شد که چه نظری درباره استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی دارد، گفت: من نه تصمیم گیرنده هستم و نه معمولاً نظر مربیان و کارشناسان شرط بوده است! کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند و زیاد وارد این مسائل نمی‌شوم. همیشه از تیم ملی حمایت کردیم و هر کمکی بوده چه در رده پایه و چه بزرگسالان انجام داده‌ایم. امیدوارم بهترین انتخاب صورت بگیرد. این کار باید زودتر انجام شود تا مربی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها