پورموسوی: نگاه ما به جام حذفی مثل دیدارهای دوستانه بود

کد خبر: 1198175

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نگاه ما به جام حذفی مثل دیدارهای دوستانه بود و هدفمان تمرکز در لیگ دسته یک است.

پورموسوی: نگاه ما به جام حذفی مثل دیدارهای دوستانه بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نگاه ما به جام حذفی مثل دیدارهای دوستانه بود و هدفمان تمرکز در لیگ دسته یک است.

 سیروس پورموسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پیکان در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی تاکید کرد: امروز شاهد یک بازی خوب و با کیفیت بودیم، همانطور که دیدید تا دقیقه ۷۰ با نفرات اصلی خود بازی کردیم و بعد از آن فرصت را به بازیکنان جوان تیم دادیم. ما امروز به ۴ بازیکن زیر ۱۹ سال خود فرصت بازی دادیم تا در یک دیدار محکم و باکیفیت خودشان را محک بزنند.

او تاکید کرد: صحبت‌هایی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتیم و قرار بر این بود که تمرکزمان همچنان روی لیگ دسته اول باشد که از هفته آینده پیگیری می‌شود و امروز هم با همان هدف و نیت قبلی به میدان آمدیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره روند تیمش و آینده پیش رو خاطر نشان کرد: نوع فوتبالی که ما در لیگ بازی می‌کنیم با امتیازاتی که می‌گیریم همخوانی ندارد. مقداری بد شروع کردیم، اما بعد از آن دو برد به دست آوردیم و امیدواریم با تغییراتی که در نیم‌فصل ایجاد می‌کنیم جزو مدعیان باشیم.

پورموسوی گفت: با توجه به اینکه حدود ۷۰، ۸۰ درصد تیم ما تغییر کرده، نیاز به زمان و فرصت کافی داشتیم. زمین بازی نداشتیم و چند بازی در شهرهای دیگر انجام دادیم و بیشتر به دنبال این بودیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم استقلال خوزستان به جایگاه اصلی خودش برسد.

وی درباره داوری این دیدار هم گفت: داوری نکته خاصی نداشت؛ شاید در نیمه دوم یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در نیمه اول هم در چند اوت داور دچار اشتباه شد اما در کل قضاوت خوبی بود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها