در نشست خبری سرمربیان چه گذشت؟

کد خبر: 1196895

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد، پیش از اینکه تیم پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود، مهاجم این تیم در موقعیت آفساید بوده است.

در نشست خبری سرمربیان چه گذشت؟

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد، پیش از اینکه تیم پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود، مهاجم این تیم در موقعیت آفساید بوده است.

حمید مطهری پس از شکست 5 بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. با توجه به بضاعتی که داشتیم و استراتژی که برای بازیکنان تعیین کردیم، بازی خوبی بود. امیدوارم اشتباه کنم، اما احساس می‌کنم منصوری (کمک داور مسابقه) در صحنه گل اول عقب ماند و صحنه ماقبل پنالتی، آفساید بود. به نظرم آن پنالتی را به پرسپولیس هدیه داد.

شکست ما مقابل پرسپولیس به خاطر پنالتی ابتدای بازی نبود

وی با بیان اینکه احساس می‌کند وحید امیری در صحنه پنالتی به اندازه نیم‌بدن جلوتر از مدافع نساجی بود، تصریح کرد: البته باید فیلم این صحنه را ببینم. با این حال شکست ما به‌خاطر این پنالتی نبود. شرایط نرمال شد و بازی را برگرداندیم، اما گل دوم را خودمان به حریف دادیم و بازی را بد واگذار کردیم. تغییراتی در تیم ایجاد کردیم که مثمرثمر واقع نشد و شکست بدی را تجربه کردیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه توانایی‌های پرسپولیس را نادیده نمی‌گیرد، گفت: من سه سال در این تیم کار کردم. می‌دانم پرسپولیس تیمی تواناست و کادر بسیار خوبی دارد. گل‌محمدی برای پرسپولیس زحمت کشیده است. استراتژی من اصلاً دفاع کردن نیست و من دوست دارم تیمم فوتبال بازی کند.

نساجی یا جای من است یا برخی بازیکنان این تیم

مطهری با انتقاد از برخی بازیکنان تیمش عنوان کرد: دو سه نفر در نساجی واقعاً خوب کار نکردند و یا جای من اینجاست، یا جای آنها. بازیکنان باید سرشان را برای نساجی بدهند، اما پیراهن این تیم برای چند بازیکن گشاد است.

با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم، خوب کار کردیم

وی با بیان اینکه برای ترمیم سریع نساجی تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم، خوب کار کردیم. آدمی نیستم که برای پایین جدول بجنگم و همیشه به آینده و بالای جدول نگاه می‌کنم. به بازیکنان گفتم ذهن برنده‌خواه داشته باشند که این مسئله زمان‌بر است. برخی بازیکنان در این تفکر هستند که اگر نساجی در لیگ برتر بماند، کار بزرگی کرده است. تیم من باید هدفمند بوده و نگاهش به بالای جدول باشد. بابت این شکست از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

تفکر من در خانه و خارج از خانه همیشه فوتبال رو به جلوست

سرمربی نساجی در مورد نتایج متفاوت این تیم در خانه خود بیان کرد: تفکر من در خانه و خارج از خانه همیشه فوتبال رو به جلوست. شاید برخی‌ها بگویند این کار بی‌احتیاطی یا خامی است، اما من دوست دارم تیمم در هر مسابقه رو به جلو باشد و تماشاگران از آن لذت ببرند. شما بازی ما با تراکتور را تماشا کنید، اما مقابل پرسپولیس چنین شرایطی داشتیم. ذهنیت اهمیت زیادی دارد. ما در خانه بهتر نتیجه گرفته‌ایم، اما این تفکر من نیست که داخل یا خارج از خانه متفاوت بازی کنیم.

اینکه یک هفته در میان خوب باشی به ذهنیت ارتباطی ندارد

مطهری در پاسخ به این پرسش که آیا این تفاوت به‌خاطر ذهنیت بازیکنان نساجی است یا خیر، اظهار داشت: ذهنیت برای درازمدت است. بازیکنان پرسپولیس یا استقلال به تلاش برای پیروزی عادت دارند و زیرفشار هستند. بچه‌های ما هم باید احساس کنند نساجی تیمی بزرگ است و به نظرم جزو چهار، پنج تیم بزرگ ایران است. بازیکنان ما باید همیشه بجنگند. اینکه در یک بازی خوب باشی و هفته بعد بد بازی کنی، به ذهنیت ارتباطی ندارد.

تیم نساجی را تا جای ممکن ترمیم می‌کنم

وی خودش را مقصر درجه یک باخت نساجی نامید و گفت: مسئولیت این شکست به گردن من است و هیچ‌گاه باخت را به گردن کسی نمی‌اندازم. با این حال تیم را تا جای ممکن ترمیم می‌کنم. بعد از دیدار با استقلال در هفته ششم لیگ، یکی از خبرنگاران گفت شما هفته‌های بعد را نمی‌بینید. من کارم را کردم و خیلی‌ها می‌گفتند بالاتر از توقعات کار کردی. تیم من باید بالا باشد و زمانی که تیمم پایین جدول باشد، حالم بد می‌شود./تسنیم

 ربیعی: بازیکنان مس حرمت من و باشگاه را حفظ کردند/ بازی نکردن منشا؟ فوتبال بی‌رحم است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از بازیکنان با شرف تیم تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات مالی، حرمت من و باشگاه را حفظ کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ابتدا به مجتبی حسینی که یکی از مربیان شایسته فوتبال کشورمان است و همینطور تیم جنگنده و پرتلاش پیکان خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار سختی بود ولی یکی از بهترین نمایش‌ها مس در این فصل بود، هر چند مقابل ملوان و استقلال هم بازی خوبی انجام دادیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و برای آنها خوشحالم، به این دلیل در مدار درستی بازی می‌کنند. آنها موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنند و دو گل زدیم و آمار گلزنی را بالا بردیم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم و هر کسی بازی را دید، رضایت داشت. قسمت بد بازی، کیفیت بد زمین بود. امیدوارم مسئولان در جهت ترمیم زمین اقدام کنند چون ارتباط مستقیمی با کیفیت مس دارد. جدا از تیم و بازیکنان باتجربه‌تر، باید از جوان‌ها تقدیر کنم که چقدر خوب بازی می‌کنند، از جمله محبی، لطیفی و ... که واقعا از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

سرمربی مس رفسنجان در رابطه با اینکه تیمش با وجود پیروزی نیاز به مهاجم دارد، تصریح کرد: نزدیک دو، سه ماه است محترمانه و خیلی با دوز پایین در رابطه با مشکلات صحبت می‌کنم. ما مشکلات عدیده‌ای داریم و از بازیکنان با شرف تیمم تشکر می‌کنم که حرمت بنده و باشگاه را حفظ می‌کنند. قول‌هایی در هفته اخیر از مدیران عالی گرفته تا مدیرعامل دادند تا هر چه سریع‌تر مشکل مالی باشگاه حل شود. بازیکنان فعلی باید حق و حقوق‌شان را بگیرند. همه تیم‌ها در نقل‌وانتقالات خودشان را تقویت می‌کنند و ما هم حتما نیاز داریم ولی اولویت الان ما پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی است. باید در برخی از پست‌ها که مشکل داریم، حتما تقویت شویم.

ربیعی با اشاره به دیدارهای بعدی تیمش خاطرنشان کرد: در رفسنجان با ذوب‌آهن در جام حذفی بازی داریم و سپس با گل‌گهر در سیرجان و دوباره ذوب‌آهن اینجا بازی خواهیم کرد. از بازیکنانم به خاطر تفکر حرفه‌ای‌شان تشکر می‌کنم. اگر گل نفت آبادان که بازیکن حریف دو متر در آفساید بود را، در نظر نگیریم 15 بازی است که گل نخورده‌ایم. از طرفی، تیم ما بیشترین ضرر را از داوری کرده است. راندمان و کیفیتی که ارائه می‌دهیم نیازمند است که بیشتر دیده شود. با این حال، جای تفریح نداریم و چند روز دیگر بازی جام حذفی داریم.

وی در خصوص قرار گرفتن تیمش در رده پنجم لیگ برتر در پایان نیم فصل تصریح کرد: این جایگاه‌ها خیلی مهم نیست. وظیفه‌ام این است که هر سال تیم را درست اداره کنم و کارهای دیگری هم انجام دهم. خودمان در جاهایی بی‌دقتی کردیم، بدشانسی داشتیم و داوری هم بود. حداقل باید 28 امتیاز تا الان داشته باشیم. به بازیکنانم بسیار امیدوار هستم و مردم رفسنجان باید به این تیم افتخار کنند. تیم فعلی همین است و اگر از مس حمایت کنند روندش را ادامه می‌دهد ولی کارشان را درست انجام دهند. مردم بدانند ما کارمان را درست انجام داده‌ایم. با همه حواشی که 20 روز اخیر داشتیم نگذاشتم تیم ذره‌ای تکان بخورد و مسیر را حرفه‌ای پیش برود. خواهش می‌کنم حق و حقوق بازیکنان به زودی پرداخت شود.

سرمربی مس رفسنجان درباره عدم قرار گرفتن گادوین منشا در لیست 18 نفره و همچنین وضعیت دروازه‌بان‌های تیمش گفت: داود نوشی‌صوفیانی کارش را عالی انجام می‌دهد. حامد لک و نوشی‌صوفیانی به خوبی همدیگر را حمایت می‌کنند. لک قبل از بازی با استقلال مصدوم شد و خیلی زود او را برای MRI‌ فرستادم اما او را روی نیمکت نگه داشتم. باید از مربی دروازه‌بان‌های تیم‌مان نیز تشکر کنم. هم حامد و هم داود خوب کارشان را انجام می‌دهند.

ربیعی ادامه داد: منشا را دوست دارم و همیشه حمایتش کردم ولی در کارم با کسی تعارف ندارم، بحث راندمان در تمرین است. تمرین برای من خیلی مهم است چون تیم بازی را در تمرین می‌سازد. منشا را همیشه فوتبالیست خوبی می‌دانم ولی هر سال شرایط خوب نیست و بازیکنی وارد سرپایینی می‌رود. حتی در شرایط سرپایینی از منشا حمایت کردم. اگر فضای فعلی ادامه دار باشد فضا را به بازیکنان جوان می‌دهم. فوتبال ورزش بی‌رحمی است و اگر یک لحظه بلغزید بعدی جای‌ات را می‌گیرد. در رابطه با جدایی منشا حرفه‌ای رفتار می‌کنیم و هر باشگاهی او را بخواهد، مذاکره خواهیم کرد. نه منشا، بلکه هر بازیکنی خوب نباشد از او استفاده نخواهم کرد.

وی در واکنش به این سؤال که به نظر می‌رسد هواداران مس به خوبی از تیم‌شان حمایت نمی‌کنند، گفت: من خاک پای مردم رفسنجان هستم و دلخوری ندارم. چهار سال از بهترین دوران مربیگری‌ام در این شهر بوده است. شاید ساماندهی خوبی برای هواداران نشده باشد. الان فضایی است که تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند. چه کسی دوست ندارد هوادارانش را نداشته باشد؟ می‌دانم مردم این تیم را دوست دارند از بازی‌ آن لذت می‌برند. ما در نیم فصل دوم 8 بازی میزبان هستیم و امیدوارم در بازی‌های خانگی شاهد حضور پرشور هواداران خودمان باشیم. امیدوارم ورزشگاه اصلی نیز افتتاح شود.

ربیعی درباره رقابت تیمش با ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: در مورد آینده مس باید بگویم برای اینکه تیم معتبر باشید صرف داشتن مربی و بازیکن نیست و باید ارگان‌ها و ساماندهی درستی در شهر برای باشگاه داشته باشیم. اگر یکبار هم اتفاقی بالا بروید دوباره برمی‌گردید و نمی‌توانید دیگر بالا بروید. هر کسی غیر این بگوید از اصول سیستماتیک برنامه‌ریزی ناآگاه است. برای مس رفسنجان باید این اتفاق بیفتد. برای جام حذفی سعی می‌کنیم در زمان خودش صحبت کنیم.

 سرمربی مس کرمان:کارت‌های داور شائبه ایجاد کرد؛ از حرف‌های منهاجی اشتباه برداشت شد

سرمربی تیم مس کرمان گفت: شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، توانستیم دروازه تیم را بسته نگه داریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 20 دقیقه ابتدایی بازی هم به هدفمان رسیدیم اما متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را دریافت کردیم. البته از بازیکنانم توقع نداشتم که بعد از دریافت گل به این شکل بازی کنند و متاسفانه خیلی زود گل دوم را هم دریافت کردیم.

وی افزود:شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم و در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، توانستیم دروازه تیم را بسته نگه داریم. به هر دو تیم خسته نباشید عرض می‌کنم و به مجموعه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره مصدومیت" حسین شهریاری" در جریان بازی امروز گفت: شهریاری روی برخورد شدیدی که بازیکن سپاهان داشت، مصدوم شد و نمی‌دانم که این برخورد، چه طور از چشم داور پنهان ماند. متاسفانه شهریاری شرایط خوبی ندارد البته کادر پزشکی باید معاینات لازم را انجام دهد و پس از معاینات کلی، مشخص خواهد شد که تا چه مدت این بازیکن را در اختیار نداریم.

وی از نحوه قضاوت داور مسابقه ابراز رضایت کرد و افزود: داوری بازی مشکل خاصی نداشت اما نمی‌دانم چرا همه کارت‌هایی که از جیبش خارج کرد، نصیب بازیکنان ما شد. مگر می‌شود در یک زمین لغزنده و در طول 90 دقیقه درگیری‌های زیادی رخ دهد اما کارت‌های رنگی داور فقط نصیب یک تیم شود؟ از طرف دیگر به نظرم گل ما به اشتباه آفساید اعلام شد، فیلم آن صحنه در اختیار ما قرار گرفته و نمی‌دانم داور چگونه این صحنه را آفساید گرفت و امیدواریم که اشتباه کرده باشیم. البته من بارها گفته‌ام که سعی می‌کنم درمورد مسائل داوری زیاد صحبت نکنم و اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت اما نحوه کارت دادن برای نیمکت ما شائبه ایجاد کرد.

حسین‌خانی درباره عملکرد سپاهان بیان داشت: سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و با شناختی که از این تیم داشتیم، انتظاری کمتر از این نداشتیم که یک فوتبال خوب را از سپاهان ببینیم. سپاهان امروز فوتبال خوب و روانی را ارائه داد و پیش‌بینی می‌کردیم که روی ضربات ایستگاهی و ارسال از کناره‌ها به ما آسیب برسانند. ما پیش از بازی به بازیکنان‌مان تذکر لازم را داده بودیم اما متاسفانه در طول مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و امیدواریم که بازی‌های آینده یا رفع نواقص‌مان که از شروع فصل گریبان‌گیر ما بوده، شرایط‌مان بهبود یابد. در فهرست تیم 4 جای خالی برای اضافه شدن بازیکنان خارجی تیم وجود دارد اما با موانعی که بر سر راه ما بود، این اتفاق رخ نداد. ما شدیداً با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و مجبوریم که از بازیکنان 17 الی 18 ساله در ترکیب استفاده کنیم و امیدواریم که در نیم‌فصل دوم بازیکنان خارجی و باکیفیت به تیم اضافه شوند تا تحت فشار نباشیم.

 سرمربی مس کرمان در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه، مربی تیم شما در نشست پیش از بازی گفت که انتظار پیروزی مقابل سپاهان را ندارید؛ آیا با ذهنیت از پیش بازنده وارد بازی شدید و یا می‌توانستید حداقل یک امتیاز را بگیرید؟ گفت: اصلاً چنین چیزی نیست؛ مگر می‌شود قبل از بازی به بازیکن گفت که می‌بازیم؟ صحبت‌های منهاجی اشتباه برداشت شده است، منظور مربی تیم ما این بود که با توجه به شکست سپاهان مقابل پیکان ، این تیم فشار زیادی را تحمل می‌کند، از طرفی هدف ما نیز مشخص است و از نظر روحی شرایط راحت‌تری نسبت به سپاهان داریم. منظور منهاجی این نبود که از قبل بازنده هستیم بلکه می‌توانستیم با تمرکز خوب پیروز شویم.

 حسینی: مقابل مس ۲ گل خیلی بد خوردیم/ از داشته‌های‌مان استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت، در دیدار مقابل مس از موقعیت‌ها و داشته‌های‌شان استفاده نکرده و دو گل بد خورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی پس شکست 2 بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی بدی نبود و فکر می‌کنم بازی پایاپایی بود و بچه‌های ما تا قبل از گل اول بازی خوبی انجام دادند. متأسفانه علی‌رغم همه آنالیز‌هایی که کرده بودیم و می‌دانستیم مهاجم برزیلی آنها در باکس می‌تواند خطرساز شود، دقیقاً روی توپی که دفاع ما لو داد، مس توانست از اشتباه ما استفاده کند و به گل برسد.

وی ادامه داد: در ادامه سعی کردیم با تعویض‌ها و داشته‌های‌مان تیم را هجومی‌تر کنیم، ولی متأسفانه روی اشتباه دیگری گل خوردیم. باید بگویم که دو گل خیلی بد خوردیم. به حریف تبریک می‌گویم. وقتی شما از داشته‌ها و موقعیت‌های‌تان به خوبی استفاده نکنید، ‌بازی را می‌بازید و این اتفاق هم برای ما افتاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها